Jij tot 10 uur wachten. Waarom je bent er toch van overtuigd dat hij er in blijft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Soms is er een dartswedstrijd op die zo spannend is, dat ik niet kan kijken.
Ik denk dat ik ook vanavond om 10 uur pas de streams weer aan zet.
Als ik het afzet tegen mijn eigen huis vind ik het 's winters ook niet echt verkeerdquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:45 schreef havefun het volgende:
Zomers is het daar denk ik wel goed toeven in de villa.
NEe, dat is een feit.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik doelde uiteraard op het feit dat haar vader ziek is geworden en op sterven ligt. Dat is geen "keuze".
Al vriest het dat het kraakt......Snollie trekt gewoon een zakdoekje aan wat lijkt op een jurkje...quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:45 schreef havefun het volgende:
Zomers is het daar denk ik wel goed toeven in de villa.
Boekje erbij...quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet theoretisch over sex denkt bij Mevr.dieenebart, arm mens.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik ga met je mee en zie ieder geloof als een omweg om uiteindelijk toch in jezelf te geloven.
ik denk dat ik precies hetzelfde doequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
En dat herhaalt ie nog een keer of 5...........quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
Carlos zegt dat Billie eigenwijs is..............joh.
Je was toch 100% overtuigd dat Hubertus erin bleefquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Wie zegt dat het alleen haar keuze was om hem niet te zien? Zij had voor ze DGK in ging toch nog geprobeerd in contact te komen met hem?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
NEe, dat is een feit.
MAar is het toeval dat haar vader nu stervende is, precies op dit moment dat ze in het huis zit en 10 jaar niet met haar vader heeft gesproken en Sylvia een innerlijk conflict heeft en het afdoet als 'toeval'?
Ik vind van niet.
Dat haar vader stervende is is ook niet echt de issue, maar meer het feit dat Sylvia een leermoment heeft dat ze haar vader 10 jaar niet gezien heeft en hem nog zoveel te vertellen heeft en te vragen, en dat het nu waarschijnlijk veel te laat is.
Het is niet toeval die haar laat realiseren dat het nu te laat is, maar een gevolg van haar keuze om hem 10 jaar niet te zien.
Als ze die keuze niet had gemaakt, had ze nu geen innerlijk conflict.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Leuk gesprek weer over beffenNatasia houdt er ook wel van... Zowel doen als ontvangen.
Gewoon dom.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:47 schreef 2live het volgende:
ik snap daar echt niks van Amanda heeft alleen maar lol met eric en huub, en toch stemt ze vanavond tegen en gaat ze eric bewerken om hetzelfde te doen.
Is dat zakelijk of gewoon laf naar natasia en brian.
Wat is het toch ook een nare man.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Carlos: Alles kost meer kracht zoveel kreunen en steunen .. gewoon normaal ademen
Jaap: ONZIN!
iig niet dit innerljke conflict, maar misschien wel vele andere...................of geen één en das nou net het leuke van het leven dat je dat niet zult weten achteraf.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
NEe, dat is een feit.
MAar is het toeval dat haar vader nu stervende is, precies op dit moment dat ze in het huis zit en 10 jaar niet met haar vader heeft gesproken en Sylvia een innerlijk conflict heeft en het afdoet als 'toeval'?
Ik vind van niet.
Dat haar vader stervende is is ook niet echt de issue, maar meer het feit dat Sylvia een leermoment heeft dat ze haar vader 10 jaar niet gezien heeft en hem nog zoveel te vertellen heeft en te vragen, en dat het nu waarschijnlijk veel te laat is.
Het is niet toeval die haar laat realiseren dat het nu te laat is, maar een gevolg van haar keuze om hem 10 jaar niet te zien.
Ze ziet Huub echt als een geduchte tegenstander, en daar heeft ze gelijk in. Dus is het zakelijk gezien een goeie keuze van haar. Btw, IK wil Huub er graag inhouden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:47 schreef 2live het volgende:
ik snap daar echt niks van Amanda heeft alleen maar lol met eric en huub, en toch stemt ze vanavond tegen en gaat ze eric bewerken om hetzelfde te doen.
Niets is nog zeker. Misschien deed ze wel alsof, hoewel ik dat absoluut niet verwacht.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:47 schreef 2live het volgende:
Ben benieuwd waar Carlos z'n grens tussen geld verdienen en principes ligt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En dat herhaalt ie nog een keer of 5...........![]()
Mensen hebben de neiging om het "hogerop" te zoeken, als ze een (naderend) sterfgeval moeten verwerken of iets anders waar ze geen grip op hebben. Dát was slechts mijn punt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:46 schreef Sonique het volgende:
dus eigenlijk is Amanda de enige zakelijke in heel dat huis....quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze ziet Huub echt als een geduchte tegenstander, en daar heeft ze gelijk in. Dus is het zakelijk gezien een goeie keuze van haar. Btw, IK wil Huub er graag inhouden.
Een ruzietje met Brian kan alles zo maar veranderen. Die leeft echt van minuut tot minuut..........doen we ff of ze kan klokkijken oké?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niets is nog zeker. Misschien deed ze wel alsof, hoewel ik dat absoluut niet verwacht.
Ben ik ook. Ik ga ook wel kijken om 9 uur.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:49 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Je was toch 100% overtuigd dat Hubertus erin bleef
Ze wist van te voren dat haar vader erg ziek was, ook toen ze het huis in ging en heeft toen al een poging gewaagt om hem op te zoeken en het recht te trekken (om het even zo te noemen)quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie zegt dat het alleen haar keuze was om hem niet te zien? Zij had voor ze DGK inging toch nog geprobeerd in contact te komen met hem?
Ik heb geen flauw idee wat er gebeurd is tussen Sylvia en haar vader, en ik vind ook dat het ons geen bal aangaat, maar het lijkt me dat de afstand niet alleen Sylvia dr "keuze" was.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Kinderen zijn grenzenloos loyaal naar ouders toe dus waarschijnlijk heeft daar wel het 1 en ander plaatsgevonden tussen Syl en haar pa. Mijn ervaring is dat de kinderen van mij meestal vrijuit mogen. Er moet wel heel wat gebeuren wil een kind de band met de of 1 van de ouders breken voor zo een lange tijd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie zegt dat het alleen haar keuze was om hem niet te zien? Zij had voor ze DGK inging toch nog geprobeerd in contact te komen met hem?
Ik heb geen flauw idee wat er gebeurd is tussen Sylvia en haar vader, en ik vind ook dat het ons geen bal aangaat, maar het lijkt me dat de afstand niet alleen Sylvia dr "keuze" was.
Zo'n keuze wordt niet door 1 persoon gemaakt maar door omstandigheden, ook haar vader zal hier een rol in gespeeld hebben en mischien nogwel andere omstanders.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
NEe, dat is een feit.
Ik vind van niet.
Dat is zo, maar we hebben het over deze gebeurtenis. Het is onmogelijk om iemands leven te analiseren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:50 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
iig niet dit innerljke conflict, maar misschien wel vele andere...................of geen één en das nou net het leuke van het leven dat je dat niet zult weten achteraf.
en dan brian die tussendoor zit te zeveren over vanavond, wat een stelletje loosers...quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:54 schreef Dogga het volgende:
Omg Omg als ik carlos was was ik weg gerend daaro
wat een mafkees is die jaap
bet weter
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:54 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Zo'n keuze wordt nie tdoor 1 persoon gemaakt maar door omstandigheden, ook haar vader zal hier eenn rol in gespeeld hebben en mischien nogwel andere omstanders.
Het mag JOUW mening zijn maar IK vind dat je niet over die situatie kan oordelen als je niet het hele verhaal erachte kent.
idd, ik zit ook weer veel te veel te lullen dan goed voor me isquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Mensen hebben de neiging om het "hogerop" te zoeken, als ze een (naderend) sterfgeval moeten verwerken of iets anders waar ze geen grip op hebben. Dát was slechts mijn punt.
En hier laat ik het maar bij, anders wordt het wel erg off topic.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is zo, maar we hebben het over deze gebeurtenis. Het is onmogelijk om iemands leven te analiseren.
Dat lukt het overgrote deel van de bevolking niet eens met hun eigen leven, laat staan dat van een ander...
Jep.. queen Natasia dondert neer van ellende.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:55 schreef Adothehague het volgende:
Vanavond de dood der gladiolen
toch vind ik het wel knap van japiejo dat ie al bijna 10 kg af is gevallen, ik hoop dat iequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar Carlos z'n grens tussen geld verdienen en principes ligt.
Wanneer hij tegen Jaap zegt: "Toedeledokie, jij valt niet te trainen"
de dood of de gladiolenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:55 schreef Adothehague het volgende:
Vanavond de dood der gladiolen
Keequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
idd, ik zit ook weer veel te veel te lullen dan goed voor me is![]()
Held!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:53 schreef Katewalker het volgende:
[..]
bange poeperd! Ik doe gewoon het geluid uit en kijk naar de koppies..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |