ik blijf je maar verbeterenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:01 schreef VlaDje het volgende:
volgens mij houden we een minuut paar minuten stilte
Dat zouden meer mensen moeten doen, zijn er genoeg die dat soort klussen weigeren en op onze kosten willen leven!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tenzij je het werk wat je leuk vindt gevonden heb...
Wat ik verdien vindt ik een bijzaak...
Mijn part wordt ik vuilnisman..
Als ik dat leuk vind dan is dat mij wel goed![]()
Nja, heb jij niet liever werk wat je wel aanstaat en dat je 500¤ minder verdient...quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen, zijn er genoeg die dat soort klussen weigeren en op onze kosten willen leven!!
Tevens is het hier nu aan het betrekken, was net nog mooi weerquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoi, het is hier 14 gradenWat een zon
![]()
Weer thuisquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoi, het is hier 14 gradenWat een zon
![]()
Je zou nu maar in bed liggen, dan mis je watquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:31 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Weer thuisis zeker een heerlijk zonnetje! Heerlijk weer!
Owquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zou nu maar in bed liggen, dan mis je wat![]()
![]()
En het is weer betrokken hierquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:32 schreef VlaDje het volgende:
En het zonnetje is dr weer...
Alsof mijn achternaam Weerman is
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zou nu maar in bed liggen, dan mis je wat![]()
![]()
Hihi net na wat fiets zegt, goede timingquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef Bravebart het volgende:
Jippie, 2,5 uur niks te doen
Slapeeeeeeeeeeeen
Ja ik had 5 uur tussenuur, ben maar gewoon naar huis gegaan want heel de klas is ook weg. Zal leuk worden morgen, hehehe.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:36 schreef VlaDje het volgende:
IK moet nog verplicht 5 uur niets doen...
Verdomme...
Met 2 tussenuren ging ik altijd al naar huis, wisten de leraren van, en zeiden dr ook niets overquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:37 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja ik had 5 uur tussenuur, ben maar gewoon naar huis gegaan want heel de klas is ook weg. Zal leuk worden morgen, hehehe.
Kloontje hequote:Op donderdag 8 maart 2007 11:35 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
[..]
Hihi net na wat fiets zegt, goede timing
Maar ja zeker geen weer om in je bed te liggen
Zou nu wel op een terrasje willen zittenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kloontje he
Maar nee, ik ga wel lekker in de zon zitten
Hoi btw![]()
Hoi Bartiequote:Op donderdag 8 maart 2007 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kloontje he
Hoi btw![]()
Je bent bij deze uitgenodigdquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:39 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Zou nu wel op een terrasje willen zitten
Hoi
Zeker een goede dagquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:39 schreef oshiro het volgende:
G'day
ik heb er een hekel aan als ontwerpen op het laatste moment veranderen
Hier in Rotterdam heb ik het over hequote:
Nee met een lekker wijntjequote:
Ja hoi,quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:41 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam heb ik het over he
zelfs hier in het verre oosten is het zonnig en 11 graden!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:42 schreef TJDoornbos het volgende:
waarom is het hier bewolkt en zitten jullie over terrasjes te lullen
Life is unfair!!
Is goedquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:42 schreef dRobje het volgende:
[..]
lust geen wijntjes
jij je wijntje en ik mn biertje dan maar?![]()
Hier ist nu ook kutweer..quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:42 schreef TJDoornbos het volgende:
waarom is het hier bewolkt en zitten jullie over terrasjes te lullen
Life is unfair!!
klinkt ver van hier!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:43 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Is goed
Allemaal naar Stadhuisplein komen
Mits lekkerequote:Op donderdag 8 maart 2007 11:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik wil wel een hele fles rosétjes met jou verorberen![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kloontje he
Hoi btw![]()
Rosétjes met vladi zijn altijd genietenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:45 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Mits lekkere![]()
Ik had keertje in boodschappenwagen zo'n huismerk fles rose gevonden was echt smerig
Stadhuisplein in Rotterdam heb ik het over hequote:Op donderdag 8 maart 2007 11:44 schreef dRobje het volgende:
[..]
klinkt ver van hier!![]()
ohnee die hebben wij ook in doetinchem.. deal!
![]()
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |