rechter knop > opties > netwerkbuffer > 5 secquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hmmm daar is vast ergens een knopje voor![]()
Blijft foetsiequote:Op woensdag 7 maart 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een zacht briesje is meer dan genoeg.....![]()
ff naar streamproblemen topicquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:51 schreef Prospera het volgende:
Ik zit nu op Hnaff.nl met Mozilla, want jij doet niet met IE![]()
Volgens mij bevestigen ze alleen haar eigen gedachtes over Brian. Meer is het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:50 schreef robert2006 het volgende:
veel begrip voor amanda's problemen maar toch amanda bewerken,
Voor Huub en Sylvia is het ongetwijfeld ook speltechnisch... maar zeer zeker verder toch ook wel oprechtquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, dat verwijt werd Nena destijds ook gemaakt. Maar ik ben er van overtuigd dat dit wel oprecht is. (van beide kanten)
dan heb je een rtsp probleemquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:51 schreef Prospera het volgende:
Ik zit nu op Hnaff.nl met Mozilla, want jij doet niet met IE![]()
jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
Ik proef een overgang van BAN naar HESA, of ben ik te positief?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
Voor Sylvia is het oprecht. Voor Huub is het weer een poging om Amanda te neuken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor Huub en Sylvia is het ongetwijfeld ook speltechnisch... maar zeer zeker verder toch ook wel oprecht
Nee A gaat weer gewoon weer HOPSA ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat ze niet sterk genoeg in haar schoenen staat omdat ze bang is afgerekend te worden op een keuze voor de ene of de andere groep. Hoop dat ze groeit en sterker wordt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
Nuh ben bang van niet, mijn hele IE doet het niet, geen balken erboven, geen balken erbeneden. Nergens op te klikken. Ik kan er alleen via control-alt-delete uitkomen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dan heb je een rtsp probleem
even op de n drukken zou moeten werken
Ben bang van welquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
partypooperquote:
Wat zegt U???????????????????quote:
Gevalletje "F11" ???quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nuh ben bang van niet, mijn hele IE doet het niet, geen balken erboven, geen balken erbeneden. Nergens op te klikken. Ik kan er alleen via control-alt-delete uitkomen.
Vannacht ligt ze weer te naaien met Brianquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
Believe me, echt niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Vannacht ligt ze weer te naaien met Brian![]()
Jij volgt het ook?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:58 schreef Sonique het volgende:
"Jij? Jj en hoeveel van jou vriendjes, Awunold?"
![]()
Het IS een voorzichtig beginnetje ....quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
Lief hequote:Op woensdag 7 maart 2007 22:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Hilarisch hoe Eric en Brian af en toe door het beeld vliegen...![]()
Het is bijna een gewoonte geworden...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Vannacht ligt ze weer te naaien met Brian![]()
uh huh.. zéker voor 10 minuten..quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:52 schreef blomst het volgende:
Hopelijk doet Amanda iets met het gespek wat ze heeft met Sylvia en Huub.
Dat had hij donderdagavond al kunnen doen, maar omdat zij dronken was heeft hij haar dat niet aangedaan.Hij wilde geen misbruik van haar maken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:54 schreef Day het volgende:
[..]
Voor Sylvia is het oprecht. Voor Huub is het weer een poging om Amanda te neuken.
Zit Brian nu WEER OP FOK OPTIEFEN !quote:
me tooquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het gesprek tussen Amanda, Sylvia en Huub anders helemaal geweldig
Morgenochtend is ze weer gereset en kan Brian weer gaan brainwashen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:59 schreef Fleur-tje het volgende:
[..]
Het IS een voorzichtig beginnetje ....
Dat krijg je als t een paar keer gebeurt hè... dan wordt het vertrouwd enzoquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is bijna een gewoonte geworden...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |