ik dacht dat ze nep waren???quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Voor de zoveelste keer vertelde Amanda dat haar borsten wél echt zijn. Die vraag wordt haar al heel lang gesteld, maar ze zijn dus wél echt.
Ze had toch siliconen gekregen toen ze 15 was?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Voor de zoveelste keer vertelde Amanda dat haar borsten wél echt zijn. Die vraag wordt haar al heel lang gesteld, maar ze zijn dus wél echt.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Seks ook nutteloos?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en ik ben van mening dat alles wel een reden heeft; de reden van alles is om je te laten zien dat alles nutteloos is.
Wijze woorden en ik denk dat Syl het met je eens is alleen praat ze hiet niet openlijk over.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:21 schreef Sonique het volgende:
Sylvia is een gevoels mens, maar ik vind wel dat ze alles net even te veel laat afhangen van het toeval....
Zo van; god bepaald en ik ben nederig...
Ik ben van mening dat je je eigen lot bepaalt en je eigen kansen (toeval) creerd..
Een bekend mechanisme, dat gelovigen ook gebruiken, om om te kunnen gaan met gebeurtenissen die je niet kunt beïnvloeden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia leeft heel erg met het gevoel dat overal een reden voor is.
Nu nog een goed lopende Nederlandse zin van maken, die ook inhoudelijk iets betekent!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en ik ben van mening dat alles wel een reden heeft; de reden van alles is om je te laten zien dat alles nutteloos is.
Tarot is een middel om inzich te krijgen in je leven zeg maar (als je gelooft in die zooi). Klopt ook wel, als je je leven van toeval laat afhangen is het handig om kaarten te raadplegen die je meer inzich geven over wat je gaat toevallen, en daar mee dan je keuzes maken...quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:22 schreef 2live het volgende:
[..]
passen de tarotkaarten daar eigenlijk dan wel in? [ik ben daar niet in thuis]
Niet op toeval, maar op voorbestemming, groter plan, heeft zo moeten zijn, alles met een reden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:21 schreef Sonique het volgende:
Sylvia is een gevoels mens, maar ik vind wel dat ze alles net even te veel laat afhangen van het toeval....
Zo van; god bepaald en ik ben nederig...
Ik ben van mening dat je je eigen lot bepaalt en je eigen kansen (toeval) creerd..
Jep.. dan ben ik nog erger dus dan een blind paard. Net als toen heel NL zeker was dat die van Verbaan nep waren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Waarom verkondigde ze dan in het begin dat ze ze van d'r moeder had gekregen? Los van het feit dat zelfs een blind paard kan zien dat ze gemaakt zijn.
kunnen we niet weten..quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:26 schreef 2live het volgende:
als Jaap echt 10 kilo is afgevallen is dat toch knap...
Misschien bedoelt ze erfelijk van haar moeder gekregen. Het lijkt mij ook stug hoor dat ze puur natuur zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Waarom verkondigde ze dan in het begin dat ze ze van d'r moeder had gekregen? Los van het feit dat zelfs een blind paard kan zien dat ze gemaakt zijn.
Dat bevestig alleen maar hoe weining hij thuis bewoog en hoeveel hij daar vrat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:26 schreef 2live het volgende:
Of als motief om gebeurtenissen niet te hoeven beïnvloeden!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Een bekend mechanisme, dat gelovigen ook gebruiken, om om te kunnen gaan met gebeurtenissen die je niet kunt beïnvloeden.
En daar ben ik het dus niet mee eens!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Een bekend mechanisme, dat gelovigen ook gebruiken, om om te kunnen gaan met gebeurtenissen die je niet kunt beïnvloeden.
Ja redelijk ja, in verhouding is het weinig, en meeste afvallen kwam toch door de 2e dag. Daarbij komt stress, geen FEBO om de hoek, en de wetenschap dat er veel mensen meekijken als ie eet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:26 schreef 2live het volgende:
God laat je iets toevallen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet op toeval, maar op voorbestemming, groter plan, heeft zo moeten zijn, alles met een reden.
Dat is heel wat anders dan op louter toeval rekenen, en zowiezo klopt je eerste zin niet op je tweede:
Afhangen van toeval <-- 1e zin
God bepaald <-- 2e zin
Of bepaald God toevallig?
precies!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:28 schreef demins het volgende:
[..]
Of als motief om gebeurtenissen niet te hoeven beïnvloeden!
Ik heb het ook "uitgemaakt" met mijn vader en schrik wel een beetje van Sylvia..................het moment zelf is dus wel anders..........soms.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
En daar ben ik het dus niet mee eens!
Ze heeft er zelf voor gekozen om haar vader niet meer te zien. Ik weet niet wat er allemaal gebeurt is natuurlijk, maar ze heeft zelf gekozen om haar vader niet meer te zien. Dat haar vader nu op sterven ligt en ze verdriet heeft is natuurlijk geen toeval, maar een gevolg van haar eigen keuze...
Oooeeehhh..... scherp. En meestal heel erg waar, helaas.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:28 schreef demins het volgende:
[..]
Of als motief om gebeurtenissen niet te hoeven beïnvloeden!
Nee.... en nu ik haar zo hoor praten daar ze dat (om onbegrijpelijke redenen) ook niet doen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef Ashley1 het volgende:
heeft amanda nog de aanvraag ingetrokken.
Brian is haast het prótotype van een narcist. Bijna alle kenmerken van de narcistische persoonlijkheid zijn op hem van toepassing:quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:24 schreef Utrecht het volgende:
Ik vind het zo irritant dat Brian zichzelf zo ontzettend serieus neemt.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef 2live het volgende:
Vlgs Syl was het een keuze van beide om elkaar niet meer te zien
hij heeft dus WEER niet geluisterd naar de anderenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
Billie weet het weer beter dan Carlos.![]()
![]()
Het zou zo maar kunnen zijn dat ze dat letterlijk letterlijk bedoeld...op haar 15e had ze al zulke grote borsten net als haar moeder...van haar moeder dus...quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Hoe meer spieren je kweekt, hoe meer calorien verbrand...quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef Dogga het volgende:
Hahahahah jaaap wilt de discussie aangaan met carlos wat beter is voor hem
hij wilt fietsen..want dan valt hij af
en carlos wilt dat ze hartslag om hoog gaat door spieren te kweken etc
hij heeft ook nog het gewicht van zijn eigen armenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:33 schreef Dogga het volgende:
why the fuck heeft hij zoooo veel moeite met gewichten van 1 kg ofso
Zijn armen zelf wegen al 20 kilo pers tuk denk ik , dus zonder gewichten is voor hem al zwaar om zijn armenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:33 schreef Dogga het volgende:
why the fuck heeft hij zoooo veel moeite met gewichten van 1 kg ofso
dat was toevalquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef Sonique het volgende:
Zie je, ik zei het toch dat die rat daar niet voor niets bij zat...
met andere woorden: goed plan, brian!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef marky het volgende:
Hele domme opmerkingen van Brian om het verhaal Syl erbij te halen. Daar zal Eric veel eerder van op zijn achterste benen gaan staan. Dat werkt tegen hun.
omdat jaap misschien setjes doet van een bepaalde hoeveelheid seconde?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef havefun het volgende:
Wat kijkt Carlos nou de hele tijd naar zijn horloge?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef marky het volgende:
Hele domme opmerkingen van Brian om het verhaal Syl erbij te halen. Daar zal Eric veel eerder van op zijn achterste benen gaan staan. Dat werkt tegen hun.
Ja daar kon jij wel eens gelijk aan hebbenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef Dogga het volgende:
[..]
omdat jaap misschien setjes doet van een bepaalde hoeveelheid seconde?
Dohh
Natuurlijk, er zijn ook geen 'goede' of 'foute' keuzes, alleen maar 'leermomenten' of 'toeval'quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik heb het ook "uitgemaakt" met mijn vader en schrik wel een beetje van Sylvia..................het moment zelf is dus wel anders..........soms.
Brian en Natasia hebben warme gevoelens voor Eric. Dat is me al eerder opgevallen. Ik denk dat de term "vriendschap" absoluut op zijn plaats is. Wat boft Eric toch, met twee van zulke trouwe, oprechte vrienden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Het is voor ons puur uit vriendschap dat we met Eric praten"
Hij gelooft het zelf volgens mij ook nog
Hmm... theoretisch, sex zonder nageslacht verwekken, ja. Maar je neemt het wel een beetje te letterlijk.quote:
(buiten het gewicht om van zijn armen....ik was iets te snel)quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef Mokum020 het volgende:
[quote]Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef snkr-xxx het volgende:
mijn hemel, zo'n grote vent en zulke kleine dumbells? zou ie niet meer kunnen tillen?
[/quote
Toch knap als je al 2x 1pond boven je hoofd krijgt.........![]()
Ja sorry, zat tegelijkertijd het eigeel van m'n mouw te schrapen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:26 schreef demins het volgende:
[..]
Nu nog een goed lopende Nederlandse zin van maken, die ook inhoudelijk iets betekent!![]()
Ik doelde uiteraard op het feit dat haar vader ziek is geworden en op sterven ligt. Dat is geen "keuze".quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
En daar ben ik het dus niet mee eens!
Ze heeft er zelf voor gekozen om haar vader niet meer te zien. Ik weet niet wat er allemaal gebeurt is natuurlijk, maar ze heeft zelf gekozen om haar vader niet meer te zien. Dat haar vader nu op sterven ligt en ze verdriet heeft is natuurlijk geen toeval, maar een gevolg van haar eigen keuze...
Ik ga met je mee en zie ieder geloof als een omweg om uiteindelijk toch in jezelf te geloven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Natuurlijk, er zijn ook geen 'goede' of 'foute' keuzes, alleen maar 'leermomenten' of 'toeval'
Het is maar net hoe je het bekijkt.
Het gaat er om dat je dat zelf bepaalt, en niet één of andere hogere macht..
Maar dat is mijn mening, en die wordt niet door iedereen gedeelt.
Dat is mijn keuze...
Gekke Gertiequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian en Natasia hebben warme gevoelens voor Eric. Dat is me al eerder opgevallen. Ik denk dat de term "vriendschap" absoluut op zijn plaats is. Wat boft Eric toch, met twee van zulke trouwe, oprechte vrienden.
Met dit knopje kun je je posts editten:quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
(buiten het gewicht om van zijn armen....ik was iets te snel)
Ik weet zeker dat ik seks lekker vind.................nuttig was het (twee kids) en lekker blijft het.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm... theoretisch, sex zonder nageslacht verwekken, ja. Maar je neemt het wel een beetje te letterlijk.
Voor theologische vraagstukken en andere levensbeschouwende kwesties kunnen we een apart topic openen, lijkt me. Kunnen we gelijk een poll doen omtrent het geloof in god. En hoeveel van de gelovigen ook geloven dat god beter bekend is als J.aap.
Ik hoop dat je niet theoretisch over sex denkt bij Mevr.dieenebart, arm mens.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm... theoretisch, sex zonder nageslacht verwekken, ja. Maar je neemt het wel een beetje te letterlijk.
Voor theologische vraagstukken en andere levensbeschouwende kwesties kunnen we een apart topic openen, lijkt me. Kunnen we gelijk een poll doen omtrent het geloof in god. En hoeveel van de gelovigen ook geloven dat god beter bekend is als J.aap.
Dat was ik helemaal niet van plan........quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met dit knopje kun je je posts editten: [afbeelding]
![]()
Dan niet...quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat was ik helemaal niet van plan........![]()
je ontwijkt de stemming gewoonquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Soms is er een dartswedstrijd op die zo spannend is, dat ik niet kan kijken.
Ik denk dat ik ook vanavond om 10 uur pas de streams weer aan zet.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef Dogga het volgende:
carlos: schud je armen ff los jaap
en wat doet jaap? hij legt ze op ze buik
pff
Hahah ik gok dat ik hetzelfde doe, ben ook altijd bangig voor spannende dingen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb zelfs al een beetje buikpijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Jij tot 10 uur wachten. Waarom je bent er toch van overtuigd dat hij er in blijft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Als ik het afzet tegen mijn eigen huis vind ik het 's winters ook niet echt verkeerdquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:45 schreef havefun het volgende:
Zomers is het daar denk ik wel goed toeven in de villa.
NEe, dat is een feit.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik doelde uiteraard op het feit dat haar vader ziek is geworden en op sterven ligt. Dat is geen "keuze".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |