abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47046603
Mijn vriendin vindt weinig aan sex. Ze vindt het een gedoe etc...

We hebben nu anderhalf jaar en in het begin van de relatie hadden we regelmatig sex. Nu is het niet regelmatig meer en met tegenzin van mn vriendin. Ze doet het om mij een plezier te doen.
Dit wil ik niet meer en zij ook niet. Het moet voor haar ook leuk zijn. Maar als je er al niks aan vindt is dat natuurlijk moeilijk.

Nu vindt ze dat ik het niet meer genoeg probeer. Niet aan haar denk en het niet spannend genoeg is. Dit is een uitkomst van haar geen zin hebben. Door altijd afgewezen te worden ben ik een stuk onzekerder geworden mbt sex. Het beginnen aan is een groot probleem. Het voorspel is niet wat het zou moeten zijn, het is er gewoon echt niet zo. En dat komt van beide kanten.

Ik vind het moeilijk om het spannend voor haar te maken, zo dat ze wel opgewonden raakt. Het goede moment ervoor te vinden ( ze is vaak moe, zijn nogal druk etc.) En haar op een goede manier te benaderen zodat het niet weer hetzelfde is als altijd ( in bed, ik kruip tegen haar aan etc..)
We zitten momenteel in een neerwaardse spiraal lijkt het waar we zo niet uitkomen. Ik heb echt hulp nodig om het een stuk spannender voor haar te maken. Ze toont weinig initiatief, datis niet erg, maar het moet van mij komen en ik weet nu gewoon niet hoe!!

Wie kan mij helpen met tips om ons sexleven spannender te maken ( en niet met gekke plekken en toebehoren komen aanzetten). Het gaat me meer om de variatie in het voorspel, de aanzet tot...
Hoe maak ik het haar wel naar haar zin???
pi_47046660
als ze altijd moe is, gooi haar dan eens op bed als ze thuiskomt, alwaar je kaarsjes hebt staan, geef haar een lekkere massage
als je aan de voorkant toe bent,ga je voorzichtig af en toe eens teasen, terwijl je gewoon doormasseert.
en dan langzaam naar een lekkere verwennerij toewerken, dat zou 'm toch wel moeten doen lijkt me..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:36:00 #3
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_47046704
Je kan natuurlijk ook rollen spel doen.
Trek een kabouter plop pak aan en kijk of het helpt/werkt..
pi_47046745
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:36 schreef ursel het volgende:
Je kan natuurlijk ook rollen spel doen.
Trek een kabouter plop pak aan en kijk of het helpt/werkt..
Klusserdeklus.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_47046774
Massage is standaard elke dag omdat ze last van dr rug schouders heeft. Dus niet spannend meer. Ook is ze niet zo van het aan dr zitten.....zucht
pi_47046807
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:38 schreef Favorito het volgende:
Massage is standaard elke dag omdat ze last van dr rug schouders heeft. Dus niet spannend meer. Ook is ze niet zo van het aan dr zitten.....zucht
zou je dan niet eens moeten praten wat er dan écht aan de hand is...?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:39:58 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47046825
Dit is natuurlijk een veel voorkomend verschijnsel, maar het lijkt me ook echt gigantisch kut. werkelijk geen idee wat je hier aan zou moeten doen omdat het echt tussen de oren gaat zitten en zo een negatieve spiraal wordt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:41:01 #8
63192 ursel
pi_47046857
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:37 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Klusserdeklus.
Met hopelijk het resultaat:

Plopperdeplop..
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:41:02 #9
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_47046858
Ze vindt dat het spannender moet maar zelf doet ze niets. Het moet wel van twee kanten komen hoor!
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_47046871
Nou het eerste wat bij mij opkomt is dat je wel tegen haar mag zeggen dat ZIJ dan eens het initiatief mag gaan nemen. Ik bedoel, zij gaat klagen dat het niet 'spannend' genoeg is en laat het daar dan verder bij?! Lekker makkelijk.

Als je vraagt wat ze lekker vindt, krijg je dan wel antwoord? Of alleen 'in den vage' zo van: oh...eh...vanalles...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47046901
Doe het eens in een spookhuis.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_47046921
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
als ze altijd moe is, gooi haar dan eens op bed als ze thuiskomt, alwaar je kaarsjes hebt staan, geef haar een lekkere massage
als je aan de voorkant toe bent,ga je voorzichtig af en toe eens teasen, terwijl je gewoon doormasseert.
en dan langzaam naar een lekkere verwennerij toewerken, dat zou 'm toch wel moeten doen lijkt me..?
vergeet niet dat je dan niet perse hoeft te sexen... je kan ook haar gewoon eens een avondje masseren.... dat waardeerd ze op dit moment denk ik een stuk meer.....
je moet proberen het niet alleen savonds spannend te maken..

het beste voorspel is nog altijd door de hele dag goed bezig te zijn en niet alleen op de momenten dat je sexe wilt
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:44:21 #13
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47046940
Seks is vaak een graadmeter voor hoe je relatie erbij staat... Weinig vrouwen zullen hier
eerlijk over praten met de partner als t niet goed is...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_47046977
het is natuurlijk niet alleen aan jou om het spannend te maken/houden...

maar misscihen helpt het om gewoon eens te praten over dingen die je allebei leuk vindt, elkaar te vragen wat je stiekem nog wel eens zou willen of waar je wel eens aan denkt zonder het persee echt te willen...

Soms is dat al een leuk aanloopje..

Wel ff een goed moment uitzoeken dan
pi_47046985
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:38 schreef Favorito het volgende:
nee dan heeft massage verder weinig zin....

geeft ze verder geen tips of hints? want alleen klagen dat ze het anders wilt is niet voldoende natuurlijk
pi_47047088
Volgens mij heeft t weinig met moe zijn te maken. Das gewoon een nadeel meer niet. en de nadelen wegen niet op tegen de voordelen.

Misschien moet je wat losser worden en niet vast houden aan de dingen die goed gingen en je daarom maar weer doet. Misschien vind ze het leuk om dingen op het randje te doen? Misschien vind ze een climax voor de sex belangrijker (dus bijna naar huis rennen omdat je niet van elkaar af kan blijven)? Misschien wil ze experimenteren? Misschien wil ze geen sex meer op vaste tijden (net voor t slapen gaan of als je wakker word?)?
Samenvatting: misschien moet je praten? Niet in details, niks is saaier dan sex van te voren afgesproken hebben, wanneer, hoe en wat.. Maar je kan sowieso wel een beetje checken waar ze zoal aan denkt. hopen dat je het goed begrijpt en daar gewoon op in spelen..

Ik vind haar wel erg lui overkomen. Jij moet het spannend maken. Zo van: probeer maar wat en ik geef mijn mening wel..

Ik moest meteen aan een aflevering denken van king of the queens.. Volgens mij was die er gisteren op, met Rico.. Misschien kan je dat typetje nadoen?
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:53:11 #17
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_47047197
Het ligt dus aan jou volgens haar, en jij moet het maar oplossen ?
zzz
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:59:20 #18
19142 tslh
Never at ease.....
pi_47047380
Ik denk dat je je te 'soft' opstelt en dat dat niet spannend voor haar is. Zoals je al aangeeft: als ze bijna elke avond door je gemasseerd wordt (rug, schouders) en zij altijd maar moe is (jij werkt zelf niet en je bent nooit moe?) dan is het voor gemakkelijk om alles bij jou neer te leggen. Je zegt: 'ze toont weinig initiatief en dat is niet erg". Hoezo is dat niet erg? Er is dus een probleem voor jullie beiden waaraan gewerkt moet worden, maar dat zij er niets aan wil doen is 'niet erg'?

Mooie conclusie (na anderhalf jaar) dat het aan JOU ligt dat ZIJ geen zin heeft, dit terwijl je alles probeert. Misschien een vraag die je niet wilt horen: maar hoe gaat het met de rest van je relatie? Wat ik zo hoor zijn (helaas) de voortekenen van een breuk en als je wanhopig denkt dat het aan je sexleven ligt: dat is maar een symptoom. Altijd moe, geen zin meer in sex, wijzen naar een ander die het niet goed doet, etc. etc. Leg het hele plaatje eens onder de loep!
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_47047402
Ze vindt sex niet leuk. Dat is het probleem. Vroeger wat meer dan nu, maar de zin is er gewoon niet.
Ze vind nu dat de druk op haar te groot is om sex te hebben. Ik wil altijd wel...dat is ook een probleem. Ze denkt gelijk dat ik sex wil.

We hebben er over gesproken en besloten meer te knuffelen zonder verplichtingen. Maar dat wil nog niet echt lukken. De druk is er nog steeds. Nu ook van mijn kant omdatik me zo onzeker voel omdat ik nu ook onder druk sta om het haar naar dr zin te maken. Maar ik weet echt niet hoe!!!
pi_47047446
Herkenbaar verhaal...vooral dat je het alleen nog maar in bed doet (alleen ben ik al 6 jaar samen met mijn vriend)...Misschien heb je wat aan de volgeden tips:

- belangrijkste tip: probeer het bed te vermijden, ga samen onder de douche/in bad etc.
- warm elkaar op door overdag spannende smsjes te sturen of laat een briefje achter met een opdracht.
- tease haar een paar dagen, bijvoorbeeld na het masseren in de nek zoenen, maar vervolgens geen sex.
- vraag haar eens naar haar fantasieen, deze moet je natuurlijk niet meteen de volgende dag gaan uitvoeren, maar onthoud ze en werk er langzaam naar toe.

Maar probeer haar vooral ook actief te krijgen (sms opdrachtjes werken hiervoor erg goed), want klagen is makkelijk, maarze moet er zelf ook wat voor willen doen.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:02:26 #21
63192 ursel
pi_47047475
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:49 schreef Wolter het volgende:
Volgens mij heeft t weinig met moe zijn te maken. Das gewoon een nadeel meer niet. en de nadelen wegen niet op tegen de voordelen.

Misschien moet je wat losser worden en niet vast houden aan de dingen die goed gingen en je daarom maar weer doet. Misschien vind ze het leuk om dingen op het randje te doen? Misschien vind ze een climax voor de sex belangrijker (dus bijna naar huis rennen omdat je niet van elkaar af kan blijven)? Misschien wil ze experimenteren? Misschien wil ze geen sex meer op vaste tijden (net voor t slapen gaan of als je wakker word?)?
Samenvatting: misschien moet je praten? Niet in details, niks is saaier dan sex van te voren afgesproken hebben, wanneer, hoe en wat.. Maar je kan sowieso wel een beetje checken waar ze zoal aan denkt. hopen dat je het goed begrijpt en daar gewoon op in spelen..

Ik vind haar wel erg lui overkomen. Jij moet het spannend maken. Zo van: probeer maar wat en ik geef mijn mening wel..

Ik moest meteen aan een aflevering denken van king of the queens.. Volgens mij was die er gisteren op, met Rico.. Misschien kan je dat typetje nadoen?
.. idd. Doe die rico ff na..
Schijnt goed te werken..

Ofwel, zoals ik al zei, gewoon een rollenspel.. Denk overigens dat rico meer succes zal hebben als Plop..
pi_47047523
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:37 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Klusserdeklus.
pi_47047541
Herkenbaar probleem, tvptje.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:06:35 #24
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47047583
Ik mis 'DUMPEN!!!'

Serieus, na anderhalf jaar al zo gaan lopen miepen, dat belooft niet veel goeds
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_47047638
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:32 schreef Favorito het volgende:
Mijn vriendin vindt weinig aan sex. Ze vindt het een gedoe etc...

We hebben nu anderhalf jaar en in het begin van de relatie hadden we regelmatig sex. Nu is het niet regelmatig meer en met tegenzin van mn vriendin. Ze doet het om mij een plezier te doen.
Dit wil ik niet meer en zij ook niet. Het moet voor haar ook leuk zijn. Maar als je er al niks aan vindt is dat natuurlijk moeilijk.

Nu vindt ze dat ik het niet meer genoeg probeer. Niet aan haar denk en het niet spannend genoeg is. Dit is een uitkomst van haar geen zin hebben. Door altijd afgewezen te worden ben ik een stuk onzekerder geworden mbt sex. Het beginnen aan is een groot probleem. Het voorspel is niet wat het zou moeten zijn, het is er gewoon echt niet zo. En dat komt van beide kanten.

Ik vind het moeilijk om het spannend voor haar te maken, zo dat ze wel opgewonden raakt. Het goede moment ervoor te vinden ( ze is vaak moe, zijn nogal druk etc.) En haar op een goede manier te benaderen zodat het niet weer hetzelfde is als altijd ( in bed, ik kruip tegen haar aan etc..)
We zitten momenteel in een neerwaardse spiraal lijkt het waar we zo niet uitkomen. Ik heb echt hulp nodig om het een stuk spannender voor haar te maken. Ze toont weinig initiatief, datis niet erg, maar het moet van mij komen en ik weet nu gewoon niet hoe!!

Wie kan mij helpen met tips om ons sexleven spannender te maken ( en niet met gekke plekken en toebehoren komen aanzetten). Het gaat me meer om de variatie in het voorspel, de aanzet tot...
Hoe maak ik het haar wel naar haar zin???
De boel doorbreken, zorg dat je allebei het weekend helemaal vrij hebt, bij voorkeur een lang weekend, vrijdag al vrij.

Dan begin je eens met vrijdagochtend goddeloos uitslapen, echt tot aan de middag in bed blijven desnoods, gewoon lekker alles eruit slapen.

In de avond ga je lekker wat eten en je gaat uit samen, lekker dansen, lol maken, beetje lichamelijk zijn, elkaar subtiel wat plagen, daar al spanning opbouwen.
Of er die avond al wat van komt weet ik niet, moet je niet teveel willen perse.

Zaterdag weer lekker goed uitslapen, die avond thuis blijven, echt de sfeer ernaar maken, van mij part lekker cliche met kaarsjes, drankje, wat hapjes en dat soort dingen.
Ga desnoods voor de avond nog wat doen aan ontspanning, lekkere sauna pakken ofzo, kortom, helemaal opgekwikt zijn, je goed in je vel voelen.

Neem de tijd voor een zeer uitgebreide massage, functioneel en lekker en kijk eens of je van daar uit verder komt.

Of doe eens wat geks, gooi eens een idee van een spelletje op, is een makkelijke manier om te beginnen als er drempelvrees is en een makkelijke manier om gewoon eens wat dingetjes uit te proberen waar je zelf misschien gewoon niet bij stilstaat door de sleur.

Probeer ook duidelijk te krijgen wat haar verlangens dan zijn, wat zou ze opwindend vinden, wat vindt ze presies saai, praat over fantasieen samen en hou het leuk, geen zware gesprekken over wat er mis is, maar leuke gesprekken over wat zou kunnen zijn en wat er in hoofden omgaat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')