Niemand wil de beelden missen. Normaal is geluid alleen wel genoeg, maar nu niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:24 schreef marky het volgende:
Het boeit wel want er wordt maar heel weinig gepost in cos
Zelf ook een acteur.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
Wie is die leraar eigenlijk?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:31 schreef Clank het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er nog één puzzelstukje ontbreekt aan Amanda![]()
Of juist hele goeie!quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:31 schreef farceman het volgende:
Een ding heeft de redactie nu wel opgehelderd...het zijn in iedere geval geen acteurs!
Iemand die PLUS-voetbalplaatjes spaart.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
Wie is die leraar eigenlijk?
En vroeger Jur speelde in Onderweg naar Morgen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Iemand die PLUS-voetbalplaatjes spaart.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Iemand die PLUS-voetbalplaatjes spaart.
Noooouuuuuuuuuuu!! dat vroeg ik 2 uur geleden..of wat ze moeten spelen uit deze film kwam...en niemand gaf antwoord dus ik dacht van niet...ofzo..quote:
Ik maak me niet druk om de stemming iigquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
Ik zit zo te genieten dat ik helemaal vergeet dat er vanavond een stemmingsronde is.![]()
wel makkelijk he ... zo oordelen veilig achter je schermpjequote:Op donderdag 8 maart 2007 12:40 schreef Loserkid het volgende:
Slettetje d-acteurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |