wat voor werk?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:09 schreef lauwert het volgende:
[..]
ik moet om 5 uur weer werken en benmoe
Alleen de 1e?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Voor volgende week donderdag hebben we 100liter tapbier gekregen van de school
1e biertje graits
Mag je je eigen glas vaas ton meenemen?quote:
Ja, dat vanwege een of andere presentatie die er tijdens de borrel word gehouden vanwege de lancering van onze nieuwe internet portalquote:
Jij bent heul niet uitgenodigdquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mag je je eigen glas vaas ton meenemen?
ook een goedenmiddagquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:14 schreef hardcorebass het volgende:
hoeren
Ik dacht ik geef een tip, maar goed hoeft nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jij bent heul niet uitgenodigd
En nog iets, ik drink geen alcoholquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jij bent heul niet uitgenodigd
doegggggquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef lauwert het volgende:
ik ga even omkleden en daarna fijn naar m'n werk
Dan mot ie-j nie zovulle zoepenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef -Marlii- het volgende:
Mijn reactievermogen is momenteel traag. Heeeeel traag
Ik heb al bijna 3 weken geen alcohol gehadquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan mot ie-j nie zovulle zoepen
wat een alcohol loos topic eeyquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 3 weken geen alcohol gehad
Tja, ik mocht een beetje niet uit enzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:26 schreef dRobje het volgende:
[..]
wat een alcohol loos topic eey
net al een keer 4 weken geen alcohol!
hehe, ik nu 5 dagen niet meerquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 3 weken geen alcohol gehad
* -Marlii- herkentquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, ik nu 5 dagen niet meerIk hou een alcoholvrije week
Afgelopen weekend zijn er wat dingen mis gegaanVerjaardag klasgenoot->Teveel bier->4 x gekotst daar in huis->Laveloos->Naar bed gesleept->Volgende morgen wakker geworden zonder te weten wat er gebeurt was
Ja preciesquote:
oooh echtquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja precies
Ze waren bang dat ik dood ging, om het half uur gingen ze even checken
En mooie foto's ?quote:
Nee, zo erg heb ik het ook nog nooit gehad, ik bleef altijd nog wel op mijn benen staan, maar afgelopen weekend kon ik mezelf niet meer vooruit helpen zeiden zequote:
En dat zei ik dus ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, zo erg heb ik het ook nog nooit gehad, ik bleef altijd nog wel op mijn benen staan, maar afgelopen weekend kon ik mezelf niet meer vooruit helpen zeiden ze
Noooooooooooooooooit meer![]()
quote:
hahaha ja dat speelde bij mij ook mee hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kotsen vind ik nog niet eens het ergste, maar de toestand waar ik in verkeerde ging me veeeel te ver
ik keekquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:48 schreef hardcorebass het volgende:
aso's, kyken ze niet eens naar het filmpjehttp://www.youtube.com/watch?v=nCEXkik6Iuk
prachtig of prachtig? gvd wat kon die vent voetballen, beste nederlandse voetballer van de laatste 10 jaarquote:
ik heb een poster van 'm aan mn muur gehad van 1.80 meter hoogquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
prachtig of prachtig? gvd wat kon die vent voetballen, beste nederlandse voetballer van de laatste 10 jaar
ik had hem ook al gekeken!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:48 schreef hardcorebass het volgende:
aso's, kyken ze niet eens naar het filmpjehttp://www.youtube.com/watch?v=nCEXkik6Iuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |