hij heeft ook nog het gewicht van zijn eigen armenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:33 schreef Dogga het volgende:
why the fuck heeft hij zoooo veel moeite met gewichten van 1 kg ofso
Zijn armen zelf wegen al 20 kilo pers tuk denk ik , dus zonder gewichten is voor hem al zwaar om zijn armenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:33 schreef Dogga het volgende:
why the fuck heeft hij zoooo veel moeite met gewichten van 1 kg ofso
dat was toevalquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef Sonique het volgende:
Zie je, ik zei het toch dat die rat daar niet voor niets bij zat...
met andere woorden: goed plan, brian!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef marky het volgende:
Hele domme opmerkingen van Brian om het verhaal Syl erbij te halen. Daar zal Eric veel eerder van op zijn achterste benen gaan staan. Dat werkt tegen hun.
omdat jaap misschien setjes doet van een bepaalde hoeveelheid seconde?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef havefun het volgende:
Wat kijkt Carlos nou de hele tijd naar zijn horloge?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef marky het volgende:
Hele domme opmerkingen van Brian om het verhaal Syl erbij te halen. Daar zal Eric veel eerder van op zijn achterste benen gaan staan. Dat werkt tegen hun.
Ja daar kon jij wel eens gelijk aan hebbenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef Dogga het volgende:
[..]
omdat jaap misschien setjes doet van een bepaalde hoeveelheid seconde?
Dohh
Natuurlijk, er zijn ook geen 'goede' of 'foute' keuzes, alleen maar 'leermomenten' of 'toeval'quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik heb het ook "uitgemaakt" met mijn vader en schrik wel een beetje van Sylvia..................het moment zelf is dus wel anders..........soms.
Brian en Natasia hebben warme gevoelens voor Eric. Dat is me al eerder opgevallen. Ik denk dat de term "vriendschap" absoluut op zijn plaats is. Wat boft Eric toch, met twee van zulke trouwe, oprechte vrienden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Het is voor ons puur uit vriendschap dat we met Eric praten"
Hij gelooft het zelf volgens mij ook nog
Hmm... theoretisch, sex zonder nageslacht verwekken, ja. Maar je neemt het wel een beetje te letterlijk.quote:
(buiten het gewicht om van zijn armen....ik was iets te snel)quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef Mokum020 het volgende:
[quote]Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef snkr-xxx het volgende:
mijn hemel, zo'n grote vent en zulke kleine dumbells? zou ie niet meer kunnen tillen?
[/quote
Toch knap als je al 2x 1pond boven je hoofd krijgt.........![]()
Ja sorry, zat tegelijkertijd het eigeel van m'n mouw te schrapen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:26 schreef demins het volgende:
[..]
Nu nog een goed lopende Nederlandse zin van maken, die ook inhoudelijk iets betekent!![]()
Ik doelde uiteraard op het feit dat haar vader ziek is geworden en op sterven ligt. Dat is geen "keuze".quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
En daar ben ik het dus niet mee eens!
Ze heeft er zelf voor gekozen om haar vader niet meer te zien. Ik weet niet wat er allemaal gebeurt is natuurlijk, maar ze heeft zelf gekozen om haar vader niet meer te zien. Dat haar vader nu op sterven ligt en ze verdriet heeft is natuurlijk geen toeval, maar een gevolg van haar eigen keuze...
Ik ga met je mee en zie ieder geloof als een omweg om uiteindelijk toch in jezelf te geloven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Natuurlijk, er zijn ook geen 'goede' of 'foute' keuzes, alleen maar 'leermomenten' of 'toeval'
Het is maar net hoe je het bekijkt.
Het gaat er om dat je dat zelf bepaalt, en niet één of andere hogere macht..
Maar dat is mijn mening, en die wordt niet door iedereen gedeelt.
Dat is mijn keuze...
Gekke Gertiequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian en Natasia hebben warme gevoelens voor Eric. Dat is me al eerder opgevallen. Ik denk dat de term "vriendschap" absoluut op zijn plaats is. Wat boft Eric toch, met twee van zulke trouwe, oprechte vrienden.
Met dit knopje kun je je posts editten:quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
(buiten het gewicht om van zijn armen....ik was iets te snel)
Ik weet zeker dat ik seks lekker vind.................nuttig was het (twee kids) en lekker blijft het.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm... theoretisch, sex zonder nageslacht verwekken, ja. Maar je neemt het wel een beetje te letterlijk.
Voor theologische vraagstukken en andere levensbeschouwende kwesties kunnen we een apart topic openen, lijkt me. Kunnen we gelijk een poll doen omtrent het geloof in god. En hoeveel van de gelovigen ook geloven dat god beter bekend is als J.aap.
Ik hoop dat je niet theoretisch over sex denkt bij Mevr.dieenebart, arm mens.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm... theoretisch, sex zonder nageslacht verwekken, ja. Maar je neemt het wel een beetje te letterlijk.
Voor theologische vraagstukken en andere levensbeschouwende kwesties kunnen we een apart topic openen, lijkt me. Kunnen we gelijk een poll doen omtrent het geloof in god. En hoeveel van de gelovigen ook geloven dat god beter bekend is als J.aap.
Dat was ik helemaal niet van plan........quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met dit knopje kun je je posts editten: [afbeelding]
![]()
Dan niet...quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat was ik helemaal niet van plan........![]()
je ontwijkt de stemming gewoonquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Soms is er een dartswedstrijd op die zo spannend is, dat ik niet kan kijken.
Ik denk dat ik ook vanavond om 10 uur pas de streams weer aan zet.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef Dogga het volgende:
carlos: schud je armen ff los jaap
en wat doet jaap? hij legt ze op ze buik
pff
Hahah ik gok dat ik hetzelfde doe, ben ook altijd bangig voor spannende dingen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb zelfs al een beetje buikpijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |