kloptquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:51 schreef DiviFilius het volgende:
De punten van Plasterk moeten gewoon bij Jayhawk/Plasterk neem ik aan ?
( hij staat namelijk ook nog ergens apart onderaan met 4 punten.. )
Hetzelfde geld voor WickedAngel, maar dat lijkt me een foutje.
dat is de artiestquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:06 schreef SaskiaR het volgende:
Buena vista social club?
Ja en Neequote:Op donderdag 8 maart 2007 20:23 schreef macondo het volgende:
Psst Jayhawk, tijd voor een nieuw naampje of zo? Of heb je weer een ban?
Jeetjequote:Op donderdag 8 maart 2007 19:48 schreef erkel het volgende:
Dus we waren hier:
[..]
Maar ik verwacht niet veel respons van Tong
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:27 schreef DiviFilius het volgende:
zal het iets makkelijker maken, vul de rest in :
Dit is later.
Later kan ......
Je kunt later negeren
Veel sneuvelt tussen later als ik groot ben, en vroeger toen ik jong was.
Later brengt ....
Later was ....
Maar later is vreemd genoeg altijd nu
Niets is zeker, daar houdt een pensioen van Delta Lloyd rekening mee
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:57 schreef PhysicsRules het volgende:
leuke en minder leuke
Heb hem wel gezien, hoe zou ik hem anders kennenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:02 schreef DiviFilius het volgende:
[..], eigenlijk aangename en minder aangename, maar ik zal dit maar goed rekenen.
Overigens als jullie hem allemaal toch nog nooit gezien hebben, misschien moet je hem eens bekijken.
Vind het een van de mooiere
PhysicsRules +1
Scorelijst Deel 643
DiviFilius 1
PhysicsRules 1
Ja jij, Yuri en Mapani hadden er blijkbaar nog iets van onthouden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb hem wel gezien, hoe zou ik hem anders kennen
quote:
Als er gebeld wordt, verlaat je het pand
en je loopt langs de trap naar beneden.
De tramconducteur voor de deur op de stoep
knikt je zwijgend maar zeer beleefd toe.
Je wilt wel wat zeggen maar je bent veel te moe
want je komt langs de trap naar beneden.
Je verduistert de zon met de wind in je rug,
de tramconducteur schudt zijn hoofd.
Vandaag is er niemand meer die hij gelooft,
zijn blindenstok tikt op de brug.
...
...
Er staat me iets bij van een klok die van 31 naar 32 minuten springt. Dat is 'm toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:02 schreef DiviFilius het volgende:
[..], eigenlijk aangename en minder aangename, maar ik zal dit maar goed rekenen.
Overigens als jullie hem allemaal toch nog nooit gezien hebben, misschien moet je hem eens bekijken.
Vind het een van de mooiere
PhysicsRules +1
Scorelijst Deel 643
DiviFilius 1
PhysicsRules 1
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Er staat me iets bij van een klok die van 31 naar 32 minuten springt. Dat is 'm toch?
is dat een google-alert van jouw kant?quote:Overigens apart dat je die getallen wel onthoud, maar de tekst niet
We noemen normaal gesproken de artiest, niet de tekstschrijver, dus dit is het goede antwoord.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef De_Melkboer het volgende:
Als de rook om je hoofd is verdwenen
Boudewijn de Groot
Nee een neutrale opmerking.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef Plasterk het volgende:
[..]
is dat een google-alert van jouw kant?
Hey, ik ben een betaquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:24 schreef DiviFilius het volgende:
[..], klopt, deze is het.
Overigens apart dat je die getallen wel onthoud, maar de tekst niet
lijkt me trouwens sterk, mijn antwoord was nauwelijks goed te noemen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef Plasterk het volgende:
[..]
is dat een google-alert van jouw kant?
Niet goedquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:41 schreef ChrisJX het volgende:
4 en 8
Ook niet, en ook geen 8 voor een octaaf, en het gaat om aantallen frets, niet om aantal notenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:43 schreef PhysicsRules het volgende:
2 en 4?
Dude, ik speel zelfs luchtgitaar verkeerd om, ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:45 schreef De_Melkboer het volgende:
Ook niet, en ook geen 8 voor een octaaf, en het gaat om aantallen frets, niet om aantal noten
Half goedquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef Plasterk het volgende:
3 en 12
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dude, ik speel zelfs luchtgitaar verkeerd om, ik heb geen idee waar je het over hebt
is hem ook nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:44 schreef PhysicsRules het volgende:
herstel, kwart en oktaaf, maak dat dus 1 en 4
blijft half goedquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:48 schreef Plasterk het volgende:
4 en 12
noopquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:48 schreef ChrisJX het volgende:
1,5 en 6
De 12 is goed voor de octaafquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef ChrisJX het volgende:
2 en 12
En nu weer net iets te hoog met de kwart (dit wordt een soort hoger/lager) maar ik kom zo met de uitlegquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Plasterk het volgende:
6 en 12
Ja, goed,quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:54 schreef DiviFilius het volgende:
5 en 12
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Edison?
Jeejquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:07 schreef DiviFilius het volgende:
Yurithemaster +1
quote:
/ slash, backslash, maar nu in het nederlandsquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Moet het dan niet backslash zijn dan?
Soms is het leven niet zo ingewikkeldquote:
Wiki zegt dat backslash een goede benamingquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
/ slash, backslash, maar nu in het nederlands
haha dat meen je nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Soms is het leven niet zo ingewikkeld
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:54 schreef PhysicsRules het volgende:de backslash is niet zichtbaar te maken. Slash is van linksonder naar rechtsboven, de backslash van linksboven naar rechtsonder.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:03 schreef PhysicsRules het volgende:
Voltaire
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Pascal
Carolyne1575 +1quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:17 schreef Carolyne1575 het volgende:
New Deal
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:30 schreef PhysicsRules het volgende:
wells?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Jack Karouac?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Met een e, geloof ik.
Een schrijverquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Bep van Klaveren?
Ja een Amerikaanse schrijverquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Maar is dus een Amerikaanse schrijver![]()
1 2 | Backslash: \ |
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Niet Hemingway, hè?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Gore Vidal?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:47 schreef broer het volgende:
Is dat Friedman?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Hunter Thompson?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:48 schreef broer het volgende:
Gelukkig.
Nopequote:
De achternaam van het antwoord ookquote:
Fokker?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Gaylord.
Oei, voor mijn tijd dusquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Acteur, met populaire tv-serie in de jaren zeventig.
Geboren in 1975, dus de tv series van de jaren '70 zijn toch een beetje aan mij voorbij gegaanquote:
Er gaan nog geen bellen rinkelenquote:
Nee hoor. Maar je weet een hoop... voor je leeftijdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:08 schreef Carolyne1575 het volgende:
Maak ik zo'n oude indruk?
Mijn kennis is erg selectief, net waar de interesses liggen. Nou liggen mijn interesses zeker bij tv en film, maar deze serie heb ik niet actief meegemaakt en de acteur komt me ook niet bekend voor uit andere series/films.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar je weet een hoop... voor je leeftijd![]()
Dan denk ik meteen aan O.J. natuurlijk, maar die is het zeker niet hahahahaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
De man heeft afgelopen jaar terechtgestaan wegens moord op zijn vrouw. Vrijgesproken.
Oei, mooi boek, maar de film heb ik niet gezien...shame on mequote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
Ik dacht dat je 'm misschien zou weten uit de film In Cold Blood, Carolyn.
Van mij gaat het niet komen. Ik zit inmiddels wel in de fase van "bekende kop, die ken ik uit andere films", maar daar gaat het bij blijven. En als zelfs Dave Letterman het niet weet...die moet hem wel eens aan de tafel gehad hebben zou je zeggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
erkel ook niet... Niemand? Want dan ga ik 't maar zeggen.
Nee, dat had ik zeker niet gewetenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Okee, het is Robert Blake en dit is de serie:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
"Oh ja", David? Of niet?
Wat gebeurt er nu, moet ik een nieuwe vraag stellen?
Moet, moet...het zou leuk zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
"Oh ja", David? Of niet?
Blake...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
"Oh ja", David? Of niet?
David Letterman +1quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:26 schreef David Letterman het volgende:
Martha Stewart..
puntjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
DiMaggio & Monroe?
Damn, dat is snel beantwoord...hulde!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
DiMaggio & Monroe?
Carolyn +1quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:38 schreef Carolyne1575 het volgende:
Tony Curtis?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:53 schreef erkel het volgende:
Molenaars
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:53 schreef erkel het volgende:
Molenaars
Je hebt zeker net mijn twee rechtszaakvragen gemistquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kan het over iets anders gaan dan films, niet-electronische muziek of voetbal?
enige suggestie voor de toekomstige vraagstellers?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
dat zijn nou net de drie passies in mijn levenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
sorry..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ja ik schuif pas net aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Je hebt zeker net mijn twee rechtszaakvragen gemist
Niet zeuren dan hè, als je net effe een vraagje niet weetquote:
Kun je niet de volledige naam geven?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:04 schreef David Letterman het volgende:
Burgundy?
Ferrel speelde Burgundy, vrij grappig btw, maar de volledige naam weet ik niet...quote:
Hij mag het punt hebben hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:10 schreef erkel het volgende:
Voor de rest weet niemand de volledige naam? want dan ben ik genoodzaakt om David het punt te geven
die is idd ook super!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:14 schreef erkel het volgende:
Erg grappige film, vooral Steve Carrel als de zwakzinnige weerman![]()
and we have a winner...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Columbia en Challenger
Dat is aan Dave wel toevertrouwdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
Graag een vraag over voetbal, film of niet-elektronische muziek![]()
quote:
Die zijn het dan ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
PfffLinksonder en rechtsonder, die doen mij aan de Beatles denken. Maar die waren met een man minder.
![]()
Aan wie doet het je denken?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:42 schreef erkel het volgende:
Linksboven doet me wel aan iemand denken...klopt dat?
Nee daar lijkt hij inderdaad wel opquote:
Nee wel Brits, maar gezien het feit dat jij gaat slapen, Erkel het niet weet en ik morgen heel de dag slaap stel ik voor de vraag te laten schieten. Hij is ook vrij pittig volgens mij, echte je weet het of je weet het niet vraag.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
Herman's Hermits?
Ik zie het wel, ik ga slapen
Het antwoord is al gegevenquote:
Ik had 'm wel gewetenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:48 schreef Carolyne1575 het volgende:
Hij is ook vrij pittig volgens mij,
Niet Rusland, iets westelijker.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:36 schreef methan het volgende:
Denk ergens bij Rusland .Dus Rusland 1 van de 3 ?
De eerste heb je alvast!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:41 schreef methan het volgende:
Kunnen zoveel zijn. Dan maar eerst het rijtje Estland Letland en Litouwen
Alle drie fout...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:44 schreef Berkery het volgende:
Tsjechie, Duitsland, Hongarije.
Dat zouden ze inderdaad wel willen, ze zijn wel chauvinistisch, maar niet helemaal dom...quote:En volgens het Franse Nationale Geografische Instituut is het Frankrijk, het zijn ten slotte Fransen
Is dit het antwoord op het 2e deel van de vraag??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:47 schreef methan het volgende:
Nee, eerder Litouwen als middelpunt ,mijn idee
Ook beide niet...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:51 schreef Berkery het volgende:
Wit-Rusland & Polen?
Nee, dat andere (veel grotere) buurland van Roemenië.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:57 schreef methan het volgende:
Bulgarije ?
Ja die dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:00 schreef methan het volgende:
Oekraine ?
Nee, noordelijker. Het is een buurland van Oostenrijk, Hongarije, Polen, Oekraïne en Tsjechiëquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:08 schreef methan het volgende:
Servië ?
Juist!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:13 schreef Berkery het volgende:
Slowakije
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:16 schreef methan het volgende:
Litouwen
Onofficieel bonuspunt voor RoofingBurnerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |