Ongelovelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
2-2 zelfs nog, nog tien minuten.
en daarna Bremen v Celtaquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:03 schreef Bos81 het volgende:
Leverkusen komt in ieder geval live op de ZDF.
Hopelijk gaan ze door
Uit Nederlands oogpunt gaan ze beter niet door. Nederland en Duitsland trekken nog redelijk gelijk op dit seizoen, ondanks de zeperd van Ajax. Leverkusen mag er wel uit kortom.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:03 schreef Bos81 het volgende:
Leverkusen komt in ieder geval live op de ZDF.
Hopelijk gaan ze door
Als je het zo bekijkt wel. maar Leverkusen is de club in het buitenland waarmee ik het meeste heb. Dus zie ik ze graag ver komen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Uit Nederlands oogpunt gaan ze beter niet door. Nederland en Duitsland trekken nog redelijk gelijk op dit seizoen, ondanks de zeperd van Ajax. Leverkusen mag er wel uit kortom.
Je hebt ze de uitschakeling van PSV alweer vergevenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel. maar Leverkusen is de club in het buitenland waarmee ik het meeste heb. Dus zie ik ze graag ver komen.
2-0 inmiddels (helaas wel gemist)
Ja,quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je hebt ze de uitschakeling van PSV alweer vergevenwas wel een mooie 5-4 met Ronaldo
Dimitarquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:57 schreef dndiek het volgende:
Spurs op 1-1
ed Huddlestone en vervolgensBerbatov
Werder op 1-0 door Hugo Almeida
jammerquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:15 schreef dndiek het volgende:
Osasuna op 1-0 tegen de Rangers
Waar?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |