Maar uiteindelijk moeten er toch mensen uit de villa anders wordt het een eindeloos spel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is alles behalve zakelijk als hij maar 1 backup over houdt
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
Ik hen 100% vertrouwen in Eric aka Natrasha![]()
Dat moeten ze wel doen he want ze weten het achter ook nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
Jongens waarom die pilaren.
Please zeg me dat het voor een nieuwe bewoner is.
Geen enkele backup zelfs. Amanda is te wispelturig... en Sylvia kan geen pact meer met hem sluiten omdat ze heeft gemerkt dat hij niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is alles behalve zakelijk als hij maar 1 backup over houdt
Kijk in streamproblemen topic !!!!!quote:
Ik niet, pas na de stemming misschienquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
Denk dat hij het zelf wel even kicken vindt om nu even een belangrijke schakel in het geheel te zijn, hij pakt zijn momentje tot vervelens toequote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan nog maar één ding bedenken en dat is dat de redactie hem heeft opgedragen twijfels te zaaien.
Ja maar tochquote:
Deze streams lopen prima mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asfquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
DGK-REDACTIE zijn jullie er nog..........................het loopt hier voor geen meter![]()
Ligt toch echt aan jou hoor, die van mij lopen perfect.quote:
Ja , en dan?sorry hoor, ben niet boos op je maar kan ik dat dan nu nog herstellen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kijk in streamproblemen topic !!!!!
Maar Sylvia zou wel moeten want die heeft anders ook niemand meerquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen enkele backup zelfs. Amanda is te wispelturig... en Sylvia kan geen pact meer met hem sluiten omdat ze heeft gemerkt dat hij niet te vertrouwen is.
Dat volledige vertrouwen durf ik nog niet aan. 90% zeg maar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
Mij ook.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan jou hoor, die van mij lopen perfect.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat moeten ze wel doen he want ze weten het achter ook niet![]()
Ja dus...speel je jezelf dan maar wegquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:05 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk moeten er toch mensen uit de villa anders wordt het een eindeloos spel.
Thanksquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:07 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb er voor het eerst ook vertrouwen in dat Eric Huub er niet uit gaat stemmen. Eric is altijd heel erg open met z`n post, vooral over die van Marielle. Waarom wilde hij niet over die brief praten? Daarin staat natuurlijk dat hij Huub erin MOET laten
Alsjeblieft:quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:00 schreef Ashrak het volgende:
Had ik maar een schouder om op uit te huilen straks ...
Amanda smeekte Obersturmbahnfuhrer von Natasia om een complimentjequote:Op donderdag 8 maart 2007 20:07 schreef Copycat het volgende:
Amanda heeft een doel bereikt: ze zei 'mag ik' in plaats van 'ik wil'.
Hulde.
Er kan in de tussentijd nog veel gebeuren hoor. Jaap zal dan wel de volgende zijn die eruit gaat. In de tussentijd zullen Eric en Sylvia elkaar wel beloven dat ze elkaar er niet uit stemmen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dus...speel je jezelf dan maar weg![]()
Is een tip, omdat het mij enorm geholpen heeft. Daar staat alle uitleg lieverdquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja , en dan?sorry hoor, ben niet boos op je maar kan ik dat dan nu nog herstellen?
Problemen met streamsquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
Ja , en dan?sorry hoor, ben niet boos op je maar kan ik dat dan nu nog herstellen?
misschien dat Eric het nog niet zeker wistquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Hebben ze al moeten zeggen.
was nooit zo dat ze ze van te voren klaar deden zetten.![]()
Dat is raar, want ze hebben hun stem toch al moeten geven?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Eric twijfelt.... en dat is op zich al best wel schandalig.
Ja, maar je kunt geen afspraak met iemand maken die net iemand verraden heeft. Dus ze zou wel willen, maar het kan gewoonweg niet. En ik denk ook niet dat Sylvia dat nog wil trouwens. Maar het kan idd niet anders dat Eric opdracht heeft gehad van achter om voor wat twijfel te zorgen. Ik ga dus wel weer met een goed gevoel de stemming kijken. Hij overdreef het gewoon net.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maar Sylvia zou wel moeten want die heeft anders ook niemand meer
Je moet geen mensen wegstemmen uit je eigen kampquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:11 schreef Cyan het volgende:
[..]
Er kan in de tussentijd nog veel gebeuren hoor. Jaap zal dan wel de volgende zijn die eruit gaat. In de tussentijd zullen Eric en Sylvia elkaar wel beloven dat ze elkaar er niet uit stemmen.
Dank jequote:Op donderdag 8 maart 2007 20:12 schreef Mika25 het volgende:
Mensen die de druk niet meer aankunnen:
Stichting Korrelatie
Hulp- en informatielijn: 0900 - 1450 (30 eurocent p/m), op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur.
E-mail: vraag@korrelatie.nl
Website: www.korrelatie.nl
Word echt gek van die spanning.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
misschien dat Eric het nog niet zeker wist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |