Helemaal gestrekt om te zien of ze tongen gebruiken, sneue rukker.quote:
Veeg me opquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda over Sylvia dr haar: Ja het is vettig!
Dan houdt ze in ieder geval ff dr bek !!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
En aan het einde van de scene zit dus ook nog een langere echte tongzoen, maar die doen ze morgen pas.
Misschien wel, maar alles met 5 regels of langer ga ik nu echt niet lezen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Juist niet, het was een reaktie met een meerwaarde voor de COS.
Vind ik slim van haar............met een shitjeugd kun je je aan alle omstandigheden aanpassen, maar of dat handig is? Alleen heb ik geen hoge pet op van die Psych daaro.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia heeft een gesprek met de psycholoog aangevraagd, om zeker te weten dat ze niet in een soort overlevingsstrategie zit.
Ze voelt zich okay.
Jong geleerd. oud gedaan.........quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
Wat ??? 16 jaar en amanda was in relatie therapie....
Je kijkt net zo scheel als je denktquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:22 schreef Sammy-S het volgende:
Volgens mij heeft Amanda 100% Huub onder haar duim.
Maar ze had het wel zelf onthouden deze keer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:23 schreef GothaP het volgende:
haha... dacht ik tot even dat Amanda scherp werd....
heeft ze het niet zelf bedacht!
![]()
met het nadruk op huilenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:05 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Nathanael en Jaap hadden in elkaars armen uitgehuiild![]()
Ik ben er geweest, maar helaas ze kennen Jaap niet.quote:
Dat neem ik wel aan, Amanda wast d'r haren dagen niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:24 schreef PuurGeluk het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, maar helaas ze kennen Jaap niet.![]()
Maar ik wil het er met jou wel over hebben of het haar van Amanda vettiger is dan dat van Sylvia.
Was dat voor of na het krijgen van neptieten....quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
Wat ??? 16 jaar en amanda was in relatie therapie....
Laat je er iig niet door weerhouden te reageren zoals je wil reageren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:24 schreef PuurGeluk het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, maar helaas ze kennen Jaap niet.![]()
quote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:25 schreef klip het volgende:
Zou het vannacht nog uit de hand gaan lopen?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Laat je er iig niet door weerhouden te reageren zoals je wil reageren.![]()
Het is wel heel misschien Huubs laatste nacht...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:25 schreef klip het volgende:
Zou het vannacht nog uit de hand gaan lopen?
Het was gewoon een nieuwe poster, ik wilde zeker weten dat hij zich niet door jou weg laat jagen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb jou ook nooit weerhouden om te posten wat je wilt.
Maar wees dan ook niet bang voor reacties !![]()
Getverrrrrrrrrr...........quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Er groeit iets moois tussen Eric en Brain![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef marky het volgende:
Syl is Huub nu aan het verhoeren ha ha ha ha
Die vond het sowieso allemaal niet zo leukquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef flubberdewups het volgende:
Zal Rogier echt heel leuk vinden dat Amanda dit allemaal verteld... haha.
Ik vind Amanda een lieverd die helaas in haar jeugdjaren een hoop begeleiding en liefde (vader) tekort is gekomenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef Prospera het volgende:
Amanda tegen Huub over dominante mannen in haar leven:"ja die zijn er wel, zoals mijn ex-vriendje"
Huub:"maar je hebt ook dominante mannen die wel je zegje laten doen en naar je luisteren".
Amanda:" Ja maar die ken ik dus niet".
Syl:" Hij zit naast je".
Ik dacht opgevangen te hebben dat die Gast om 10 uur komt...............dus in de villa dan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand of die toneellessen morgen wel in DGK zijn, of dat ze weer naar een lokatie rijden?
Ja, werd vanavond verteld. Vorige week was de auditie en alleen die was buiten. Alle andere lessen zullen gewoon in DGK plaatsvinden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand of die toneellessen morgen wel in DGK zijn, of dat ze weer naar een lokatie rijden?
Ik vermoed op locatie (helaas)quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Vooringenomen standpunt helpt ook ........quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
Het toneelspel van Eric en Brian ziet er nu al 10 keer overtuigender uit dan dat van Huub en Amanda.
Kan ook door de goede belichting komen.
Die is nu onderweg naar de vuilstortplaats met haar kleren en make-up..quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef flubberdewups het volgende:
In het huis.... volgens mij begint het om 10 uur.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, ik zat nog te denken of ik daar rekening mee moest houden. Maarja, dit is Fok!, wen er maar vast aan!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was gewoon een nieuwe poster, ik wilde zeker weten dat hij zich niet door jou weg laat jagen.
Klopt, ik ben nieuw hier en ik schrijf snel en lees snel. Vijf regels stelt voor mij niks voor. Heerlijk die taalvaardigheid, maar ik wil begrip opbrengen voor anderen die hiermee meer moeite hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was gewoon een nieuwe poster, ik wilde zeker weten dat hij zich niet door jou weg laat jagen.
Ik dacht gehoord te hebben dat die Michiel naar de kooi komt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Nou zijjn ziel en zaligheid is al de eerste 2 dagen dat ze daar was op straat gekwakt.. (letterlijk en figuurlijk) Plus intieme dingen over Nena en vele anderen. HUH DUH Camera TV Was datquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef flubberdewups het volgende:
Het is morgen in de villa. Amanda vroeg het 'n tijdje geleden aan Huub en hij zei dat ze de villa niet weer een keer zo lang leeg willen hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vermoed op locatie (helaas)
EDIT: toch in DGK dus
Is fijn, mensen die begrip kunnen opbrengen voor andermans situatie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:33 schreef PuurGeluk het volgende:
[..]
Klopt, ik ben nieuw hier en ik schrijf snel en lees snel. Vijf regels stelt voor mij niks voor. Heerlijk die taalvaardigheid, maar ik wil begrip opbrengen voor anderen die hiermee meer moeite hebben.![]()
Is al gedaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die is nu onderweg naar de vuilstortplaats met haar kleren en make-up..![]()
Huub is tenminste nog in staat om iets te leren..............dat is niet iedereen gegeven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is fijn, mensen die begrip kunnen opbrengen voor andermans situatie.
Kan Huub nog veel van leren.![]()
Vond ik erg mooi gesproken van Huubquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:35 schreef Prospera het volgende:
Vrouwen worden bewust van de kracht van de man dan, en dat is bedreigend voor ze.
Het enige wat een man nooit mag doen is zijn kracht misbruiken en een vrouw imponeren.
Donderdagavond geloof ik?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:36 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Komt die Gaby niet meer?
Bij Huub thuisquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Je bent meer dan welkom, ik heb gewoon even mijn dag niet. Net als Peter6000 een paar dagen geleden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:33 schreef PuurGeluk het volgende:
[..]
Klopt, ik ben nieuw hier en ik schrijf snel en lees snel. Vijf regels stelt voor mij niks voor. Heerlijk die taalvaardigheid, maar ik wil begrip opbrengen voor anderen die hiermee meer moeite hebben.![]()
Dat zegt hij ook duidelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:38 schreef GothaP het volgende:
Huub heeft z'n ex een mep verkocht en daarom is het ook uit gegaan en is hij in de Gouden Kooi gegaan.
Siert hem toch niet....
Ik verdenk huub toch ook wel van een persoonlijkheidsstoornis...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:38 schreef GothaP het volgende:
Huub heeft z'n ex een mep verkocht en daarom is het ook uit gegaan en is hij in de Gouden Kooi gegaan.
Siert hem toch niet....
Anderzijds wel weer goed dat hij het eerlijk toegeeft.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:38 schreef GothaP het volgende:
Siert hem toch niet....
<AMANDA-MODUS>Owwww myyyyyyy goooohoooooddddquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is fijn, mensen die begrip kunnen opbrengen voor andermans situatie.
Kan Huub nog veel van leren.![]()
Net als Nena, die heeft ook een hele goede les geleerd (en heeft ook nog haar motorrijbewijs en motorkledingquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:39 schreef pronkjewail het volgende:
Als Amanda goed naar deze adviezen luistert en het ook nog langer dan 3 minuten kan opslaan in haar hersenen, dan kan ze weleens voor heel veel ellende behoed worden. Maakt niet uit wanneer ze er uitligt, dan is ze voor mij de grote winnaar van DGK.
zeker weten?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:38 schreef GothaP het volgende:
Siert hem toch niet....
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:40 schreef Soury het volgende:
[quote]Op woensdag 7 maart 2007 22:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heb je geholpen?![]()
[/quote
Brief van zussie... Spullen zijn op straat gezet. Tis al weer lang geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |