quote:Kerbweight, fully loaded: 1254kg
0-100 km/h: 4.8
0-160 km/h: 8.1
0-200 km/h: 11.0
100 km/h - 0: 39.4 metres
Average Petrol: 21.0 L/100KM
De mijne?quote:
ik bedoelde die alfa uit de opquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:45 schreef lipje het volgende:
[..]
De mijne?, maar een speciaal systeem alleen
ik rij op diesel
Da's geen alfa, da's een masseratie 155!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:46 schreef vlad het volgende:
[..]
ik bedoelde die alfa uit de op![]()
wij gaan sinds gisteren LPG sets verkopen voor diesels![]()
Oh die Fiat.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:46 schreef vlad het volgende:
[..]
ik bedoelde die alfa uit de op![]()
wij leveren sinds gisteren LPG systemen aan een bedrijf die ze op diesels bouwt![]()
Hoorde gisteren tijdens het rijden dat de A32 afgesloten was vanwege een ongeluk, dat klonk al vrij ernstigquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
ah daar hadden mn collegas het al over ja.... Mooie brandweerwagen zo met die rode grille trouens
hij is gekocht bij Jetcarsquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoorde gisteren tijdens het rijden dat de A32 afgesloten was vanwege een ongeluk, dat klonk al vrij ernstig
Echt bizar hoe die auto compleet in elkaar gedrukt is en die bestelbus praktisch heel is
Van je vriendenkennissen moet je het hebben!quote:
Heeft iemand nog zin om met Vlad en mij naar Finland te gaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Van je vriendenkennissen moet je het hebben!
Je wilt peu even flink heet maken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Heeft iemand nog zin om met Vlad en mij naar Finland te gaan
Ik heb nog zo'n flesje aanstekervloeistof die ik wel wil doneren voor het goede doel
Dat is zielig voor zijn vriendin die hij net twee weken kent...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Heeft iemand nog zin om met Vlad en mij naar Finland te gaan
Ik heb nog zo'n flesje aanstekervloeistof die ik wel wil doneren voor het goede doel
12 euro overmaken aan postbankrekeningnummer 967653 (bij internetbankieren P000 er voor zetten) tnv Friesche Motorclub Inschrijfbureau te Heerenveen, onder vermelding van je postcode.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lexxx, hoe/wat/waar moet ik betalen voor de elfstedentocht? (heb geen bankrekeningnummer oid opgegeven en zag ook niets voorbij komen in't bevestigingsmailtje...)
zou zijn vriendin wel eens weten dat ze zijn vriendin is?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is zielig voor zijn vriendin die hij net twee weken kent...
Dan zou ik het extra sneu voor zijn Finse bitches vinden dat ze zo geplayed zijn door Peuquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:06 schreef vlad het volgende:
[..]
zou zijn vriendin wel eens weten dat ze zijn vriendin is?![]()
heb al wat gevonden, adres postcode en woonplaats willen ze weten als 'comment'quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
12 euro overmaken aan postbankrekeningnummer 967653 (bij internetbankieren P000 er voor zetten) tnv Friesche Motorclub Inschrijfbureau te Heerenveen, onder vermelding van je postcode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |