Buffer niet te groot zetten helptquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan lees ik jouw bericht en hoor ik het pas 3 minuten later op de streams![]()
Heb jij superstreams ofzo?
Wi je iedere avond catfight?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:47 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Saaie streams
Windkracht 10 van linker oor door luchtledig naar rechter oor en FOETSIEquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:48 schreef kleinzusje het volgende:
Er gaan veel dingen door A-DEL haar hoofd
Een zacht briesje is meer dan genoeg.....quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Windkracht 10 van linker oor door luchtledig naar rechter oor en FOETSIE
Nee, dat verwijt werd Nena destijds ook gemaakt. Maar ik ben er van overtuigd dat dit wel oprecht is. (van beide kanten)quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Zal Amanda zich realiseren dat ze zeer zeker wat plaatsjes zal stijgen als ze morgen Huub erin houdt?
preciesquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:50 schreef robert2006 het volgende:
veel begrip voor amanda's problemen maar toch amanda bewerken,
Je vraagt teveel van haar nuquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Zal Amanda zich realiseren dat ze zeer zeker wat plaatsjes zal stijgen als ze morgen Huub erin houdt?
Ik vind het gesprek tussen Amanda, Sylvia en Huub anders helemaal geweldigquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:47 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Saaie streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |