net goed voor derquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:51 schreef Carlaa het volgende:
hahahahaha.. hij is echt dol op delletje
Jij hebt iets gemist denk ik. Ze zei juist dat Laura AIDS heeft, maar op het einde blijkt dat dus niet zo te zijn.quote:
haha ik let op als ik naar bed ga.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik een avondje streams heb gevolgd en ik zet ze uit, heb ik het eerste uur het gevoel zelf door tig camera's gevolgd te worden in al mijn bewegingen.
Dat heb ik al jaaaren!quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik een avondje streams heb gevolgd en ik zet ze uit, heb ik het eerste uur het gevoel zelf door tig camera's gevolgd te worden in al mijn bewegingen.
kan kloppequote:Op donderdag 8 maart 2007 10:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt iets gemist denk ik. Ze zei juist dat Laura AIDS heeft, maar op het einde blijkt dat dus niet zo te zijn.
Meen je niet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:52 schreef flubberdewups het volgende:
Amanda heeft het nog niet helemaal gelezen...Ze wordt weer de 'klas uit gestuurd'![]()
There's a first for everythingquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:55 schreef Taurus het volgende:
Aaah dat vind ik wel zielig voor Amanda, weggestuurd door de mannen![]()
Maar jij bent de enige hier die echt weet hoe het daar werkt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat heb ik al jaaaren!
maar ik lig er 's nachts in bed ook aan te denken![]()
gelukkig, Ben ik niet de enige.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
maar ik lig er 's nachts in bed ook aan te denken![]()
Dat wordt dus beeldscherm schoonmaken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:58 schreef dieenebart het volgende:
"Laura heeft geen Aids!"
Daar gingen de cornflakes...![]()
Met Huub is Amanda erg leukquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:59 schreef Webdeb het volgende:
Ze is zo grappig als ze niet bij Brian in de buurt is en zich niet kapot laat ketsen
wie nietquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:02 schreef 2live het volgende:
wat grappig dat iedereen hier rare digen overhoudt van streams kijken; ik wil als ik tv kijk op de afstands bediening F5 indrukken...
Hij kent wel bewondering.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:03 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "Ik ken in principe geen jaloezie"
Woehhaaha ja en zo serieus he hahaha en waarom "Ze is net als ik gek op vlinders, ze heeft volgens mij ALLES van vlinders in huis" hahaha!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft bewondering voor Mariah Carey
iemand zei hier van de week op het forum dat ze daar op lijkt, grappig.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft bewondering voor Mariah Carey
brain moest volgens mij ook lachenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:06 schreef AnTjUh het volgende:
leraar wat zijn diengen die jou steken tegen amanda
huub en eric schieten in de lach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |