Houden zoquote:
Als die meet er ooit nog komtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Houden zohoewel je me bij de meet ook wel gewoon bij m'n naam mag noemen hoor
BBQ Meet bij JD als ik niet kan staat toch ook nogquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:05 schreef Kuukske het volgende:
Jawel. Niet zo negatief
1 januari 2008 staat er immers een meet gepland met onze vrind vm.
Zolang je d'r niet op eet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:09 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik ga jouw girlie toch geen koekje noemen
Dan kan ik niet, dan heb ik iets te doenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:12 schreef Kuukske het volgende:
Menig. Maar die BBQ meet vind ik toch nog beste idee van allemaal.
Er is nog niet eens een datum gepland en je krabbelt nu al terug?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:12 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dan kan ik niet, dan heb ik iets te doen
Ik heb gewoon iets te doen, klaar!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is nog niet eens een datum gepland en je krabbelt nu al terug?![]()
Ja ze is welkom, maar als jij niet naar de BBQ meet komt, dan komt zij ook niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon iets te doen, klaar!
En ik hoop dat C. dan ook welkom is, want ik ga er van uit dat ze dan mn vriendin is![]()
Heb ik ooit gezegd dat ik NIET kom dan? ik zeg alleen meer dat ik iets te doen hebquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ze is welkom, maar als jij niet naar de BBQ meet komt, dan komt zij ook niet?
Ja wat heb je te doen dan? Dat is toch hetzelfde??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:16 schreef Frazz het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik NIET kom dan? ik zeg alleen meer dat ik iets te doen heb
Opstaan, boodschappen doen, bier kopen voor JD, dat zelfde bier opzuipen, C. Ophalen, fietsen naar JD, ik kan nog wel veel dingen meer bedenken hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja wat heb je te doen dan? Dat is toch hetzelfde??
Doel je nou op die Citronella of hoe ze ook heette, of is dit weer een andere? Dat ik het ook kan volgen, dus!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon iets te doen, klaar!
En ik hoop dat C. dan ook welkom is, want ik ga er van uit dat ze dan mn vriendin is![]()
Ik volg het zelf niet eens meerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Doel je nou op die Citronella of hoe ze ook heette, of is dit weer een andere? Dat ik het ook kan volgen, dus!
Ohh HENDIG SJIIEEKK!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:18 schreef Frazz het volgende:
[..]
Opstaan, boodschappen doen, bier kopen voor JD, dat zelfde bier opzuipen, C. Ophalen, fietsen naar JD, ik kan nog wel veel dingen meer bedenken hoor![]()
Roosendaal.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Doel je nou op die Citronella of hoe ze ook heette, of is dit weer een andere? Dat ik het ook kan volgen, dus!
het begint met J en eindigt op upiler?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh HENDIG SJIIEEKK!
Je bent van harte welkommits goed bier dan.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:21 schreef Frazz het volgende:
[..]
het begint met J en eindigt op upiler?
Heb he ook Westmalletripelomdatdatlekkerderisdaneenbierdateindigtopupiler?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:23 schreef Frazz het volgende:
[..]
Sinds ik nieuw werk heb komt er hier zowieso alleen maar bier in huis dat eindigt op upiler!![]()
Mensen die mijn topic serieus nemen:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:24 schreef JDude het volgende:
Veldmuis, je favoriete nummer van Gwen Stefani op de teevee!
Ik heb het over kratten, voor speciaal bier is er altijd ruimte. Waarvan ik trouwens nog even een leuk voorraadje ga aanleggen als ik een nieuwe (grotere) koelkast gekocht heb!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb he ook Westmalletripelomdatdatlekkerderisdaneenbierdateindigtopupiler?
De mediamarkt verkoopt koelkasten!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:25 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik heb het over kratten, voor speciaal bier is er altijd ruimte. Waarvan ik trouwens nog even een leuk voorraadje ga aanleggen als ik een nieuwe (grotere) koelkast gekocht heb!
Met korting.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:25 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik heb het over kratten, voor speciaal bier is er altijd ruimte. Waarvan ik trouwens nog even een leuk voorraadje ga aanleggen als ik een nieuwe (grotere) koelkast gekocht heb!
NEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEE geen top40 van nuquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mensen die mijn topic serieus nemen:
eigenlijk bedoel ik: ER IS WEER EEN NIEUWE EN DIE IS OOK KEITOF EIGENLIJK maar dan ben ik opeens een top40 vuilak
Was me niet opgevallen! Ik vond het al vreemd dat ze zoveel van die witte kasten hadden staan, maar ze verkopen ze dus ook??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De mediamarkt verkoopt koelkasten!
Ja, en als je wat geluk hebt kun je voor de deur parkerenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:27 schreef Frazz het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen! Ik vond het al vreemd dat ze zoveel van die witte kasten hadden staan, maar ze verkopen ze dus ook??
Dat zou hendig sjiek zijn!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, en als je wat geluk hebt kun je voor de deur parkeren
Eensch. Met hele enkele uitzonderingen daar gelaten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:26 schreef Frazz het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEE geen top40 van nu
De uitzondering bevestigt de regelquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Eensch. Met hele enkele uitzonderingen daar gelaten.
Welke uitzonderingen? Jan Smit?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Eensch. Met hele enkele uitzonderingen daar gelaten.
Zoeen sjieke Volendamsound gek!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:29 schreef veldmuis het volgende:
Welke uitzonderingen? Jan Smit?
Carnavalquote:
Ik vind die met de kutkikkertjes of hoe het ook heet die in de top40 staat veel kutter dan dat wat ie zong tijdens zn show!quote:
Dat is zo jaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vind die met de kutkikkertjes of hoe het ook heet die in de top40 staat veel kutter dan dat wat ie zong tijdens zn show!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |