Je tag!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:33 schreef Sjeen het volgende:
CUL dan maar...
Het blijft devalueren....quote:
Nog beter: waar blijft die van mij?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
waar komen al die tags tegenwoordig toch vandaan?
Hmmm... welke ONZ mod is ook alweer FA geworden?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
lief kijkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Tieten en piem0ls kan je maar 1 keer gebruikenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hey met alleen lief aankijken zijn jullie ook niet n de crew gekomen toch?dus denk je nlou echt dat alleen lief aankijken gaat werken?
succes ermee
Koop je een stel nieuwequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tieten en piem0ls kan je maar 1 keer gebruiken![]()
nee dus moet je nog een keerquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:42 schreef Tally het volgende:
De sex was goed..
Maar zo goed dat ik er en MOD en een TAG mee krijg niet denk ik
Dan doe je toch iets fout.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:42 schreef Tally het volgende:
De sex was goed..
Maar zo goed dat ik er en MOD en een TAG mee krijg niet denk ik
Ach veel problemen heb ik er niet mee..quote:
Ik vertel het ook nietquote:
Ach je zou dr alleen maar geil van worden..quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig maar. ik visualiseer nog al snel namelijk
Nou en? daar kun je ook op het werk wel iets aan doen, je moet wel ergens voor open staan als seksmod uiteraardquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach je zou dr alleen maar geil van worden..
En das niet altijd handig..
Want ja als ik het vertel dat zou ik er ook weer geil van worden..
En ik ben nog aan het werk.. Dus ja..
Juist. Gewoon een collega het bezemhok in mee sleuren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou en? daar kun je ook op het werk wel iets aan doen, je moet wel ergens voor open staan als seksmod uiteraard
Ik ben zo preuts als het maar zijn kan..quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou en? daar kun je ook op het werk wel iets aan doen, je moet wel ergens voor open staan als seksmod uiteraard
wat nou bezemhok? gewoomn pats boem op het bureau.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist. Gewoon een collega het bezemhok in mee sleuren.
We hebben geen bezemhokquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist. Gewoon een collega het bezemhok in mee sleuren.
je bent ambtenaar?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben geen bezemhok
En al mn collega's zijn al weg..
Ik ben de enige nog in dit pand
Of even er onder kruipen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat nou bezemhok? gewoomn pats boem op het bureau.
Dan is het helemaal geen probleem toch? om geil te worden en jezelf ervan af te helpen niemand die het zietquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben geen bezemhok
En al mn collega's zijn al weg..
Ik ben de enige nog in dit pand
Nee systeembeheerderquote:
Ik zou gewoon even op een flightcase mezelf er vanaf kunnen helpen natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan is het helemaal geen probleem toch? om geil te worden en jezelf ervan af te helpen niemand die het ziet
zet je de webcam even aan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even op een flightcase mezelf er vanaf kunnen helpen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |