* Sjeen gooit slagroomtaart naar BEquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Oooh! Foodfights!
Maar alleen als aflikken mag!
Of gewoon nostaglisch doen... Toen we nog jong waren en met dit weer lekker ergens gingen voetballenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:59 schreef Misstique het volgende:
Tijd voor wat cultuur.
Op straat. Met de buurjongens.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Of gewoon nostaglisch doen... Toen we nog jong waren en met dit weer lekker ergens gingen voetballen![]()
De buurjongens inderdaad.... men, wat ben ik lang verliefd geweest op de oudere broer van een klasgenootjequote:
Darequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:04 schreef Misstique het volgende:
Oe.. truth or dare?
En dan is het nog niet eens vrijdagquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik weet wel een leuk vrijdag topic![]()
Hey Five, wilde je nog een dare?quote:
Wheheeequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey Five, wilde je nog een dare?.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:17 schreef GI het volgende:
[..]
Daar kan ik hem weer uitvissen mocht het nodig zijn.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is bijna vrijdag, dan gaat 'ie ook bijna naar [SEX]
Nee, da's hierquote:
Omdat je uit Utrecht komt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef Tally het volgende:
Oke waarom klik ik op die link
Ja, dit is nu eens niét mijn schuldquote:
Ik doe het dus maar niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef Tally het volgende:
ooopsquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef Tally het volgende:
Thanx, ik vond het eng daar.quote:
Dat doet het 'mquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Wij hebben een hond en een tuin.... en drie kinderen....![]()
je kunt beter vragen "wie"!quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef senesta het volgende:
Hoi, gezellig!, wat hebben we nog niet gehad?
KLBquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef senesta het volgende:
Hoi, gezellig!, wat hebben we nog niet gehad?
Nee, daar gaan we nu heenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:54 schreef Sjeen het volgende:
Is dit nou het subforum dat Sp3c modt?
Ik denk dat het hem weinig boeit op dit momentquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:59 schreef Five_Horizons het volgende:
En dat weet 'ie zelf?
Waar is je uitnodiging ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
tis pas donderdag en het ziet hier nu al blauw.
OR vergadering?
De laatste keer dat ik hem irl sprak, dacht hij sowieso dat iedereen mod van KLB wasquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:59 schreef Five_Horizons het volgende:
En dat weet 'ie zelf?
Boeit iets hem sowieso?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem weinig boeit op dit moment![]()
Dat klopt toch??quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem irl sprak, dacht hij sowieso dat iedereen mod van KLB was![]()
Hebben ze eigenlijk wel mods daar op KLBquote:
Janetje toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk wel mods daar op KLB![]()
sorryquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar is je uitnodiging ?![]()
![]()
Oja!quote:
Homo?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:03 schreef senesta het volgende:
Hij is toch ehhhh....
Ik mag niet van de chiropracterquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:06 schreef Misstique het volgende:
Ik heb wat beweging nodig.
Dan ga jij ff lekker in de sauna wachten tot de rest uitgesport is.quote:
Da's nog eens een idee!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan ga jij ff lekker in de sauna wachten tot de rest uitgesport is.
Ja!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Shit zeg, deze topic is zwerfvuil van modjes![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Shit zeg, deze topic is zwerfvuil van modjes![]()
ijsjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat doet dit topic in sport
ik ga zo magnums eten,vandaar -> CUL!
Die zijn verdomd lekkerquote:
iddquote:
Inderdaad !quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik stel voor om een forumban te geven voor alle modjes die aan het baggeren zijn.
Ksst.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik stel voor om een forumban te geven voor alle modjes die aan het baggeren zijn.
Die baggeren het meeste van ons allemaalquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Yvonne...... Danny..................... BANNEN die forumbaggeraars!
Alleen dan zonder bierquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
Lijkt we een forumkroegentocht dit.
Ik ook nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben nog nooit in dit forum deel geweest![]()
Goffer.. Dat mis ik dusquote:
Laten we maar naar huis gaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Goffer.. Dat mis ik dus
Wat een kutkroegentocht..
jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laten we maar naar huis gaan![]()
![]()
Je weet wat er tegen over staat hequote:Op donderdag 8 maart 2007 15:45 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik ga nemelijk zo fijn even Tubgirlst posten![]()
![]()
Als of je die nog niet had!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TVP
we zijn in ONZ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef Tally het volgende:
Waar zijn de TAGS!!!!
Die moeten in V&A!!!
neequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:06 schreef Tally het volgende:
Nee hoor.. Geen ONZ
Niet op deze paginaquote:
Whehehe.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:18 schreef remlof het volgende:
Toch jammer dat je de TT historie van een topic niet kan zien
F_H wil graag een fotosessie..quote:
Vandaar dat die afspraak elke keer verzet wordtquote:
die oto sessie kwam er al, wist niet dat PeRi dat bedoelde om samen naakt op de foto te gaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
F_H wil graag een fotosessie..
Wel een spannende..
Zodat hij ons wat kan laten zien..
Weet je wat.. Als de sessie geweest is laat het dan eerst maar aan ons zien..
Zoeken wij de leukste er uit en die sturen we dan naar F_H..
We is onderandere ik..
je hebt hem zelf vastgezet geloof ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Vandaar dat die afspraak elke keer verzet wordt![]()
Neuh.... ik heb hem bevestigdquote:
Nee.. Een pik is een pik kan je toch niets moois van maken..quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
stellen we geen eisen aan de kwalitiet van de fotos?
ja, maar na zeven bevallingen met hechtingen hoef ik daar geen foto's meer vanquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:23 schreef Aoristus het volgende:
wat is dit voor bagger. Dit hoort V&A te zijn, het burgertruttenforum is OUD
jawel.. 10x10 pixels of 1000x1000quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee.. Een pik is een pik kan je toch niets moois van maken..![]()
Hey, als dat ding voor de sier was, dan hing hij wel aan mijn voorhoofd ja...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee.. Een pik is een pik kan je toch niets moois van maken..![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:24 schreef Sebasser het volgende:
Dit is eindelijk een goeie TT.
Whehequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
stellen we geen eisen aan de kwalitiet van de fotos?
Je tag!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:33 schreef Sjeen het volgende:
CUL dan maar...
Het blijft devalueren....quote:
Nog beter: waar blijft die van mij?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
waar komen al die tags tegenwoordig toch vandaan?
Hmmm... welke ONZ mod is ook alweer FA geworden?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
lief kijkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Tieten en piem0ls kan je maar 1 keer gebruikenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hey met alleen lief aankijken zijn jullie ook niet n de crew gekomen toch?dus denk je nlou echt dat alleen lief aankijken gaat werken?
succes ermee
Koop je een stel nieuwequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tieten en piem0ls kan je maar 1 keer gebruiken![]()
nee dus moet je nog een keerquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:42 schreef Tally het volgende:
De sex was goed..
Maar zo goed dat ik er en MOD en een TAG mee krijg niet denk ik
Dan doe je toch iets fout.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:42 schreef Tally het volgende:
De sex was goed..
Maar zo goed dat ik er en MOD en een TAG mee krijg niet denk ik
Ach veel problemen heb ik er niet mee..quote:
Ik vertel het ook nietquote:
Ach je zou dr alleen maar geil van worden..quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig maar. ik visualiseer nog al snel namelijk
Nou en? daar kun je ook op het werk wel iets aan doen, je moet wel ergens voor open staan als seksmod uiteraardquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach je zou dr alleen maar geil van worden..
En das niet altijd handig..
Want ja als ik het vertel dat zou ik er ook weer geil van worden..
En ik ben nog aan het werk.. Dus ja..
Juist. Gewoon een collega het bezemhok in mee sleuren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou en? daar kun je ook op het werk wel iets aan doen, je moet wel ergens voor open staan als seksmod uiteraard
Ik ben zo preuts als het maar zijn kan..quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou en? daar kun je ook op het werk wel iets aan doen, je moet wel ergens voor open staan als seksmod uiteraard
wat nou bezemhok? gewoomn pats boem op het bureau.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist. Gewoon een collega het bezemhok in mee sleuren.
We hebben geen bezemhokquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist. Gewoon een collega het bezemhok in mee sleuren.
je bent ambtenaar?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben geen bezemhok
En al mn collega's zijn al weg..
Ik ben de enige nog in dit pand
Of even er onder kruipen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat nou bezemhok? gewoomn pats boem op het bureau.
Dan is het helemaal geen probleem toch? om geil te worden en jezelf ervan af te helpen niemand die het zietquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben geen bezemhok
En al mn collega's zijn al weg..
Ik ben de enige nog in dit pand
Nee systeembeheerderquote:
Ik zou gewoon even op een flightcase mezelf er vanaf kunnen helpen natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan is het helemaal geen probleem toch? om geil te worden en jezelf ervan af te helpen niemand die het ziet
zet je de webcam even aan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even op een flightcase mezelf er vanaf kunnen helpen natuurlijk
Nee want dan ben ik niet alleenquote:
Ik vertel het verhaal maar niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
die tt
en ja tally doe eens gek. leef je uit op je werk
Ik wilde het ook niet wetenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vertel het verhaal maar niet.
Word ik er ook niet geil van..
Zoals ik al zei.. Ik vertel het ook nietquote:
mooi dan zijn we eruitquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. Ik vertel het ook niet
Nog tweeënveertig om precies te zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef Tally het volgende:
Nog een paar posts..
18.00 uur...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:
maj de meesten zullen wel weg zijn nu. 17uur he
ja nu nog 40 39 dus...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:01 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er wel nog.
Tis nog geen vrijdag hequote:Op donderdag 8 maart 2007 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
1 topic met deze bagger is wel voldoende toch?
Ben je mal.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
1 topic met deze bagger is wel voldoende toch?
Laat jij je tegenhouden door 300 posts danquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wil de poster van post nummer 300 zich melden bij de infobalie voor een OP starters paket![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Laat jij je tegenhouden door 300 posts dan
Wat is je punt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
!
Neuj maar dan word het helemaal zo'n blauw topic![]()
Ja heb jij wat tegen smurfen ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
!
Neuj maar dan word het helemaal zo'n blauw topic![]()
Dan kunnen de users niet meepostenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:
ja lief zijn ze hč die baggeraartjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:32 schreef Tally het volgende:
En daarmee probeer je het topic vol te baggeren?
nu welquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:36 schreef Tally het volgende:
Het is dat het geen onzin is
het?quote:anders had ik het serieus genomen
Je vergeet zijn speciale statusquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Remlof!, je lijkt wel een oversexte puber.
Denk om je leeftijd!
Takes one to know one.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
ja lief zijn ze hč die baggeraartjes
Oe remlofquote:
SiemeN was hier de PIMP toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je vergeet zijn speciale status![]()
Mn handrem is stukquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vergeet je niet je opel op de handrem te zetten.
Ik denk het..quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |