Ja dat heb ik ook niet bedachtquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:32 schreef Leonos het volgende:
Welkom bij alweer het achtste deel van I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor
Van MaJo, Lieke_K en Lienelien.
Mag ik hier niet komen?
Ik kan even niets verzinnenquote:
dat is het ´m juistquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[afbeelding]Ik zie niks bijzonders?
Verkapte TVP
Keith is heel erg boeiend, en mijn rode rondjes foto's ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef Leonos het volgende:
Die foto's zijn niet echt boeiend alleen? Misschien kan je daar ook linkjes van maken ofzo
Daar gaat het juist omquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[afbeelding]Ik zie niks bijzonders?
Verkapte TVP
Ik ben nooit zo goed in piemelgrapjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat is het ´m juist![]()
Zie je die foto van Paul daaronder ook? Snap je het dan wel?
Dat niet eens, gewone stapavond (hoop ik in ieder geval, zometeen val ik in één of andere metalparty, je weet maar nooit). Eigenlijk to-taal niet indie, want van de vijf bandjes die ik vorige week poogde aan te vragen, kende de DJ er maar 2 en had hij er maar 1 bij zich.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:49 schreef lienelien het volgende:
vanwaar de?
Nep nevermind the british-iets?
Noodlanding op donderdag is wel okéquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo goed in piemelgrapjes![]()
Anyway, ik was vorige week in Paradiso blijven hangen na een concert en daar hebben ze noodlanding-avonden. Weet iemand iets soortgelijks in Rotterdam? Ikzelf kom niet verder dan Rotown.
Dusch, tijd om volgende week mee te gaan naar Rascal, als we het dan toch over agenda's haddenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dat niet eens, gewone stapavond (hoop ik in ieder geval, zometeen val ik in één of andere metalparty, je weet maar nooit). Eigenlijk to-taal niet indie, want van de vijf bandjes die ik vorige week poogde aan te vragen, kende de DJ er maar 2 en had hij er maar 1 bij zich.
Maar ach, we doen het er mee hier.![]()
6 april - Dans Le Rock @ Magnet Berlijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om
Als iemand nog meer indie uitgaansdata weet geef ze dan even door, dan slinger ik ze in de OP. Ik zal zo Never mind the British er nog ingooien
ja maar dat is zo ver uit de richtingquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:58 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
6 april - Dans Le Rock @ Magnet Berlijn
Klinkt goed!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:56 schreef lienelien het volgende:
Dusch, tijd om volgende week mee te gaan naar Rascal, als we het dan toch over agenda's hadden
Als je menno lief aankijkt wil ´ie vast voor je tellenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:59 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Zal ik m'n kamer dan in m'n rugzak stouwen?![]()
![]()
Ik kan overigens wel, als NR voor me wil tellen.![]()
slappe tvpquote:
Klinkt als een goed plan!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:01 schreef lienelien het volgende:
Als je menno lief aankijkt wil ´ie vast voor je tellen
En dan ga ik zondag gewoon mee met je terug naar Nijmegen om je kamer te komen bekijkeren![]()
Want je zegt nu al een paar maanden dat je 'de volgende keer' meegaat, dus nu moet je wel![]()
oeh, oeh, jaaaquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:03 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan!Heb wel weer zin in Rascal!
![]()
Alleen weiger ik Menno lief aan te kijken, ik wil het hem wel gemeen vragen, eventueel.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:07 schreef Ventilator het volgende:
Aloo allemaal!Nieuwe Maxïmo is érrug leuk! En hópelijk naar Little Man Tate binnekort.. Ahh, how lovely indie is.
Net je collega gemaild.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Al gelukt met de kaartjes?
En m'n collega al terug gemaild?
hij is er echt blij meequote:Op donderdag 8 maart 2007 17:10 schreef Ventilator het volgende:
[..]
Net je collega gemaild.En die kaartjes komt wel goed denk ik.
Dan kan je wel elk optreden erin zettenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:11 schreef JeroenV het volgende:
Voor de geschiedenis misschien The Killers @ HMH?
Dat nummer van Joy Division was wel leuk ja. Toch nog wat verrassingen dus in de setlist, ook met On Top
Gaat er meer om wat er in een topic zoal besproken wordt. En aangezien dit halve topic er heen ging leek het me wel van toepassing.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan kan je wel elk optreden erin zetten
Vorige week was ik bij Jet, mag er dan ook in...
En half jaartje terug Killers in paradiso
Was jij nog bij The Killers eigenlijk?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef lienelien het volgende:
Ik val onder vele anderenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:00 schreef Goover het volgende:
[..]
Was jij nog bij The Killers eigenlijk?ik sta in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |