Ze werd net boos op me toen ik er over begon dat het alleen een hoofdpijntje wasquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:38 schreef veldmuis het volgende:
Dat ziekzijn is alweer over geloofik?
Ja, het is immersch zoveel meerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:39 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ze werd net boos op me toen ik er over begon dat het alleen een hoofdpijntje was
Trusten!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:39 schreef Kuukske het volgende:
Mwoah redelijkhoofd is nog redelijk brakkedewak.
Maar ik ga maar eens naar bed![]()
trusten Bredamenschjes.
Maar vanavond heb ik hoofdpijn!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:57 schreef veldmuis het volgende:
Kuukske is slapen en JD is ook weg. Die hoofdpijn was vast helemaal over.
Dat gevoel ken ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:58 schreef veldmuis het volgende:
Over dat icoon hè, ik heb al een paar keer een ander gehad, maar dan ben ik m'n eigen posts telkens kwijt![]()
boh, over een goede morgen gesprokenquote:
Volgens mij allemaal onzin, maar het brengt NAC wel weer negatief in het nieuws..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:46 schreef veldmuis het volgende:
er komt een onderzoek naar de gokdinges van nac he!!!
de directie van NAC is blij dat het uitgevoerd wordt zeiden ze!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:02 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal onzin, maar het brengt NAC wel weer negatief in het nieuws..
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:57 schreef JDude het volgende:
Er staan al terrassen! Morgen terras-met-bier-meet in de stad!
lekker, maar ik kan niet komenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:57 schreef JDude het volgende:
Er staan al terrassen! Morgen bier in de stad!
FEAUTEAU'Squote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:23 schreef veldmuis het volgende:
Oh er is iemand doodgereden in Ulvenhout.
Groetjes,
Uw razende reporter
Ambities in het secretaressevak gekregen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
lekker, maar ik kan niet komen
moet een verslagje controleren voordat deze wordt ingeleverd
ik hou nog wel een biertje van jullie tegoed
nee, ik wil gewoon het verslag in goed nederlands ingeleverd hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ambities in het secretaressevak gekregen?
@ bier issue: Ja. Is goed.
'nanenenene ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
nee, ik wil gewoon het verslag in goed nederlands ingeleverd hebben
en aangezien ik goed ben in nederlands (naar het schijnt)
ik ookquote:
opgelostquote:je msn is wieder dood![]()
de volgende keer als ik bij die kutbrommer in projectgroep kom, snij ik haar polsen doorquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:40 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
de volgende keer als ik bij die kutbrommer in projectgroep kom, snij ik haar polsen door
Ik ga ervan uit dat de pizza's koud waren.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:31 schreef hannekethemaster het volgende:
ik zit hier met 4 meiden na t stappen thuis en we hebben net bij de enige pizzeria die nog bezorgd een pizza besteld
pizzeria mama, kent iemand die???
hopelijk dat we niet vergiftigd worden haha
het kan altijd stouterquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:03 schreef veldmuis het volgende:
van merel en wouteR?
nogal... maar ach het is voerquote:Op zondag 11 maart 2007 10:36 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat de pizza's koud waren.
Das altijd als je pizza besteld om dat tijdstip.
Gaarne.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:54 schreef Kuukske het volgende:
JD's pauperbuurt met pauperburen en hun paupermuziek
Kill them all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |