nee toch ik PM ff.quote:
nieuwe bewonersquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:53 schreef Mika25 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met de verhaal lijnen gaat gebeuren als Huub weg is. De relatie van Amanda en Brainless zal ineens minder interessant worden nu hun gevaar weg is. Met wie moet Natasja ruzie gaan maken zonder Huub, want Eric kan haar duidelijk niet aan. Wie wordt de nieuwe aardsvijand van de Kotsvader? Sylvia zal uiteraard in een isolement gaan komen. Zelfs de feestjes zullen redelijk normaal (en saai) gaan worden...
scanmanquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef scanman01 het volgende:
Eric gaat niet echt op Sylvia's vragen in.
Voor het eerst denk ik dat hij Huub eruit gaat stemmen.
ben ik ook niet zo goed in hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef GothaP het volgende:
Die Jaap heeft echt nog nooit van tafel etiquette gehoord! Mijn god wat een boer!
- waar moet de lepel?
- moet het mes met de karteltjes naar binnen?
![]()
Ja, dat gevoel krijg ik ook een beetje.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef scanman01 het volgende:
eric maakt je gek (parabrother)quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef scanman01 het volgende:
hoe laat is ie stemming dan ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef scanman01 het volgende:
Misschien opdracht van achter?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef Clank het volgende:
Nou schiet mij maar lek. Erik geeft totaal geen duidelijkheid.
Sylvia stelt nu vragen hoe Erik het gaat doen met de stemming en of hij daar in een stelling in gaat nemen enz.
Maar hij blijft 'eng' vaag doen.
Dat is zijn eigen schuld, moet hij maar eens duidelijk een kant kiezen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
Ik kan me voorstellen dat eric er ook moe van is hoor.
eric: we will see
Hij doet heel erg vaag tegen Sylvia en heeft daar absoluut geen reden meer voor nu. Daarom dus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:55 schreef itsme het volgende:
[..]
scanman![]()
Ga me nu weer zenuwachtig maken. Nog meer dan ik al ben
Tot de Gouden Kooi is afgelopen??quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef GothaP het volgende:
Pappa van Syl ligt in een semi comateuse toestand.
Kijk even in streamproblemen topic !!!quote:
Als hij Huub eruit stemt zijn Sylvia en Eric de volgende volgens mij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:57 schreef robert2006 het volgende:
uiteindelijk wel slim als-ie huub eruit stuurt, hij kiest denk ik toch voor zakelijk ipv de pret
Scanman nee doe me dit niet aan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef GothaP het volgende:
Pappa van Syl ligt in een semi comateuse toestand.
Ik ook... hij gedraagt zich nu al schuldig.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben er al die tijd al bang voor geweestquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij doet heel erg vaag tegen Sylvia en heeft daar absoluut geen reden mee voor nu. Daarom dus.
Ik denk echt dat Huub de lul is straks. Dat allemaal gebaseerd op de afgelopen 5 minuten.
Sylvia zal wel snel ruzie krijgen met jaap, volgens mij trekt ze jaap totaal niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:53 schreef Mika25 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met de verhaal lijnen gaat gebeuren als Huub weg is. De relatie van Amanda en Brainless zal ineens minder interessant worden nu hun gevaar weg is. Met wie moet Natasja ruzie gaan maken zonder Huub, want Eric kan haar duidelijk niet aan. Wie wordt de nieuwe aardsvijand van de Kotsvader? Sylvia zal uiteraard in een isolement gaan komen. Zelfs de feestjes zullen redelijk normaal (en saai) gaan worden...
Natasia zei dat Sylvia zich wel zou redden als Huub er uit wordt gestemd, dat ze dat zelf had gezegd. Heeft ze ook gezegd in een gesprek met Natasia.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij doet heel erg vaag tegen Sylvia en heeft daar absoluut geen reden mee voor nu. Daarom dus.
Ik denk echt dat Huub de lul is straks. Dat allemaal gebaseerd op de afgelopen 5 minuten.
pfffffff. word nu wel zenuwachtig.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik ben er al die tijd al bang voor geweest
Ik denk dat Sylvia het ook al door heeft
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Natasia zei dat Sylvia zich wel zou redden als Huub er uit wordt gestemd, dat ze dat zelf had gezegd. Heeft ze ook gezegd in een gesprek met Natasia.
Daarna ging Erik naar beneden om zijn pleidoo voor te bereiden.
Nu eigenlijk ook al nodig .. maar goed ...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:00 schreef Ashrak het volgende:
Had ik maar een schouder om op uit te huilen straks ...
Dat vroeg syliva zich ook af.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:00 schreef Sug4r het volgende:
Waarom is hij anders zo nerveus? Hij zou dan juist al voorpret moeten hebben samen met Sylvia, als hij Huub in het spel laat
Hier nog niet, ben zelfs film aant downen, even afkloppen..quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
kutstreams
buffer de buffer de buffer
![]()
Als Huub er uit gaat stop ik met kijken, dan is de humor verdwenen maar ik blijf hoop houdenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Eric twijfelt.... en dat is op zich al best wel schandalig.
verleden keer 21.00 dacht ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef BBW het volgende:
Was de stemming niet @ 8?
Dat hij niet in een complete coma ligt en dus af en toe nog bij komt om vervolgens weer in een toestand te zakken waarbij hij niet meer bij bewustzijn is en nergens meer op reageert.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]![]()
Dacht altijd dat je of in coma ligt, of niet in coma. Wat moet ik me bij een "semi coma" voorstellen?
Dat zei ik net ook al.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan nog maar één ding bedenken en dat is dat de redactie hem heeft opgedragen twijfels te zaaien.
Zit nu al te janken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nu eigenlijk ook al nodig .. maar goed ...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan nog maar één ding bedenken en dat is dat de redactie hem heeft opgedragen twijfels te zaaien.
Tja, hij is wel net achter geweest, kan me voorstellen dat dit een tikje acteren is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:00 schreef Sug4r het volgende:
Waarom is hij anders zo nerveus? Hij zou dan juist al voorpret moeten hebben samen met Sylvia, als hij Huub in het spel laat
En dan zitten wij alleen maar aan de streams ... wat zou er nu door Huub heen gaan.quote:
Mijn gevoel zegt dat hij huub erin houd, vertrouw maar op me komt goed weet het zekerquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt dat ze op is van de nervositeit.
Eric: "Dat is goed om te horen".
Kijk, daar word ik dan wel weer iets vrolijker van.
Het is alles behalve zakelijk als hij maar 1 backup over houdtquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:57 schreef robert2006 het volgende:
uiteindelijk wel slim als-ie huub eruit stuurt, hij kiest denk ik toch voor zakelijk ipv de pret
Oh...beetje hetzelfde als Huub teveel gedronken heeft dus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:02 schreef GothaP het volgende:
Dat hij niet in een complete coma ligt en dus af en toe nog bij komt om vervolgens weer in een toestand te zakken waarbij hij niet meer bij bewustzijn is en nergens meer op reageert.
Maar uiteindelijk moeten er toch mensen uit de villa anders wordt het een eindeloos spel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is alles behalve zakelijk als hij maar 1 backup over houdt
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
Ik hen 100% vertrouwen in Eric aka Natrasha![]()
Dat moeten ze wel doen he want ze weten het achter ook nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
Jongens waarom die pilaren.
Please zeg me dat het voor een nieuwe bewoner is.
Geen enkele backup zelfs. Amanda is te wispelturig... en Sylvia kan geen pact meer met hem sluiten omdat ze heeft gemerkt dat hij niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is alles behalve zakelijk als hij maar 1 backup over houdt
Kijk in streamproblemen topic !!!!!quote:
Ik niet, pas na de stemming misschienquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
Ik hen 100% vertrouwen in Eric aka Natrasha![]()
Denk dat hij het zelf wel even kicken vindt om nu even een belangrijke schakel in het geheel te zijn, hij pakt zijn momentje tot vervelens toequote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |