Hmm..vandaar de DRMquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
werkt alleen in Nederland![]()
verkapte kijk mij eens ik woon in het buitenland post![]()
Je hoort objectief te zijn bij elke afzonderlijke situatie, maar als iemand je paar keer in anderhalf uur probeert te bedonderen, geef je hem als scheids meestal niet het voordeel van de twijfel mocht het wel een keer zo zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
en het gelul is: als het wel een keer echt is krijgt hij hem ook niet
hotel, voor m'n werk..quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Waar zit je dan?
Cafe?
Internetten in cafe?
dat bedoel ik...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:11 schreef Palau het volgende:
[..]
Je hoort objectief te zijn bij elke afzonderlijke situatie, maar als iemand je paar keer in anderhalf uur probeert te bedonderen, geef je hem als scheids meestal niet het voordeel van de twijfel mocht het wel een keer zo zijn.
Oh, dan moet je het doen zoals ik het deed toen ik nog in Zweden woonde!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
Zegt een Ajacied...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:10 schreef firecow het volgende:
zozo kunnen die boeren ook zingen ?
2-1 verlies is PSV door op uit doelpuntenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:10 schreef HenkdeTank het volgende:
Hoeveel mogen ze verliezen?
johquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:12 schreef leroytje het volgende:
voor de mensen die stream willen kijken
www.studiosport.nl
daar is een livestream....
speelt hij danquote:
Je meent het!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:12 schreef leroytje het volgende:
voor de mensen die stream willen kijken
www.studiosport.nl
daar is een livestream....
Johquote:
of hier gewoon de zweedse talpa nemen ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:11 schreef gday het volgende:
[..]
Oh, dan moet je het doen zoals ik het deed toen ik nog in Zweden woonde!
Een PC ritselen in Nederland bij een kennis waar een TV-kaart in zit, en daar Windows Media Encoder op plempen.
Precies, en die op myp2p werken ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
Bwehehe...die 2 - 0 komt eraan hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:13 schreef leroytje het volgende:
[..]
JohGa es fietsen ik ben shaggereinig
Ah, jij woont ook in Zweden zo te zien! Heb je geen Viasat Sport ofzo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:13 schreef ASroma het volgende:
[..]
of hier gewoon de zweedse talpa nemen ofzoah normaal doet sopcast just fine, jetta bra!
12 jaar geleden ofzo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bwehehe...die 2 - 0 komt eraan hoor
Kijken jullie maar ff naar dit
[afbeelding]
ach man, ben je weer met je gifjequote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik trek het me niet persoonlijk aan, maar probeer de live toics gewoon gezellig te houden, dat gaat toch al niet zo best de laatste tijd... Verder nfi..quote:
Naar een plaatje van 12 jaar geleden?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben voor Ajaxquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Was je toen al geboren?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Antwoord! NU!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
Farfan man!
Kan je misschien ergens anders posten? dit slaat gewoon nergens op namelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ook goedquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:15 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax, alleen ben ik moe en sjaggie
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:15 schreef VoreG het volgende:
"Niet dat roofdier"
Nee hij is een buidelrat, die gaan ook altijd voor dood spelen en op hun rug liggen als het iets te gevaarlijk wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |