abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2007 @ 15:34:23 #101
3542 Gia
User under construction
pi_47192689
Denk dat ik dat over een jaartje of 15 ook es doe. Zijn de kids waarschijnlijk de deur uit, kan manlief stoppen met werken en gaan wij lekker in Marokko vertoeven, zo op ons 57ste. Lijkt me wel wat, ja.
  maandag 12 maart 2007 @ 23:06:45 #102
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_47211496
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:34 schreef Gia het volgende:
Denk dat ik dat over een jaartje of 15 ook es doe. Zijn de kids waarschijnlijk de deur uit, kan manlief stoppen met werken en gaan wij lekker in Marokko vertoeven, zo op ons 57ste. Lijkt me wel wat, ja.
Serieus? Zelfs met al die Marokkanen daar?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_47218775
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kom zelf uit Agadir en ik heb het daar niet zo naar mijn zin, ik erger me aan die Marokkaanse wannabe westerlingen.

²
Ik weet precies waar je het over hebt. Ik heb in totaal 3 jaar in Agadir gewoond en ben er vaak terug naartoe op vakantie geweest . Die zogenaamde 'wannabe' westerlingen bestaan daar uit 3 verschillende groepen .
Laat ik alleen de jongeren even uitlichten.
De eerste zijn de rijkelui's kinderen uit b.v.b. 'Cité Suisse' , ouders zijn meestal loaded en de kinderen hebben alles wat ze maar willen . Zij showen dat ook graag aan de boulevard. Groep 2 bestaat grotendeels uit dames uit de wat minder bedeelde inwonersgroep , en uit jongemannen. De dames kleden zich elke dag/avond zo 'westerlijk'(tot aan het ordinaire) mogelijk om in de smaak te vallen bij i.i.g de jagende en geldbezittende Marokkaanse man , en als het even kan de in Europa wonende Marokkaanse/Europeesche man welke haar een verblijfsvergunning kan opleveren . De jongemannen uit deze groep azen op hun beurt op de massaal aanwezige Buitenlandse homo's. ( helaas staat Agadir hierom bekend)
De derde groep zijn gewoon inwoners van Agadir met een verkeerd beeld van hoe westerlingen zich kleden/ gedragen.
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:29:54 #104
3542 Gia
User under construction
pi_47236742
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Serieus? Zelfs met al die Marokkanen daar?

²
Daar gedragen ze zich veel beter.
pi_47272052
Oh God, ze zijn echt krank bezig, die tunnel moet er never nooit komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')