Groot gelijk. Die mannen kunnen je alleen het bloed ZOOOOOOOOOOO onder nagels vandaan halen (en ZO hard sla ik ook weer niet hoor!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mannen zijn altijd meteen de lul als ze een vrouw een mep hebben gegeven maar andersom hoor je er nooit iets over, dat deugt net zo min
Dan lees ik jouw bericht en hoor ik het pas 3 minuten later op de streamsquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Als je met Huub staat te zoenen heb je er nog geen relatie mee. Als je met Huub seks zou hebben heb je er nog geen relatie mee."
Huub, lachend: "Dat vind ik een heel goed punt"
Heeft hij dat echt gedaan? Dan heeft hij geen recht van spreken tegen Brian.quote:
Ja, schrok me rotquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jouw spullen buiten op straat stonden
Buffer niet te groot zetten helptquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan lees ik jouw bericht en hoor ik het pas 3 minuten later op de streams![]()
Heb jij superstreams ofzo?
Wi je iedere avond catfight?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:47 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Saaie streams
Windkracht 10 van linker oor door luchtledig naar rechter oor en FOETSIEquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:48 schreef kleinzusje het volgende:
Er gaan veel dingen door A-DEL haar hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |