Slaapt je vriendin dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:07 schreef AbeSapien het volgende:
Niks ergs, maar tijdens de daad...
..... gek, zij zit ook op het forumquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:08 schreef BrandX het volgende:
*verkapt-ik-ga-vreemd-en-ik-ben-bang-dat-mijn-vriendin-erachter-komt-topic* ?
Tja, de naam van een ex is dan behoorlijk coitus interruptus, tijdens een droom is geen punt, onderbewustzijn en zo...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:07 schreef AbeSapien het volgende:
het maakt het alleen wat moeilijk als het om één zijn exen gaat,,,,quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:26 schreef B-FliP het volgende:
Een droom is een droom... Daarin kan en mag alles gebeuren...
Het is toch zo dat je dingen verwerkt in je dromen, lijkt me toch fijn om te weten dat hij er mee bezig is dan.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het maakt het alleen wat moeilijk als het om één zijn exen gaat,,,,![]()
lijkt het je "wel" of "niet" fijn....quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is toch zo dat je dingen verwerkt in je dromen, lijkt me toch fijn om te weten dat hij er mee bezig is dan.....![]()
Misschien toch even tegen hem zeggen, je zit er blijkbaar mee.
ze zijn al 3 jaar (zoiets...) uit elkaar...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:39 schreef kahaarin het volgende:
[quote]Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lijkt het je "wel" of "niet" fijn.......idd zit er behoorlijk mee....
..maar ja....
![]()
[/quote
Voor jou niet, maar blijkbaar is hij wel met haar bezig in zijn onderbewuste, dat kun je ook positief opvatten, als hij met zijn gevoelens voor haar aan het afwerken is dan is het positief imho.
Voor jou is het natuurlijk niet leuk om 's nachts als je naast hem ligt haar naam te horen.
![]()
ook geen probleem, moet je een extra scharrel zoeken met dezelfde naamquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:07 schreef AbeSapien het volgende:
Je onderbewuste is iets raars, wie weet heeft hij iets meegemaakt waardoor hij ineens aan haar moest denken en dat in zijn droom heeft verwerkt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze zijn al 3 jaar (zoiets...) uit elkaar...![]()
Je weet niet eens ofdat hij die droom herinnert als ie wakker is... En dan nog... Dingen kunnenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
lijkt het je "wel" of "niet" fijn.......idd zit er behoorlijk mee....
..maar ja....
![]()
Als mn vriendin (als ik die heb danquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:17 schreef Chanty het volgende:
Ik zeg zelfs gewoon tegen mijn vriend dat ik droomde dat ik seks had met iemand anders, kan ie zich gelukkig niet druk om makenHet is maar een droom. Praat zelf verder ook heel veel in mijn slaap, maar mijn vriend onthoudt het 9 van de 10 keer niet helaas
Dus, een vriendin zoeken die niet praat in haar slaap want dromen kun je niet vantevoren bepalen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als mn vriendin (als ik die heb dan) droomt over seks met een ander krijgt ze me een rotschop.
ik zorg wel dat ze over mij droomt!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus, een vriendin zoeken die niet praat in haar slaap want dromen kun je niet vantevoren bepalen.![]()
Of hij doet alsof hij niks meer weetquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:17 schreef Chanty het volgende:
Ik zeg zelfs gewoon tegen mijn vriend dat ik droomde dat ik seks had met iemand anders, kan ie zich gelukkig niet druk om makenHet is maar een droom. Praat zelf verder ook heel veel in mijn slaap, maar mijn vriend onthoudt het 9 van de 10 keer niet helaas
geen idee hoe lang ze iets hebben gehad....quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je onderbewuste is iets raars, wie weet heeft hij iets meegemaakt waardoor hij ineens aan haar moest denken en dat in zijn droom heeft verwerkt.
Als hij al 3 jaar geen relatie meer met haar heeft is het iig niet iets om je druk over te maken toch?
Hoe lang heeft hij iets met haar gehad?
Dan zou ik eens een terloopse opmerking erover maken en kijken hoe hij reageert.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geen idee hoe lang ze iets hebben gehad.......maar ze zijn "vrienden" gebleven...en zien elkaar dus nog....
![]()
Heb je daar problemen mee, of met die droom?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
geen idee hoe lang ze iets hebben gehad.......maar ze zijn "vrienden" gebleven...en zien elkaar dus nog....
![]()
toen ik net met mijn huidige vriend had, had hij het vaak over vreemdgaan en dat ie dat absoluut heel vervelend vond etc. omdat hjij zijn vorige relatie nog niet helemaal verwerkt had.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is toch zo dat je dingen verwerkt in je dromen, lijkt me toch fijn om te weten dat hij er mee bezig is dan.....![]()
Misschien toch even tegen hem zeggen, je zit er blijkbaar mee.
Praat je ook in je slaap dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:51 schreef Angst het volgende:
[..]
toen ik net met mijn huidige vriend had, had hij het vaak over vreemdgaan en dat ie dat absoluut heel vervelend vond etc. omdat hjij zijn vorige relatie nog niet helemaal verwerkt had.
vervolgens heb ik ene stuk of 5 tot 10 dromen gehad over vreemdgaan en daar had ik dan ook sex in met een ander, en voelde ik me heel schuldig in die dromen etc.
dus toen was ik er idd heel veel mee bezig.
het is stom maar je kan er nix aan beinvloeden...
nee ik praat gelukkig niet echt in me slaap, het was ook ter illustratie dat je echt er nix aan kan doen wat je droomt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Praat je ook in je slaap dan?![]()
Het is gewoon zo dat je dingen die je hebt meegemaakt 'herkauwt' in je slaap, stel haar vriend heeft een mail van die ex gehad waarover hij nagedacht heeft, dan kan hij bij wijze van spreken antwoord geven in zijn slaap, misschien maakt ze zich nu wel druk over een vraag als:"Wat is je favoriete band van dit moment?"![]()
Let eens op de smile erbij!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:02 schreef Angst het volgende:
[..]
nee ik praat gelukkig niet echt in me slaap, het was ook ter illustratie dat je echt er nix aan kan doen wat je droomt.
Of doodgewoon iets waar je je even mee bezig hebt gehouden, hoeft niet eens sexueel te zijn of beangstigend. *denk dat we het gewoon eens zijn hoor!*quote:dat je juist als je iets helemaal niet wil er alsnog van kan dromen. dus ook van vreemdgaan. Of als je ex mailt je best kan dromen hoe dat allemaal misgaat.
Hier ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:43 schreef soylent het volgende:
Ik schijn soms te praten in mijn slaap. Over de issue in dit topic heb ik me best wel eens druk om gemaakt, want ik wil nog wel eens seksuele dromen hebben met zo'n beetje iedereen die ik ken erin... Dan hoop ik achteraf maar dat ik m'n bek heb gehouden...
Ik heb een vriend waar ik wel eens bleef slapen alleen toen hij een paar maanden een vriendin had begon hij een keer heel raar te doen (begon me allemaal te strelen enzo) ik heb hem half in elkaar geslagen in een poging to wakker maken en daarna verteld hoe ik voortaan wel leiver op de ongemakkelijke bank slaap.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:11 schreef Syrena het volgende:
Ex van me deed aan slaapsex. Begon ie midden in de nacht aan me te frommelen en hield er dan ineens mee opAls ik 'm dan wakker porde was hij hoogst verbaasd.
met die droom..zeker....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:22 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Heb je daar problemen mee, of met die droom?
Dan kun je denk ik toch het beste je stoute schoenen aandoen en er eens voorzichtig over beginnen, al was het alleen maar om je nare gevoel te sussen, niet meteen beschuldigen maar voorzichtig vragen.quote:
thnx...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan kun je denk ik toch het beste je stoute schoenen aandoen en er eens voorzichtig over beginnen, al was het alleen maar om je nare gevoel te sussen, niet meteen beschuldigen maar voorzichtig vragen.
Had ik laatst ook...gedroomd over een collega...vrij intiemquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier ookKnap irritant, want met de meeste mensen WIL ik geeneens sex, zou ik bij bewustzijn zijn. Kennelijk denkt mijn onderbewustzijn daar anders over
![]()
Mijn vriend droomde ooit dat ie me bij mijn doos greep en deed het ook nog!! Erg hard overigensquote:Ex van me deed aan slaapsex. Begon ie midden in de nacht aan me te frommelen en hield er dan ineens mee opAls ik 'm dan wakker porde was hij hoogst verbaasd.
Dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ex van me deed aan slaapsex. Begon ie midden in de nacht aan me te frommelen en hield er dan ineens mee opAls ik 'm dan wakker porde was hij hoogst verbaasd.
Vooral voor deze TS Vriendin wil het spannenderquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:26 schreef dvdk het volgende:
hm, dat van die slaapsex en 'per ongeluk' de doos van je vriendin bevoelen terwijl je slaapt zijn eigenlijk wel goeie tips....
Gewoon direct kussen over haar hoofdquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:06 schreef dvdk het volgende:
....zou jij het uitmaken of ruzie gaan maken als je partner andere namen gaat roepen in zijn/haar slaap behalve de jouwe?
uhm ja ik zou t gewoon vragen, tenzij t een gevoelig onderwerp is tussen jullie....quote:
had hem gister aan de telefoon....hij had deze topic gelezen en uiteraard mijn reacties gelezen....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:34 schreef n8 het volgende:
[..]
uhm ja ik zou t gewoon vragen, tenzij t een gevoelig onderwerp is tussen jullie....
ik ben zelf alweer meer dan 2 jaar vrijgezellig, maar droom ook nog wel eens over mijn ex. En we zien elkaar nooit meer (ook geen vrienden dus). T hoeft dus allemaal niets te betekenen, maar als je er zo rot over voelt, gewoon ff vragen!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
had hem gister aan de telefoon....hij had deze topic gelezen en uiteraard mijn reacties gelezen.......hij vroeg welke naam hij had geroepen maar ging er verder niet op in...
...tja dan is het een beetje moeilijk om daar verder over te praten....
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |