hahaha ja dat speelde bij mij ook mee hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kotsen vind ik nog niet eens het ergste, maar de toestand waar ik in verkeerde ging me veeeel te ver
ik keekquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:48 schreef hardcorebass het volgende:
aso's, kyken ze niet eens naar het filmpjehttp://www.youtube.com/watch?v=nCEXkik6Iuk
prachtig of prachtig? gvd wat kon die vent voetballen, beste nederlandse voetballer van de laatste 10 jaarquote:
ik heb een poster van 'm aan mn muur gehad van 1.80 meter hoogquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
prachtig of prachtig? gvd wat kon die vent voetballen, beste nederlandse voetballer van de laatste 10 jaar
ik had hem ook al gekeken!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:48 schreef hardcorebass het volgende:
aso's, kyken ze niet eens naar het filmpjehttp://www.youtube.com/watch?v=nCEXkik6Iuk
Dat is niet zo heel erg leukquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:01 schreef Zonnebril het volgende:
hoooiii
Mijn beste vriendinnetje is vanochtond vertrokken voor een half jaar
Waar is ze naar toe vertrokken als ik het vragen magquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:04 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Voor haar wel natuurlijk
Voor mij iets minder, maar ik overleef het wel![]()
ik ga mn beste vriendinnetje zo bellen want ze is jarigquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:01 schreef Zonnebril het volgende:
hoooiii
Mijn beste vriendinnetje is vanochtond vertrokken voor een half jaar
wasdaquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef Merel1808 het volgende:
Halloooooooooooo, wie wilt mij sponsoren voor Zip Your Lip?![]()
Naar Peru.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Waar is ze naar toe vertrokken als ik het vragen mag
Lijkt me best pijnlijk zown lip tussen de ritsquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef Merel1808 het volgende:
Voor wanneer en hoeveel gaat het me kosten?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef Merel1808 het volgende:
Dan maar desprate Fok!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oja, ik heb de krant ook weer uit
Heb hongerquote:
Wist ik tot straksquote:
hmmm, denk dat dat het ook vanavond gaat wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb honger![]()
Broodje hamburger maar doen ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |