Het was gewoon een nieuwe poster, ik wilde zeker weten dat hij zich niet door jou weg laat jagen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb jou ook nooit weerhouden om te posten wat je wilt.
Maar wees dan ook niet bang voor reacties !![]()
Getverrrrrrrrrr...........quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Er groeit iets moois tussen Eric en Brain![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef marky het volgende:
Syl is Huub nu aan het verhoeren ha ha ha ha
Die vond het sowieso allemaal niet zo leukquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef flubberdewups het volgende:
Zal Rogier echt heel leuk vinden dat Amanda dit allemaal verteld... haha.
Ik vind Amanda een lieverd die helaas in haar jeugdjaren een hoop begeleiding en liefde (vader) tekort is gekomenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef Prospera het volgende:
Amanda tegen Huub over dominante mannen in haar leven:"ja die zijn er wel, zoals mijn ex-vriendje"
Huub:"maar je hebt ook dominante mannen die wel je zegje laten doen en naar je luisteren".
Amanda:" Ja maar die ken ik dus niet".
Syl:" Hij zit naast je".
Ik dacht opgevangen te hebben dat die Gast om 10 uur komt...............dus in de villa dan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand of die toneellessen morgen wel in DGK zijn, of dat ze weer naar een lokatie rijden?
Ja, werd vanavond verteld. Vorige week was de auditie en alleen die was buiten. Alle andere lessen zullen gewoon in DGK plaatsvinden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand of die toneellessen morgen wel in DGK zijn, of dat ze weer naar een lokatie rijden?
Ik vermoed op locatie (helaas)quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Vooringenomen standpunt helpt ook ........quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
Het toneelspel van Eric en Brian ziet er nu al 10 keer overtuigender uit dan dat van Huub en Amanda.
Kan ook door de goede belichting komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |