Jullie hebben het meestal meer nodigquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:26 schreef gday het volgende:
[..]
Kom op man, voor ons is het alleen maar gunstig als PSV wat meer punten sprokkelt.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef endr0me het volgende:
totaal onverdiend natuurlijk, maar who cares
Je wilt zeggen dat Arsenal goed voetbal laat zien?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef endr0me het volgende:
totaal onverdiend natuurlijk, maar who cares
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef leroytje het volgende:
ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!ALEX ALEX!!!!!!!!!v
17 toch?quote:
Da's waar, maar WHO CARES!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef Jasza het volgende:
Hoe onverdiend weer is.
Uit een vrije trap. Hoe moet PSV anders scoren dan uit een stilstaande situatiequote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef ASroma het volgende:
hoe werd er gescoord?
Dat begrijp ik maar ik gun PSV niks net zoals ze ons niks gunnen. Maar voor het Nederlands voetbal is dit wel uitermate goedquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:26 schreef gday het volgende:
[..]
Kom op man, voor ons is het alleen maar gunstig als PSV wat meer punten sprokkelt.
Zeur zeur, teleurgesteld dat ons clubje niet zo ver kon komen in the CL?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef Jasza het volgende:
Hoe onverdiend weer is.
Neuh, maar PSV had niks in te brengen tot deze goal.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat Arsenal goed voetbal laat zien?
ik ook ik lachte me al slapquote:
Sun liep zich vast tot bij de cornervlag waar Hleb hem omver trok, uit de vrije trap kopte Alex binnen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef ASroma het volgende:
hoe werd er gescoord?
Linkje?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef golfer het volgende:
Nu wil ik de reacties op het Arsenal-forum wel weer even lezen.
kopbal van Alex!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef ASroma het volgende:
hoe werd er gescoord?
pfff kom op zeg, je wilt toch zeker het beste voor het nederlands voetbal. Ze moeten in Europa van ons Nederlanders blijven horenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef koemleit het volgende:
Jeej.
Jezus wat zijn die ajax supporters zielig in dit topic
en dat terwijl ik zelf ook voor ajax ben
wie quote ze weer even ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als er nog maar één PSV'er de komende jaren gaat zeiken over Lucky Ajax stel ik voor dat ie gecastreerd word!
Zeg nog eens zoietsquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:25 schreef tukkeronline het volgende:
Nou, kop hem er maar in!
gelukkig draait het daar bij voetbal niet omquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neuh, maar PSV had niks in te brengen tot deze goal.
ze maken het niet af in de verlenging, het is zelfs nog niet bijna tijd en ze waren al de hele tijd aan het aanvallenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef Ricard0j het volgende:
Dit doet me trouwens denken aan PSV-Ac Milan paar jaar geleden. Dat Milan het afmaakte in de verlenging en psv er uit lag. Dit is ongeveer hetzelfde alleen nu doet PSV het, maar dan wel in de reguliere tijd
Europees zijn we nu maar ff voor p$vquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een anti-climax toch altijd weer als je dat "Boerruhh boerruuh" hoort.
Maja vanavond mag het ff.
Zeg ik ook verder niks van, en het is knap hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig draait het daar bij voetbal niet om
Hehe, die zijn minstens zo hyperactief als hier.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef golfer het volgende:
Met dank aan Lehmann ergens op de grond lag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Sun liep zich vast tot bij de cornervlag waar Hleb hem omver trok, uit de vrije trap kopte Alex binnen!![]()
![]()
Hoezo, ik ben PSVer, en ik gun het Ajax wel degelijk in europees verband.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar ik gun PSV niks net zoals ze ons niks gunnen. Maar voor het Nederlands voetbal is dit wel uitermate goed.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je zou nu naast het uitvak zitten als Arsenalfan
Dan baal je kankerhard![]()
Arsenal is lucky, dat heeft nog niet gescoord in twee ontmoetingen maar staat wel op 1-1! PSV gaat door op meer gescoorde doelpunten, oftwel betere uitvoering van voldoende kansen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als er nog maar één PSV'er de komende jaren gaat zeiken over Lucky Ajax stel ik voor dat ie gecastreerd word!
link ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:30 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hehe, die zijn minstens zo hyperactief als hier.
Forum wil niet laden bij mij, dus ik kon geen reacties meer lezen na de 1-0 van Arsenal.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef golfer het volgende:
U staat op de lijstquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Arsenal is lucky, dat heeft nog niet gescoord in twee ontmoetingen maar staat wel op 1-1! PSV gaat door op meer gescoorde doelpunten, oftwel betere uitvoering van voldoende kansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |