De 'Laat me' versie van Ramses met Alderliefste is ook leuk. Die is van vorig jaar geloof ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:25 schreef itsme het volgende:
Morgen Guess wat ik nu net heb gedownload en naar luister
Ramses Shaffy. Prachtig.![]()
Net voor mijn tijd maar vond die nummers altijd goed.
laat me, laat me mijn eigen gang maar gaan!
Men zit nog zo in het begin van het spel dat het nu handiger is om vriendschappen te sluiten dan voor het grote geld te gaan lijkt mij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:24 schreef rebellious_angel het volgende:
Ik ben wel blij met al die 'Huub blijft' commentaren, misschien wat minder twijfelen aan Eric *grin*. Maar ja, ik ben van nature erg wantrouwend als het om mensen en geld gaat.
Vond die man al leuk in onderweg naar morgen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Vond die toneelmeneer Amanda een doos?
Amanda schijnt er heel erg aan te denken de ontslag aanvraag in te trekken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:25 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.
Ik neem aan dat ze ook moeten stemmen wiens ontslagaanvraag wordt behandeld. Ik begrijp dat Amanda niet tegen d'r eigen stemronde mag stemmen dus moet er vanavond voor Brian's ontslagaanvraag voor Huub gestemt worden zodat Amanda er nog onderuit kan?
Yep! Hij zei letterlijk: Jezus, wat een doos zeg!quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Vond die toneelmeneer Amanda een doos?
Ik niet, want ik wil de scene tussen Huub en Amanda zien. Vooral het einde, wat ze dus tot nu toe nog iedere keer hebben geskipped.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vond die man al leuk in onderweg naar morgen.
mag hem nu nog meer![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:00 schreef Varen het volgende:
Als Huub er vandaag toch uitgestemd gaat worden, kan hij dan weer terug komen, omdat er eigenlijk nog 2 mensen bij moeten???
Thanks. Ik was de COSsen van vannacht aan het bijlezen kwam ik tot mijn verrassing een van mijn favoriete Nederlandse liedjes tegen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De 'Laat me' versie van Ramses met Alderliefste is ook leuk. Die is van vorig jaar geloof ik.
Amanda wordt intussen de les uit gestuurd. Ze moet lezen.
Die man is echt een goed kijkcijfer kanon.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:30 schreef petraa het volgende:
Valt het jullie ook op dat Billie dagelijks aan het trainen is. Hij zal zo vast wel snel zijn doelen halen.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:30 schreef Yollie het volgende:
Ik begrijp nu niets meer van Amanda (voor zover ik dat al deed). Ze gaf gisteren zo'n goede analyse van Brian en waarom hij ' fout' was voor haar aan Syl en Huub. En nu dit weer.....
Nee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:32 schreef Varen het volgende:
Als Huub er vandaag toch uitgestemd gaat worden , kan hij dan weer terug komen, omdat er eigenlijk nog 2 mensen bij moeten???
Okay thanks. Maar normaal moet dat toch voor woensdag 12.00u? Weet je de reden waarom dit aangepast is?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda schijnt er heel erg aan te denken de ontslag aanvraag in te trekken.
Je moet hat aanvragen voor woensdag ja. Intrekken mag altijd nog, heb ik begrepen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay thanks. Maar normaal moet dat toch voor woensdag 12.00u? Weet je de reden waarom dit aangepast is?
Huh? Okay, weer wat geleerd. tnxquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet hat aanvragen voor woensdag ja. Intrekken mag altijd nog, heb ik begrepen.
Ze moet het eerst nog zoeken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:37 schreef Webdeb het volgende:
Ik wil de reactie van Amanda wel zien op het feit dat ze net de les uitgestuurd is om het stuk te gaan lezen
In plaats van dat suffe hek en die tuin te zien!
Aanvragen is op woensdag voor 12 uur .quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet hat aanvragen voor woensdag ja. Intrekken mag altijd nog, heb ik begrepen.
Volgens mij spelt ze een spel. Ze gaat de ontslagronde niet intrekken geloof ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda schijnt er heel erg aan te denken de ontslag aanvraag in te trekken.
Misschien ben je toe aan een weekje vakantie?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over Natasia.
Dat ze zelfmoord ging plegen met illegaal verzamelde pillen (ze zijn wel te verkrijgen, als je goed zoekt en de juiste deurtjes openmaakt), en dat het niet was gelukt. En dat ik teleurgesteld was, dat de scene met Natasia in een kist niet doorging.
Eigenaardige droom he.![]()
Tijd voor de toneelworkshop.![]()
Is de scene die ze moeten spelen uit bovenstaande film gehaald?quote:The Breakfast Club
Five high school students, all different stereotypes, meet in detention, where they pour their hearts out to each other, and discover how they have a lot more in common than they thought
Gecondoleerd?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dat ze zelfmoord ging plegen met illegaal verzamelde pillen (ze zijn wel te verkrijgen, als je goed zoekt en de juiste deurtjes openmaakt), en dat het niet was gelukt. En dat ik teleurgesteld was, dat de scene met Natasia in een kist niet doorging.
Maak je geen zorgen, vanavond gaat het op zeker had tegen hard.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:41 schreef rooie3 het volgende:
Hoop alleen dat het na vanavond tussen de groepen gaat knallen.
Word zo moe van dat zoetsappige gedoe de laatste dagen.
Ik had v/d week gedroomd dat Huub neergeschoten werd. kweeniemeer door wie maar ik geloof Brainless.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
Nee dat is heel erg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:44 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik had v/d week gedroomd dat Huub neergeschoten werd. kweeniemeer door wie maar ik geloof Brainless.
is eigenlijk niet goed he, dat dat programma zelfs je dromen gaat beheersen!
Ja en daarna weer feesten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:42 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, vanavond gaat het op zeker had tegen hard.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee dat is heel erg.
zelfs als je de streams niet aan heb,zie je ze nog op je netvlies of denk je eraan.
heet dat nu verslaving![]()
Denk dat het wel meevalt. Brian en die negerin met dat rare voorhoofd hebben zich er allang in berust dat Huub er niet door Eric uitgestemd gaat worden. Alleen Amanda, als zij Huub niet wegstemt kan het nog wel ff los gaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:42 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, vanavond gaat het op zeker had tegen hard.![]()
Als ik een avondje streams heb gevolgd en ik zet ze uit, heb ik het eerste uur het gevoel zelf door tig camera's gevolgd te worden in al mijn bewegingenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:46 schreef rooie3 het volgende:
Nee dat is heel erg.
zelfs als je de streams niet aan heb,zie je ze nog op je netvlies of denk je eraan.
heet dat nu verslaving![]()
Ja ruzie tussen snollie en Natas dat is pas mooi.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:49 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt. Brian en die negerin met dat rare voorhoofd hebben zich er allang in berust dat Huub er niet door Eric uitgestemd gaat worden. Alleen Amanda, als zij Huub niet wegstemt kan het nog wel ff los gaan![]()
net goed voor derquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:51 schreef Carlaa het volgende:
hahahahaha.. hij is echt dol op delletje
Jij hebt iets gemist denk ik. Ze zei juist dat Laura AIDS heeft, maar op het einde blijkt dat dus niet zo te zijn.quote:
haha ik let op als ik naar bed ga.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik een avondje streams heb gevolgd en ik zet ze uit, heb ik het eerste uur het gevoel zelf door tig camera's gevolgd te worden in al mijn bewegingen.
Dat heb ik al jaaaren!quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik een avondje streams heb gevolgd en ik zet ze uit, heb ik het eerste uur het gevoel zelf door tig camera's gevolgd te worden in al mijn bewegingen.
kan kloppequote:Op donderdag 8 maart 2007 10:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt iets gemist denk ik. Ze zei juist dat Laura AIDS heeft, maar op het einde blijkt dat dus niet zo te zijn.
Meen je niet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:52 schreef flubberdewups het volgende:
Amanda heeft het nog niet helemaal gelezen...Ze wordt weer de 'klas uit gestuurd'![]()
There's a first for everythingquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:55 schreef Taurus het volgende:
Aaah dat vind ik wel zielig voor Amanda, weggestuurd door de mannen![]()
Maar jij bent de enige hier die echt weet hoe het daar werkt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat heb ik al jaaaren!
maar ik lig er 's nachts in bed ook aan te denken![]()
gelukkig, Ben ik niet de enige.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
maar ik lig er 's nachts in bed ook aan te denken![]()
Dat wordt dus beeldscherm schoonmaken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:58 schreef dieenebart het volgende:
"Laura heeft geen Aids!"
Daar gingen de cornflakes...![]()
Met Huub is Amanda erg leukquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:59 schreef Webdeb het volgende:
Ze is zo grappig als ze niet bij Brian in de buurt is en zich niet kapot laat ketsen
wie nietquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:02 schreef 2live het volgende:
wat grappig dat iedereen hier rare digen overhoudt van streams kijken; ik wil als ik tv kijk op de afstands bediening F5 indrukken...
Hij kent wel bewondering.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:03 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "Ik ken in principe geen jaloezie"
Woehhaaha ja en zo serieus he hahaha en waarom "Ze is net als ik gek op vlinders, ze heeft volgens mij ALLES van vlinders in huis" hahaha!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft bewondering voor Mariah Carey
iemand zei hier van de week op het forum dat ze daar op lijkt, grappig.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft bewondering voor Mariah Carey
brain moest volgens mij ook lachenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:06 schreef AnTjUh het volgende:
leraar wat zijn diengen die jou steken tegen amanda
huub en eric schieten in de lach
Bevestiging van de waarheid, toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
Heb het al vaker gepost, maar door dit soort gesprekken wordt Amanda alleen maar bevestigd in haar diepliggende overtuiging dat ze dom is.
Hahahaha!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Yep, Brian denkt heeeeel goed na voor hij wat doms zegt.
Het is een interessant gesprek idd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:10 schreef Utrecht het volgende:
Die acteur is niet ingehuurd om acteerles te geven maar om leuke quotes te ontlokken van de bewoners en dat lukt goed.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Yep, Brian denkt heeeeel goed na voor hij wat doms zegt.
wat niet dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:12 schreef Kinga het volgende:
ik irriteer me aan dat evolutie gelul van huub... want de helft klopt niet
Ik zit echt te genieten, van allemaal.quote:
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?prog=1quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:21 schreef lillkiss het volgende:
kan iemand mij de link geven van de streams: bb.roy nog wat???
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:21 schreef lillkiss het volgende:
kan iemand mij de link geven van de streams: bb.roy nog wat???
Mijn God jij lijkt brian wel. elke zin is Huub huub Huub.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:21 schreef Peter6000 het volgende:
Huub doet tussendoor nog ff flauw tegen Jaap, over zijn studie.
Peter is Para Broddarquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Mijn God jij lijkt brian wel. elke zin is Huub huub Huub.![]()
Zullen we gaan turven hoe vaak hij het in zijn post noemt vandaag ???quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Mijn God jij lijkt brian wel. elke zin is Huub huub Huub.![]()
Peter2000 is een Huubofoob.quote:
Whehehe, ik zie hem al gaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Eric staat te bewegen alsof hij zo de 10km moet schaatsen
Nopequote:Op donderdag 8 maart 2007 11:36 schreef farceman het volgende:
is zoenscene al geweest?
Tis ook niet echtquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond ook geen enkele zin geloofwaardig.
Als het goed is zet HiDiHo het op Joe Tjoep.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:37 schreef rooie3 het volgende:
Mis ik dus net huub en snollie zo.
Moet kids ophalen.
Nee, de zoen scene komt nog... en als het goed is daarna ook voor het eerst de vrijscene die er nog achteraan hoort.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:36 schreef farceman het volgende:
is zoenscene al geweest?
Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het goed is zet HiDiHo het op Joe Tjoep.![]()
Je leeft goed mee Bartjequote:Op donderdag 8 maart 2007 11:39 schreef dieenebart het volgende:
En nu met z'n allen:
LAAT HAAR MET RUHUUUUST!!
Dat hadden ze al tegen Brian moeten roepen toen Nena er nog in zat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:39 schreef dieenebart het volgende:
En nu met z'n allen:
LAAT HAAR MET RUHUUUUST!!
Allemaal sterke rollenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:42 schreef jacqjacq het volgende:
Eigenlijk moet dgk ze die film ook even moeten laten zien. Ijzersterke rol ook van Judd Nelson.
Hij snapt de scene blijkbaar niet goedquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
Zelfs dit kan brainles niet.
ja die was ook ontzettend goed als dat wereldvreemde, om aandacht vragende meisje, ze kon zo prachtig onzeker kijkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemaal sterke rollenEn ik was op slag verliefd op Ally Sheedy
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:47 schreef BONG4002 het volgende:
Leuk om te volgen die acteerlessen, ik zapte net in
ja ik lig dubbel echt lachequote:Op donderdag 8 maart 2007 11:47 schreef BONG4002 het volgende:
Leuk om te volgen die acteerlessen, ik zapte net in
hehe, jij komt tenminste nog in bed.... das gunstig (Nou de brief van Syl.. heb ik een hele nacht niet geslapen, omdat ik zo met haar te doen had)quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:49 schreef itsme het volgende:
Ik ben nog al een piekeraar (echt waar? duh)en lig soms in bed te piekeren over de fokking GK.
Gaat niet goed.![]()
Leuk die echte scenes er tussendoor.quote:
The Breakfast Club! Ken uw klassiekers!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:55 schreef lillkiss het volgende:
welke film
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:56 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH die leraar schreeuwt MET JE DIKKE REET
staat jaap buiten
hoor hem hoi jaap
HAHAHA
oh judd (zucht),ik vond hem geweldig.quote:
Het spijt me voor me dat je zelfs in ej slaap door die heks bezocht wordquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dat was echt hilarisch. Ik flikkerde bijna van mijn stoel toen ik zag dat Jaap idd net buiten zat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:57 schreef beequeen het volgende:
hahahahaahahah, met je dikke reet, en dan Ha Jaap , zegt Micheal_O-![]()
![]()
Dit is op verzoek van die acteur Micheal.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef PumaStreamer het volgende:
kan enge teringbrian geen normaal shirt krijgen vd goudenkooi....ik bedoel ok hij heeft een ok lichaam maar dit bek erboven verneukt toch alles
Ik kom dus net binnen en dacht dus dat het echt ook tegen die bolle is...whaha...quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
Billie denkt natuurlijk de hele tijd dat ie geroepen wordt![]()
![]()
![]()
hopelijk wachten ze nog een half uur want ik mag alweer naar huis...pff had net zo goed thuis kunnen blijvenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:59 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat nog lang duren voordat we Amanda en Huub in actie zien.
Heeft hij expres aangedaan om zich in z'n rol in te leven... zegt ie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef PumaStreamer het volgende:
kan enge teringbrian geen normaal shirt krijgen vd goudenkooi....ik bedoel ok hij heeft een ok lichaam maar dit bek erboven verneukt toch alles
Op je werk ook echt wat doe jij voor werk joh als jij heerlijk languit kan gaan zitten buizenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:01 schreef anno-i-mus het volgende:
ik zit op mijn werk m'n lachen te verbijten
vrijwillig overwerken??quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:02 schreef Dogga het volgende:
neej shit ik blijf ik moet dit zien
dan maar ff blijven
Wordt hij gecremeerd?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:41 schreef snkr-xxx het volgende:
en ook hier is brian weer degene die er het minst van bakt.
verassend!
De vrijscene helemaal op het einde was erg magertjes ja. Maar ja, met Brian als toeschouwer...quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:15 schreef lillkiss het volgende:
in bed gister ging het beter, durfde ze meer
kan niet toch? want molly ringwald zoende alleen met judd nelson en niet met emilio estevez (in de film dan he..)quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Rolverdeling:
Brian in de rol van Judd nelson
Eric in de rol van Anthony Michael Hall
Huub in de rol van Emilio Estevez
Amanda in de rol van Molly Ringwald
Sylvia in de rol van Ally Sheedy
Jaap in de rol van Paul Gleason (leraar)
Natasia staat even buiten spel.
Jawel hoor... het kon alleen nu even niet omdat ze op de stoel zaten te spelen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:
Snollie wil dus niet meer kussen met Huub omdat Hdnkkk erbij zit.
Kloptquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:24 schreef marky het volgende:
Het boeit wel want er wordt maar heel weinig gepost in cos
Niemand wil de beelden missen. Normaal is geluid alleen wel genoeg, maar nu niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:24 schreef marky het volgende:
Het boeit wel want er wordt maar heel weinig gepost in cos
Zelf ook een acteur.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
Wie is die leraar eigenlijk?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:31 schreef Clank het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er nog één puzzelstukje ontbreekt aan Amanda![]()
Of juist hele goeie!quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:31 schreef farceman het volgende:
Een ding heeft de redactie nu wel opgehelderd...het zijn in iedere geval geen acteurs!
Iemand die PLUS-voetbalplaatjes spaart.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
Wie is die leraar eigenlijk?
En vroeger Jur speelde in Onderweg naar Morgen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Iemand die PLUS-voetbalplaatjes spaart.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Iemand die PLUS-voetbalplaatjes spaart.
Noooouuuuuuuuuuu!! dat vroeg ik 2 uur geleden..of wat ze moeten spelen uit deze film kwam...en niemand gaf antwoord dus ik dacht van niet...ofzo..quote:
Ik maak me niet druk om de stemming iigquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
Ik zit zo te genieten dat ik helemaal vergeet dat er vanavond een stemmingsronde is.![]()
wel makkelijk he ... zo oordelen veilig achter je schermpjequote:Op donderdag 8 maart 2007 12:40 schreef Loserkid het volgende:
Slettetje d-acteurs
ssssssssssssssssssssssst....was het even vergeten!quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
Ik zit zo te genieten dat ik helemaal vergeet dat er vanavond een stemmingsronde is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |