Primaquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:41 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam heb ik het over he
Hoe laat kun je komen?quote:
seekfaM post:quote:
verdommequote:Op donderdag 8 maart 2007 11:45 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Stadhuisplein in Rotterdam heb ik het over he
seekfaM? Ik snap je post niet helemaalquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
seekfaM post:
Binnen 2 minuten ?
![]()
![]()
![]()
![]()
seekfaM post:
Nee, eigenlijk kan ik niet vandaagquote:
Dat seekfam graag zulke posts mag plaatsenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:48 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
seekfaM? Ik snap je post niet helemaal![]()
Is het dat jij voor hem post of bedoel je dat hij gelijk zal posten?
Op Vladi?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Drink ook even een Rosétje op vladi![]()
Die fles Rosé gaan wij samen een andere x wel verorberen![]()
![]()
Nou dat verziekt de zon niet hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zit ong 10 min fietsen van Stadhuisplein Rotterdam maar ik zie wolken als ik naar buiten kijk!!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk kan ik niet vandaag![]()
Ik heb tot 4 uur en dan moet ik ff wat ophalen in Leiden
Oh op die Fietsquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat seekfam graag zulke posts mag plaatsen![]()
Ah jammer anders hadden we even naar Stadhuisplein kunnen gaanquote:
Maar na 6 uur ben ik weer klaarquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ben een grote vent, mag je best een wijntje OP drinken
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:53 schreef dRobje het volgende:
als ik niet betaald werd om hier te zitten tot 5 uur had ik mn turbo auto gestart en ff rotterdam bezocht
Kunnen we doenquote:
OMFG,,,quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:53 schreef dRobje het volgende:
als ik niet betaald werd om hier te zitten tot 5 uur had ik mn turbo auto gestart en ff rotterdam bezocht
Dan is die zon er niet meerquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
OMFG,,,
Zit nu een gozert bij mij @ kantoor, en die zat hier te slapen met een vuist onder zn kin![]()
En toen ging zn telefoon af...
Kwam hij bijna met zn dikke kromme neus op t toetsenbord![]()
![]()
![]()
Das wel zoquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan is die zon er niet meer![]()
Weet eigk niet of het nou slapen of heel diep nadenken was...quote:
das dan weer jammerquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Weet eigk niet of het nou slapen of heel diep nadenken was...
Hij viel iig wel hard met zn hoofd naar beneden maar stopte nog net op tijd![]()
Idd, als ik et gefilmt had zonder geluid dan had je het verschil niet gemerkt...quote:
Lijkt me een planquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:55 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Kunnen we doenen dan wat eten in de stad
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me een plan![]()
Maargoed, nu ff zon zitten
Doeg AKen de rest
Sms nog maar even danquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me een plan![]()
Doeg AKen de rest
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me een plan![]()
Doeg AKen de rest
Wij gingen met mooi weer voetballen met de leraarquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ging elke dag op school ook altijd even in de slaapstand, dan was het 14:00 en dan scheen er in de zomermaanden, mei/juni/juli altijd zo'n heerlijk warm zonnetje naar binnen. Huppa uurtje slapenHadden we toch altijd nederlands
![]()
zo herkenbaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ging elke dag op school ook altijd even in de slaapstand, dan was het 14:00 en dan scheen er in de zomermaanden, mei/juni/juli altijd zo'n heerlijk warm zonnetje naar binnen. Huppa uurtje slapenHadden we toch altijd nederlands
![]()
Die vent was de 60 al ruim gepasseertquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wij gingen met mooi weer voetballen met de leraar![]()
Die van ons was een jaar of 35, kwam je soms ook nog wel tegen in de Brasserie in emmen,, mooi joh, wij een x een filtje met een mobiel nummer aan hem alaten geven.. endan zeggen dat het van een andere meid aan de bar was...quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die vent was de 60 al ruim gepasseert![]()
Primaquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die van ons was een jaar of 35, kwam je soms ook nog wel tegen in de Brasserie in emmen,, mooi joh, wij een x een filtje met een mobiel nummer aan hem alaten geven.. endan zeggen dat het van een andere meid aan de bar was...
En dan ook nog een glaasje rosé terug sturen, met de groetjes, en hi jzou haar bellen zei hij tegne de barvrouw![]()
![]()
Oki doegquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja hoi, douchen, werk regelen en nog iets maar dat ben ik vergeten
doeiiiiquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja hoi, douchen, werk regelen en nog iets maar dat ben ik vergeten
Ik was er nogquote:
Bijna half 1 "quote:
Beetje heel erg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |