* Sjeen gooit slagroomtaart naar BEquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Oooh! Foodfights!
Maar alleen als aflikken mag!
Of gewoon nostaglisch doen... Toen we nog jong waren en met dit weer lekker ergens gingen voetballenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:59 schreef Misstique het volgende:
Tijd voor wat cultuur.
Op straat. Met de buurjongens.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Of gewoon nostaglisch doen... Toen we nog jong waren en met dit weer lekker ergens gingen voetballen![]()
De buurjongens inderdaad.... men, wat ben ik lang verliefd geweest op de oudere broer van een klasgenootjequote:
Darequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:04 schreef Misstique het volgende:
Oe.. truth or dare?
En dan is het nog niet eens vrijdagquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik weet wel een leuk vrijdag topic![]()
Hey Five, wilde je nog een dare?quote:
Wheheeequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey Five, wilde je nog een dare?.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:17 schreef GI het volgende:
[..]
Daar kan ik hem weer uitvissen mocht het nodig zijn.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is bijna vrijdag, dan gaat 'ie ook bijna naar [SEX]
Nee, da's hierquote:
Omdat je uit Utrecht komt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef Tally het volgende:
Oke waarom klik ik op die link
Ja, dit is nu eens niét mijn schuldquote:
Ik doe het dus maar niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef Tally het volgende:
ooopsquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef Tally het volgende:
Thanx, ik vond het eng daar.quote:
Dat doet het 'mquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Wij hebben een hond en een tuin.... en drie kinderen....![]()
je kunt beter vragen "wie"!quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef senesta het volgende:
Hoi, gezellig!, wat hebben we nog niet gehad?
KLBquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef senesta het volgende:
Hoi, gezellig!, wat hebben we nog niet gehad?
Nee, daar gaan we nu heenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:54 schreef Sjeen het volgende:
Is dit nou het subforum dat Sp3c modt?
Ik denk dat het hem weinig boeit op dit momentquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:59 schreef Five_Horizons het volgende:
En dat weet 'ie zelf?
Waar is je uitnodiging ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
tis pas donderdag en het ziet hier nu al blauw.
OR vergadering?
De laatste keer dat ik hem irl sprak, dacht hij sowieso dat iedereen mod van KLB wasquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:59 schreef Five_Horizons het volgende:
En dat weet 'ie zelf?
Boeit iets hem sowieso?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem weinig boeit op dit moment![]()
Dat klopt toch??quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem irl sprak, dacht hij sowieso dat iedereen mod van KLB was![]()
Hebben ze eigenlijk wel mods daar op KLBquote:
Janetje toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk wel mods daar op KLB![]()
sorryquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar is je uitnodiging ?![]()
![]()
Oja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |