Het is alles behalve zakelijk als hij maar 1 backup over houdtquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:57 schreef robert2006 het volgende:
uiteindelijk wel slim als-ie huub eruit stuurt, hij kiest denk ik toch voor zakelijk ipv de pret
Oh...beetje hetzelfde als Huub teveel gedronken heeft dus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:02 schreef GothaP het volgende:
Dat hij niet in een complete coma ligt en dus af en toe nog bij komt om vervolgens weer in een toestand te zakken waarbij hij niet meer bij bewustzijn is en nergens meer op reageert.
Maar uiteindelijk moeten er toch mensen uit de villa anders wordt het een eindeloos spel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is alles behalve zakelijk als hij maar 1 backup over houdt
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
Ik hen 100% vertrouwen in Eric aka Natrasha![]()
Dat moeten ze wel doen he want ze weten het achter ook nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
Jongens waarom die pilaren.
Please zeg me dat het voor een nieuwe bewoner is.
Geen enkele backup zelfs. Amanda is te wispelturig... en Sylvia kan geen pact meer met hem sluiten omdat ze heeft gemerkt dat hij niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is alles behalve zakelijk als hij maar 1 backup over houdt
Kijk in streamproblemen topic !!!!!quote:
Ik niet, pas na de stemming misschienquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
Ik hen 100% vertrouwen in Eric aka Natrasha![]()
Denk dat hij het zelf wel even kicken vindt om nu even een belangrijke schakel in het geheel te zijn, hij pakt zijn momentje tot vervelens toequote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan nog maar één ding bedenken en dat is dat de redactie hem heeft opgedragen twijfels te zaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |