quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Hunter Thompson?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:48 schreef broer het volgende:
Gelukkig.
Nopequote:
De achternaam van het antwoord ookquote:
Fokker?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Gaylord.
Oei, voor mijn tijd dusquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Acteur, met populaire tv-serie in de jaren zeventig.
Geboren in 1975, dus de tv series van de jaren '70 zijn toch een beetje aan mij voorbij gegaanquote:
Er gaan nog geen bellen rinkelenquote:
Nee hoor. Maar je weet een hoop... voor je leeftijdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:08 schreef Carolyne1575 het volgende:
Maak ik zo'n oude indruk?
Mijn kennis is erg selectief, net waar de interesses liggen. Nou liggen mijn interesses zeker bij tv en film, maar deze serie heb ik niet actief meegemaakt en de acteur komt me ook niet bekend voor uit andere series/films.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar je weet een hoop... voor je leeftijd![]()
Dan denk ik meteen aan O.J. natuurlijk, maar die is het zeker niet hahahahaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
De man heeft afgelopen jaar terechtgestaan wegens moord op zijn vrouw. Vrijgesproken.
Oei, mooi boek, maar de film heb ik niet gezien...shame on mequote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
Ik dacht dat je 'm misschien zou weten uit de film In Cold Blood, Carolyn.
Van mij gaat het niet komen. Ik zit inmiddels wel in de fase van "bekende kop, die ken ik uit andere films", maar daar gaat het bij blijven. En als zelfs Dave Letterman het niet weet...die moet hem wel eens aan de tafel gehad hebben zou je zeggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
erkel ook niet... Niemand? Want dan ga ik 't maar zeggen.
Nee, dat had ik zeker niet gewetenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Okee, het is Robert Blake en dit is de serie:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
"Oh ja", David? Of niet?
Wat gebeurt er nu, moet ik een nieuwe vraag stellen?
Moet, moet...het zou leuk zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
"Oh ja", David? Of niet?
Blake...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
"Oh ja", David? Of niet?
David Letterman +1quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:26 schreef David Letterman het volgende:
Martha Stewart..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |