quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zwaar slecht geslapen in 't nieuwe bed, maar ach "it only gets better" zegt de Sheer, dus dat geloof ik dan maar
Je bent ook echt jarig vandaag? Zo ja, dan van harte gefeliciflapstaartquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:43 schreef _Bar_ het volgende:
Voel me steeds meer jarigheerlijk weertje
Ja ben echt jarig vandaagquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je bent ook echt jarig vandaag? Zo ja, dan van harte gefeliciflapstaart
Drie dikke verjaardags![]()
![]()
OT: de vermoeidheid begint toe te slaan, en ik moet nog 'n stuk laminaat leggen vandaag en opruimen/verhuizen
Ken er nog 1quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:53 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb altijd echt laat door dat het vorige topic dicht is
De 'schade' is nu nog beperkt
OT:
Uiterst nerveus.
quote:
om wat / wie?quote:
Hij heeft een draaidop?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
ot: hoofdpijnerig terwijl de fles rose die ik soldaat wilde maken nog niet eens niet ontkurkt is... dat gaat geloof ik ook niet meer gebeuren... :s
Ik voel me nog iets vermoeider.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:36 schreef Sukkuuul het volgende:
Beetje moe.
alweerquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:04 schreef vingerplantjuhh het volgende:
kut...relatie net verbroken.
Over 2 weekjes in zandvoortquote:
Sterkte!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:38 schreef ma_jojo het volgende:
Ziek.
Dokter is net met spoed langsgeweest en heb een forse nierbekkenontsteking.
sterkte ermeequote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:38 schreef ma_jojo het volgende:
Ziek.
Dokter is net met spoed langsgeweest en heb een forse nierbekkenontsteking.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:25 schreef Twisted_fok het volgende:
Moe, teleurgesteld en huilerig omdat het vandaag een lange, vervelende en veel te vermoeidende kutdag was. Het liefst zou ik nu m'n vuist in iemands gezicht zetten, maar daar ben ik veel te moe voor.
Hey kop op jijquote:
Wil je de mijne een middagje lenen?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:03 schreef scrub_nurse het volgende:
ik wil ook honden om mee te wandelen in het park![]()
Heej!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:17 schreef Christine het volgende:
Het gaat goed hoor.
Fijne dingen gedaan, leuke plannen aan het uitvoeren, alles begint wat concreter te worden... eigenlijk heb ik het best goed zo..
Ja, ik heb een tijdje zonder internet gezeten (ben verhuisd) en kwam uberhaupt al niet zo vaak meer hier langs. Ik heb het veel te druk met andere leuke dingen doen intussen. Internetloosheid went.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Heej!
Tijdje geleden dat ik je hier gezien heb, goed om te horen dat 't goed met je gaat
OT: nog steeds lam en gaar
Ah je hebt een avatar gevonden.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
zo super goed....![]()
![]()
wel een beetje verkouden maar het weer maakt een hoop goed..!!!
Ik dacht al wat is het rustig in het topic.. ik dacht dat ze weg wasquote:Op zondag 11 maart 2007 16:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ah je hebt een avatar gevonden.
Met hem ..quote:Op zondag 11 maart 2007 20:20 schreef vencodark het volgende:
Best eenzaam. Waar blijven de leuke tijden? Bleeeeeh!!!!![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:53 schreef Lucille het volgende:
Positief maar nog een beetje slaperig. Waardoor het aantal typefouten deze ochtend hoger ligt als dan normaal.
begint goedquote:Op maandag 12 maart 2007 11:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Moe en geen zin om vanavond met m'n "nieuwe" baan te beginnen
Tja, 't is dan ook niet echt 'n nieuwe baan. Ik ben overgeplaatst naar 'n ander team in de regio. Ik zat voorheen in m'n eigen dorp, dus ideaal. Nu werk ik i.p.v. "kantooruren" onregelmatige tijden, ik heb nog niets van ze gehoord behalve dat ik vanavond moet werkenquote:
ook lekkerquote:
Ja, ik heb moeite me me slecht voelen met dit weerquote:
Gewoon iets harder proberen joh... t Lukt vast wel...quote:Op maandag 12 maart 2007 12:36 schreef eer-ik het volgende:
Ja, ik heb moeite me me slecht voelen met dit weer
*jaloers is*quote:Zit lekker buiten met de laptop, muziekje erbij...
Prima toch
Goed om te horen dat t weer beter gaat!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:03 schreef birdydontfly het volgende:
goed, verliefd, vrolijk.
heel fijn weekend gehad.
maar toch ook hoofdpijn en moe maar dat gaat wel over
Ijsjesquote:Op maandag 12 maart 2007 17:57 schreef francis997 het volgende:
Ik voel me wel ok. Ben wel moe, maar dat is al de hele dag. Verder heb ik er zin in..mooi weer, lekker in de tuin zitten, met radio erbij...en een ijsje
Je mag er wel een komen eten hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 18:36 schreef birdydontfly het volgende:
jaa ik heb ook trek in ijsjes!
vertel, normaal vertel je ook zo veel!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb zoooo'n pijn........ingreep was niet zo leuk....
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:04 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
vertel, normaal vertel je ook zo veel!
wat klink je zieligquote:
ah.. was jij dat toch die belde dan...ik sliepquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:09 schreef Christine het volgende:
Suďcidaal.
Neenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
ah.. was jij dat toch die belde dan...ik sliep
aaaw... Hadden ze die moedervlekken niet gewoon weg kunnen branden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
net wakker.........pijn aan mijn "wond" .....
....auw.....
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:30 schreef B-FliP het volgende:
[..]
aaaw... Hadden ze die moedervlekken niet gewoon weg kunnen branden?
Ai, dat klinkt nie fijn... Hoop dat ze je snel uitsluitsel kunnen geven met dat onderzoek... iig beterschap!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
....4 ervan hebben ze weggebrand....
...maar eentje moest eruit gesneden worden want het zag er slecht uit en moet onderzocht worden....
...nog meer ellende....
![]()
ik kijk eerst nog even naar huurdingetjes.. maar anders een "goedkoop" koophuisjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Geirriteerd door de gehaaste makelaar van de verkopende partij...@$%RY^T&U^*!
Doe eens rustig zeg ! Maandag kom ik tekenen...niet eerder en al zeker niet morgen! Alsof hij bang is dat het niet doorgaat ofzo! ongeduldige vent!
Ik vind hem zeer irritant!
En ik? Ik doe lekker rustig aan en probeer de rust zelfde te zijn en blijven![]()
Maandag zal t zijn of anders niet
(maar innerlijk kook ik
)
als je denkt dat het ontstoken is toch ff naar de dokter voor het uit de hand looptquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
auw....wond is warm en vuurrood........denk dat ik zelfs koorts heb....
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik kijk eerst nog even naar huurdingetjes.. maar anders een "goedkoop" koophuisje
wat is dat nou weer voor een tijdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:34 schreef toma het volgende:
moe, en dat terwijl ik om 22.30 nog een wedstrijd moet voetballen
Geen last meer vna je hoofdpijn?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een tijd![]()
nee gelukkig niet. gister avond gewoon in bed gaan liggen met alle lichten uit en een washandje op mn voorhoofd en gelukkig ging het toen wel weer. en vandaag had ik finimal gehaald dus nu voel ik me weer goedquote:
goeie zaakquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
nee gelukkig niet. gister avond gewoon in bed gaan liggen met alle lichten uit en een washandje op mn voorhoofd en gelukkig ging het toen wel weer. en vandaag had ik finimal gehaald dus nu voel ik me weer goedmaar thanks for asking!
haha jawel ik heb gedaan wat je zei!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie zaak
Niks aan m'n briljante tips gehad dus
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
haha jawel ik heb gedaan wat je zei!
check mijn sigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:33 schreef Noisekick het volgende:
Kwader dan ik in weken ben geweest.![]()
Dat iemand me zo gek kan maken en op kan naaien vanwege die luie kankerinstelling.
Ik kots echt op luie mensen.![]()
![]()
![]()
Aan de ene kant kun je het natuurlijk gewoon proberen, dan krijg je er later geen spijt van dat je het niet hebt gedaan. Maar het is lastig om te beslissen of het idd wel in goede aarde zal vallen. als het gaat om wie ik denk dat het gaat, ik kan helaas geen advies gevenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Twijfelend of ik iemand uit m'n verleden weer es ga contacten, vond vanmiddag wat correspondentie en vroeg me heel erg af hoe 't nou met diegene zou gaan.
Ik weet niet of ik 't moet doen en of 't wel in goede aarde zal vallen
Zonder je reactie te lezen heb ik inmiddels de knoop doorgehakt, je zit goed. Ik moest ook echt even slikken toen ik de kaartjes las, ik heb "ons einde" zo nooit gewildquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Aan de ene kant kun je het natuurlijk gewoon proberen, dan krijg je er later geen spijt van dat je het niet hebt gedaan. Maar het is lastig om te beslissen of het idd wel in goede aarde zal vallen. als het gaat om wie ik denk dat het gaat, ik kan helaas geen advies geven
Maarja, niet geschoten is altijd mis nietwaar. Misschien zou je gewoon een simpel kaartje kunnen sturen oid.
OT: Moe natuurlijk, maar verder wel oke op zich. Niet zoveel zin in morgen omdat er allemaal visite over de vloer kom. Meestal valt het enorm mee, maar ik heb nooi zin in dat gedoe. 10 keer hetzelfde vertellen aan familieleden die je anders nooit ziet en niet eens aan jouw verjaardag meer denken. Die nep-interesse.
Achja, je gaat er niet dood aan.
sterkte ermee...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zonder je reactie te lezen heb ik inmiddels de knoop doorgehakt, je zit goed. Ik moest ook echt even slikken toen ik de kaartjes las, ik heb "ons einde" zo nooit gewildMaar ja, blijkbaar heeft 't zo gemoeten.
Ik hoop dat ik 'n reactie krijg, al weet ik niet of 't mailadres nog actief is.
OT: emotioneel dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |