of hier gewoon de zweedse talpa nemen ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:11 schreef gday het volgende:
[..]
Oh, dan moet je het doen zoals ik het deed toen ik nog in Zweden woonde!
Een PC ritselen in Nederland bij een kennis waar een TV-kaart in zit, en daar Windows Media Encoder op plempen.
Precies, en die op myp2p werken ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
werkt alleen in Nederland![]()
verkapte kijk mij eens ik woon in het buitenland post![]()
Bwehehe...die 2 - 0 komt eraan hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:13 schreef leroytje het volgende:
[..]
JohGa es fietsen ik ben shaggereinig
Ah, jij woont ook in Zweden zo te zien! Heb je geen Viasat Sport ofzo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:13 schreef ASroma het volgende:
[..]
of hier gewoon de zweedse talpa nemen ofzoah normaal doet sopcast just fine, jetta bra!
12 jaar geleden ofzo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bwehehe...die 2 - 0 komt eraan hoor
Kijken jullie maar ff naar dit
[afbeelding]
ach man, ben je weer met je gifjequote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik trek het me niet persoonlijk aan, maar probeer de live toics gewoon gezellig te houden, dat gaat toch al niet zo best de laatste tijd... Verder nfi..quote:
Naar een plaatje van 12 jaar geleden?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben voor Ajaxquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Was je toen al geboren?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Antwoord! NU!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
Farfan man!
Kan je misschien ergens anders posten? dit slaat gewoon nergens op namelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ook goedquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:15 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax, alleen ben ik moe en sjaggie
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:15 schreef VoreG het volgende:
"Niet dat roofdier"
Nee hij is een buidelrat, die gaan ook altijd voor dood spelen en op hun rug liggen als het iets te gevaarlijk wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |