Mijn was eerderquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:17 schreef ASSpirine het volgende:
deze? of andere?
nee jouw eindcijfer was 611quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:18 schreef Klingon het volgende:
Farfan speelt echt te slecht voor woorden. Nauwelijks een bal fatsoenlijk aangenomen en constant buitenspel.
hij staat er ook wel erg alleen voor...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:16 schreef endr0me het volgende:
Farfan komt gewoon te kort op dit niveau
idd 1 spits is gewoon niksquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:18 schreef tukkeronline het volgende:
Er moet iemand naast Farfan komen, hij heeft echt geen schijn van kans tegen 4 verdedigers
dat wastie alquote:
ja alleen; bayern of manchester, om kwart voor elf psvquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef gday het volgende:
[..]
Ah, jij woont ook in Zweden zo te zien! Heb je geen Viasat Sport ofzo?
Idd want dit wordt niks zoquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Breng er een aanvaller bij Koeman. Of schuif iemand desnoods door naar de aanval
JA! laten we alex in de aanval zetten! goed idee! helemaal zelf bedacht?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Breng er een aanvaller bij Koeman. Of schuif iemand desnoods door naar de aanval
Tegen Lyon en AC Milan een paar jaar terug waren ze zeer goed.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:19 schreef endr0me het volgende:
Farfan heeft in de CL nog nooit goed tot zeer goed gespeeld..
Heel hard nodig, Farfan staat eenzaam en alleen daar voorinquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Oh, ja dan snap ik je frustratie wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
ja alleen; bayern of manchester, om kwart voor elf psv![]()
Hij kan wel scorenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:20 schreef werkeend het volgende:
[..]
JA! laten we alex in de aanval zetten! goed idee! helemaal zelf bedacht?
Gewoon een treurige Franse aansteller.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:21 schreef ASSpirine het volgende:
weet niet of dat slim was van henry... Heeft last van zijn lies en dan nog vrije trap nemen
dan niet, ook goed....quote:
Laten we nouy maar hopen dat dat niet gebeurtquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:22 schreef Zwansen het volgende:
Voordeel als de 2-0 valt is wel dat alle gefrustreerde Ajaciedjes lekker kunnen slapen.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:20 schreef werkeend het volgende:
[..]
JA! laten we alex in de aanval zetten! goed idee! helemaal zelf bedacht?
Nee bij deze stand gaan we verlengenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:22 schreef HenkdeTank het volgende:
[..]
Hoezo, bij 1-0 zijn wij toch al door?
Dit heeft niets met Ajax te makenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:22 schreef Zwansen het volgende:
Voordeel als de 2-0 valt is wel dat alle gefrustreerde Ajaciedjes lekker kunnen slapen.
Koeman is helaas geen aanvallend denkende coach.... niet voor niets zijn alle ploegen die hij onder zijn hoede had minder/moeizamer gaan scoren dan in de jaren daarvoor....quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:22 schreef endr0me het volgende:
Snap ook niet dat ie niemand naast Farfan zet.. dit word niks zo
hoezo dat dan? PSV won vorige keer, thuis dan hebben ze tog voordeel als arsenal maar 1tje scoort?quote:
Ik hoop 't niet..quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:23 schreef tukkeronline het volgende:
Arsenal gaat voor een pingel straks.
Nepsupporterquote:
Ik ben een Ajacied maar ik hoop gewoon dat PSV wint hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:22 schreef Zwansen het volgende:
en wrom zit jij niet in het stadion? meneer nepsupporter!!!1quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nepsupporter![]()
Niet eens weten hoe de naam van onze keeper wordt geschreven
1-0 + 0-1 = 1-1, even veel uitdoelpunten = verlengenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:24 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
hoezo dat dan? PSV won vorige keer, thuis dan hebben ze tog voordeel als arsenal maar 1tje scoort?
de spanningquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nepsupporter![]()
Niet eens weten hoe de naam van onze keeper wordt geschreven
Je bent wel een van de weinige lijkt het hier.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik ben een Ajacied maar ik hoop gewoon dat PSV wint hoor.
precies, ik ben fan van het NL voetbal dus ik steun alle NL-clubs in Europaquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik ben een Ajacied maar ik hoop gewoon dat PSV wint hoor.
het is een uitwedstrijd. THuis ben ik er gewoon geweestquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:25 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
en wrom zit jij niet in het stadion? meneer nepsupporter!!!1![]()
nee, maar fok helpt me wel een beetje up to date natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:21 schreef gday het volgende:
[..]
Oh, ja dan snap ik je frustratie wel.Je kunt nu dus niet kijken?
Kom op man, voor ons is het alleen maar gunstig als PSV wat meer punten sprokkelt.quote:
quote:
preciesquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:26 schreef gday het volgende:
[..]
Kom op man, voor ons is het alleen maar gunstig als PSV wat meer punten sprokkelt.
Jullie hebben het meestal meer nodigquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:26 schreef gday het volgende:
[..]
Kom op man, voor ons is het alleen maar gunstig als PSV wat meer punten sprokkelt.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef endr0me het volgende:
totaal onverdiend natuurlijk, maar who cares
Je wilt zeggen dat Arsenal goed voetbal laat zien?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef endr0me het volgende:
totaal onverdiend natuurlijk, maar who cares
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef leroytje het volgende:
ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!v
17 toch?quote:
Da's waar, maar WHO CARES!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef Jasza het volgende:
Hoe onverdiend weer is.
Uit een vrije trap. Hoe moet PSV anders scoren dan uit een stilstaande situatiequote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef ASroma het volgende:
hoe werd er gescoord?
Dat begrijp ik maar ik gun PSV niks net zoals ze ons niks gunnen. Maar voor het Nederlands voetbal is dit wel uitermate goedquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:26 schreef gday het volgende:
[..]
Zeur zeur, teleurgesteld dat ons clubje niet zo ver kon komen in the CL?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef Jasza het volgende:
Hoe onverdiend weer is.
Neuh, maar PSV had niks in te brengen tot deze goal.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat Arsenal goed voetbal laat zien?
ik ook ik lachte me al slapquote:
Sun liep zich vast tot bij de cornervlag waar Hleb hem omver trok, uit de vrije trap kopte Alex binnen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef ASroma het volgende:
hoe werd er gescoord?
Linkje?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef golfer het volgende:
Nu wil ik de reacties op het Arsenal-forum wel weer even lezen.
kopbal van Alex!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef ASroma het volgende:
hoe werd er gescoord?
pfff kom op zeg, je wilt toch zeker het beste voor het nederlands voetbal. Ze moeten in Europa van ons Nederlanders blijven horenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef koemleit het volgende:
Jeej.
Jezus wat zijn die ajax supporters zielig in dit topic
en dat terwijl ik zelf ook voor ajax ben
wie quote ze weer even ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als er nog maar één PSV'er de komende jaren gaat zeiken over Lucky Ajax stel ik voor dat ie gecastreerd word!
Zeg nog eens zoietsquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:25 schreef tukkeronline het volgende:
Nou, kop hem er maar in!
gelukkig draait het daar bij voetbal niet omquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neuh, maar PSV had niks in te brengen tot deze goal.
ze maken het niet af in de verlenging, het is zelfs nog niet bijna tijd en ze waren al de hele tijd aan het aanvallenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef Ricard0j het volgende:
Dit doet me trouwens denken aan PSV-Ac Milan paar jaar geleden. Dat Milan het afmaakte in de verlenging en psv er uit lag. Dit is ongeveer hetzelfde alleen nu doet PSV het, maar dan wel in de reguliere tijd
Europees zijn we nu maar ff voor p$vquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een anti-climax toch altijd weer als je dat "Boerruhh boerruuh" hoort.
Maja vanavond mag het ff.
Zeg ik ook verder niks van, en het is knap hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig draait het daar bij voetbal niet om
Hehe, die zijn minstens zo hyperactief als hier.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef golfer het volgende:
Met dank aan Lehmann ergens op de grond lag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Sun liep zich vast tot bij de cornervlag waar Hleb hem omver trok, uit de vrije trap kopte Alex binnen!![]()
![]()
Hoezo, ik ben PSVer, en ik gun het Ajax wel degelijk in europees verband.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar ik gun PSV niks net zoals ze ons niks gunnen. Maar voor het Nederlands voetbal is dit wel uitermate goed.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je zou nu naast het uitvak zitten als Arsenalfan
Dan baal je kankerhard![]()
Arsenal is lucky, dat heeft nog niet gescoord in twee ontmoetingen maar staat wel op 1-1! PSV gaat door op meer gescoorde doelpunten, oftwel betere uitvoering van voldoende kansen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als er nog maar één PSV'er de komende jaren gaat zeiken over Lucky Ajax stel ik voor dat ie gecastreerd word!
link ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:30 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hehe, die zijn minstens zo hyperactief als hier.
Forum wil niet laden bij mij, dus ik kon geen reacties meer lezen na de 1-0 van Arsenal.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef golfer het volgende:
U staat op de lijstquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Arsenal is lucky, dat heeft nog niet gescoord in twee ontmoetingen maar staat wel op 1-1! PSV gaat door op meer gescoorde doelpunten, oftwel betere uitvoering van voldoende kansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |