Ze heeft 'm expres verkeerd om aan, de achterkant is nl lager dan de voorkant, dus zie je haar tieten niet,quote:
"Boodschappen" gedaan?? Welcome Backquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef Mokum020 het volgende:
Dat lachen van Nasty gaat mij door merg en been.........![]()
Heel veel. Dat maakt het nog veel leuker. Helaas zijn ze de laatste keer met iemand als Jaap komen aanzetten. Dat zegt genoeg. En dat vervanging zo lang op zich laat wachten zegt ook genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:01 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Die had er dan niet alang ingezeten.......wat heb je aan 2 mensen op hetzelfde nivo van Huub? Toevallig ben ik doorrrr de screening heen gekomen!![]()
Twee mogelijkheden:quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:03 schreef Charmian het volgende:
Ik ga vanavond gewoon lekker tv kijken en vertrouw op de fokkertjes die wel goedwerkende streams hebben dat ze mooie cossen te maken![]()
![]()
Iedereen behalve Jaap en Sylvia.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:07 schreef Day het volgende:
Even snel een vraagje vanaf mijn werk: wie mogen vanavond meestemmen of het Huub of Natasia wordt? Hebben Sylvia en Jaap daar ook iets over te zeggen of mogen alleen Eric, Huub en Amanda stemmen?
Brian ook ....... Alleen Jaap en Sylvia mogen niet stemmen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:07 schreef Day het volgende:
Even snel een vraagje vanaf mijn werk: wie mogen vanavond meestemmen of het Huub of Natasia wordt? Hebben Sylvia en Jaap daar ook iets over te zeggen of mogen alleen Eric, Huub en Amanda stemmen?
21.00uquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef Kombucha het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe laat de stemming is vnaaf?
Vanaf 20:00uur (kan uitlopen richting 21:00uur)quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef Kombucha het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe laat de stemming is vnaaf?
Natasia is geil..quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef jacqjacq het volgende:
heeft natasia iet gesnoven ofzo, zit maar te lachen om zichzelf en syl en amanda reageren nauwelijks. Het is ook niet leuk, er komt alleen veel geluid uit
Ik heb in Oost Duitsland gewoond ken ze dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nastasi![]()
![]()
![]()
Die kende ik nog niet
Ja peuken genoeg........quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Boodschappen" gedaan?? Welcome Back![]()
Als huub er nou uitvliegt vanavond, zouden wij dan de schuld krijgen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef APK het volgende:
[..]
Twee mogelijkheden:
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
of
GVD KUTREDACTIE IK KIJK NIET MEER EN GA ZELFMOORD PLEGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja......quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef APK het volgende:
Twee mogelijkheden:
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
![]()
of
![]()
![]()
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als huub er nou uitvliegt vanavond, zouden wij dan de schuld krijgen?![]()
We hebben nog twee plaatsen open staan. meer kan ik niet zeggenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef Mika25 het volgende:
DGK_REDAKTIE: Gaat er nog een nieuwe vrouw inkomen binnenkort als vervangster voor Ilona? Want ik vind dat de 3 huidige vrouwen een beetje ondergesneeuwd raken ivt de 4 mannelijke bewoners. Het lijkt wel of de 3 vrouwen figuranten zijn, zelfs NatasJa begint wat minder aanwezig te zijn de laatste tijd.
Of mogen jullie daar nog geen mededelingen over doen?
Ik hou er een andere analyse op na... het is Huub versus Natasia ...zonder Natasia geen Huub spektakel en vice versa....valt 1 van die 2 weg dan moet hetzelfde caliber ervoor in de plaats komen....correct me if iam wrong meneer de redactie!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel veel. Dat maakt het nog veel leuker. Helaas zijn ze de laatste keer met iemand als Jaap komen aanzetten. Dat zegt genoeg. En dat vervanging zo lang op zich laat wachten zegt ook genoeg.
nu pas ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Brian is bij de psycholoog geweest.
Ja hoor.. maar de kijkers weten vantevoren niet hoe goed of slecht iets wordt hè. Dus als je veel kijkers hebt zegt dat niet dat het ook een goede uitzending was. Daarbij komt nog dat de niet-streamkijker het misschien nog wel een goede uitzending vond ook. Zij weten alleen niet hoe het werkelijk zat. Er is een heel sterk vertekend beeld gegeven.quote:
En was ie nog te redden?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Brian is bij de psycholoog geweest.
Reken maar!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
ben ik ook bang voorquote:
ik vrees van wel, maar je moet het je niet persoonlijk aantrekken dan hoor, zijn puur primaire reacties en we bedoelen het dan niet zo (of wel)quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Weten de 2 kandidaten die in de pijplijn zitten uberhaupt waar ze aan toe zijn? Of worden ze plots klaps uit het niets uitgenodigd??? Ik denk het wel? Correct me again if iam wrong!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We hebben nog twee plaatsen open staan. meer kan ik niet zeggen
da's wel heel erg drastischquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb'm niet gezien zelf.... dus kweniee....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja hoor.. maar de kijkers weten vantevoren niet hoe goed of slecht iets wordt hè. Dus als je veel kijkers hebt zegt dat niet dat het ook een goede uitzending was. Daarbij komt nog dat de niet-streamkijker het misschien nog wel een goede uitzending vond ook. Zij weten alleen niet hoe het werkelijk zat. Er is een heel sterk vertekend beeld gegeven.
Dus toch ook de plek van Angelique. Daar was nog wat twijfel over, maar nu dus niet meer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We hebben nog twee plaatsen open staan. meer kan ik niet zeggen
gwoon zorgen dat ie erin blijft dat kunnen jullie bestquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
De psych heeft 'm een spiegel voor gehouden...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
Brian is behoorlijk zwijgzaam na zijn bezoek aan de psycholoog. Terwijl hij toch in zijn vertrouwde kringetje zit met Natasia en Amanda.
Ja, waarschijnlijk wel want al die neuroten die overtuigd zijn van volledige scripting verwijten jullie dan dat het niet goed gescript is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat vind jij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef scanman01 het volgende:
Daarbij komt nog dat de niet-streamkijker het misschien nog wel een goede uitzending vond ook. Zij weten alleen niet hoe het werkelijk zat. Er is een heel sterk vertekend beeld gegeven.
Daar hopen jullie wel op he!?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Of ongesteldquote:
Nou het viel mij mee dat Brainless te zien was die de douchewand er uit aan het raggen was..en die Griekse erbij..quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
heb'm niet gezien zelf.... dus kweniee....![]()
hé laat hem nou effe lekker bij erikje leggen joh........quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:13 schreef anno-i-mus het volgende:
HUUUUUBB Wakker worden ........ Je heb net iets beloofd om te doen.
Neequote:Op donderdag 8 maart 2007 17:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zal vallen.![]()
Als je nou stopt met antwoord geven, gaan ze vanzelf naar het juiste topic. Je werkt niet echt mee, hè?![]()
Misschien wacht hij tot hij alleen met zdngmw zit. Amanda is niet zo geschikt voor de serieuze gesprekkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
De psych heeft 'm een spiegel voor gehouden...
Ik vrees dat het voor een aantal mensen overbodig zal zijn aangezien ze het waarschijnlijk niet overleven.quote:
6 maanden nog maarquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Toch niet weer dat 7 maanden-verhaal?![]()
Ja, eindelijk hebben we hier duidelijkheid.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus toch ook de plek van Angelique. Daar was nog wat twijfel over, maar nu dus niet meer.
6 maanden ondertussen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Toch niet weer dat 7 maanden-verhaal?![]()
niet de schuld maar het zou wel heel erg dom zijn toch?!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is Breien zelf wel geschikt voor serieuze gsprekken dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wacht hij tot hij alleen met zdngmw zit. Amanda is niet zo geschikt voor de serieuze gesprekken![]()
Ik denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat mij betreft in dit geval niet. Jullie hebben er toch wel wat aan gedaan (de wekelijkse feestjes voor Huub en Eric) om hem te behouden. En wie weet wat jullie achter de schermen nog meer hebben gedaan. Maar ik denk dat het meer van deze smiley's worden vanavondquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:
Lijkt me wel ja. Maar ALS Eric hem eruit stemt, weet je in ieder geval zeker dat er niets is gescript.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:15 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
niet de schuld maar het zou wel heel erg dom zijn toch?!
Ik hoop dat je gelijk krijgt...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft in dit geval niet. Jullie hebben er toch wel wat aan gedaan (de wekelijkse feestjes voor Huub en Eric) om hem te behouden. En wie weet wat jullie achter de schermen nog meer hebben gedaan. Maar ik denk dat het meer van deze smiley's worden vanavond![]()
![]()
![]()
Dat andere topic durf ik niet meer inquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:16 schreef Day het volgende:
[..]
Als je nou stopt met antwoord geven, gaan ze vanzelf naar het juiste topic. Je werkt niet echt mee, hè?![]()
Geneer je niet!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat andere topic durf ik niet meer in![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat geeft mij een heel dubbel gevoel...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Maar ALS Eric hem eruit stemt, weet je in ieder geval zeker dat er niets is gescript.![]()
Ach als jullie hier reageren vind ik het ook Ontopic, het heeft met DGK te maken zullen we maar zeggen dus dan is het ontopicquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Op je werk nog wel..... Day shame on youquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moet gewoon stoppen met FOKken op m'n werk.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hij is zojuist van 33% naar 45% gegaan in de pollquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:17 schreef INCTRL het volgende:
Misschien is Huub over zijn piek heen ......![]()
ah ja dat dus.........quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Natasia zijn zich al aan het indekken. Ze gaan net doen alsof ze het ook niet erg vinden als Huub blijft.
als ze het maar vaak genoeg naar elkaar herhalen gaan ze het bijna niet meer erg vinden als huub er vanavond inblijftquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Natasia zijn zich al aan het indekken. Ze gaan net doen alsof ze het ook niet erg vinden als Huub blijft.
tsssk een paar dagen geleden zou het terror worden ofzoiets. Sukkeltjes.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
ja stel je voor dat ze haar zwemdiploma niet haalt!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig voor ons 6 jaar..........![]()
Het valt mij echt op dat jij hier enkel post over wat andere users schrijven enzo. Eigenlijk heb je het zelden of nooit over het programma zelf.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat het voor een aantal mensen overbodig zal zijn aangezien ze het waarschijnlijk niet overleven.
Day, je mag niet fluisteren in gezelschap.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:16 schreef Day het volgende:
[..]
Die is echt niet tevreden met alleen A hoor..... die moet B en C ook hebbenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:20 schreef INCTRL het volgende:
[..]
ja stel je voor dat ze haar zwemdiploma niet haalt!![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:20 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Hij vindt van wel. En diep. Heel diepquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is Breien zelf wel geschikt voor serieuze gsprekken dan?
Of haar andere 18 doelen............quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:20 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Dan moet jij je brilletje maar een keer opzetten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:20 schreef scanman01 het volgende:
Het valt mij echt op dat jij hier enkel post over wat andere users schrijven enzo. Eigenlijk heb je het zelden of nooit over het programma zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |