abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47123621
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 18:45 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

thnx...
uhm ja ik zou t gewoon vragen, tenzij t een gevoelig onderwerp is tussen jullie....
ik ben zelf alweer meer dan 2 jaar vrijgezellig, maar droom ook nog wel eens over mijn ex. En we zien elkaar nooit meer (ook geen vrienden dus). T hoeft dus allemaal niets te betekenen, maar als je er zo rot over voelt, gewoon ff vragen!
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
pi_47123839
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 14:34 schreef n8 het volgende:

[..]

uhm ja ik zou t gewoon vragen, tenzij t een gevoelig onderwerp is tussen jullie....
ik ben zelf alweer meer dan 2 jaar vrijgezellig, maar droom ook nog wel eens over mijn ex. En we zien elkaar nooit meer (ook geen vrienden dus). T hoeft dus allemaal niets te betekenen, maar als je er zo rot over voelt, gewoon ff vragen!
had hem gister aan de telefoon....hij had deze topic gelezen en uiteraard mijn reacties gelezen.... ...hij vroeg welke naam hij had geroepen maar ging er verder niet op in... ...tja dan is het een beetje moeilijk om daar verder over te praten....
pi_47124229
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 14:42 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

had hem gister aan de telefoon....hij had deze topic gelezen en uiteraard mijn reacties gelezen.... ...hij vroeg welke naam hij had geroepen maar ging er verder niet op in... ...tja dan is het een beetje moeilijk om daar verder over te praten....
JOHNNY HEITINGA
pi_47124455
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 14:59 schreef Camplo het volgende:

[..]

oh maar ik wist dat de mogelijkheid bestond dat ie het zou lezen...
pi_47127748
Ik vertel hele verhalen in mijn slaap en ik zal vast ook weleens van andere mannen dromen. Ligt mijn vriend (letterlijk en figuurlijk) niet wakker van. Het zijn maar dromen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')