quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik kom zelf uit Agadir en ik heb het daar niet zo naar mijn zin, ik erger me aan die Marokkaanse wannabe westerlingen.
![]()
![]()
²
Ik weet precies waar je het over hebt. Ik heb in totaal 3 jaar in Agadir gewoond en ben er vaak terug naartoe op vakantie geweest . Die zogenaamde 'wannabe' westerlingen bestaan daar uit 3 verschillende groepen .
Laat ik alleen de jongeren even uitlichten.
De eerste zijn de rijkelui's kinderen uit b.v.b. 'Cité Suisse' , ouders zijn meestal loaded en de kinderen hebben alles wat ze maar willen . Zij showen dat ook graag aan de boulevard. Groep 2 bestaat grotendeels uit dames uit de wat minder bedeelde inwonersgroep , en uit jongemannen. De dames kleden zich elke dag/avond zo 'westerlijk'(tot aan het ordinaire) mogelijk om in de smaak te vallen bij i.i.g de jagende en geldbezittende Marokkaanse man , en als het even kan de in Europa wonende Marokkaanse/Europeesche man welke haar een verblijfsvergunning kan opleveren . De jongemannen uit deze groep azen op hun beurt op de massaal aanwezige Buitenlandse homo's. ( helaas staat Agadir hierom bekend)
De derde groep zijn gewoon inwoners van Agadir met een verkeerd beeld van hoe westerlingen zich kleden/ gedragen.