Donderdagavond geloof ik?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:36 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Komt die Gaby niet meer?
Bij Huub thuisquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand of die toneellessen morgen wel in DGK zijn, of dat ze weer naar een lokatie rijden?
Je bent meer dan welkom, ik heb gewoon even mijn dag niet. Net als Peter6000 een paar dagen geleden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:33 schreef PuurGeluk het volgende:
[..]
Klopt, ik ben nieuw hier en ik schrijf snel en lees snel. Vijf regels stelt voor mij niks voor. Heerlijk die taalvaardigheid, maar ik wil begrip opbrengen voor anderen die hiermee meer moeite hebben.![]()
Dat zegt hij ook duidelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:38 schreef GothaP het volgende:
Huub heeft z'n ex een mep verkocht en daarom is het ook uit gegaan en is hij in de Gouden Kooi gegaan.
Siert hem toch niet....
Ik verdenk huub toch ook wel van een persoonlijkheidsstoornis...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:38 schreef GothaP het volgende:
Huub heeft z'n ex een mep verkocht en daarom is het ook uit gegaan en is hij in de Gouden Kooi gegaan.
Siert hem toch niet....
Anderzijds wel weer goed dat hij het eerlijk toegeeft.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:38 schreef GothaP het volgende:
Siert hem toch niet....
<AMANDA-MODUS>Owwww myyyyyyy goooohoooooddddquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is fijn, mensen die begrip kunnen opbrengen voor andermans situatie.
Kan Huub nog veel van leren.![]()
Net als Nena, die heeft ook een hele goede les geleerd (en heeft ook nog haar motorrijbewijs en motorkledingquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:39 schreef pronkjewail het volgende:
Als Amanda goed naar deze adviezen luistert en het ook nog langer dan 3 minuten kan opslaan in haar hersenen, dan kan ze weleens voor heel veel ellende behoed worden. Maakt niet uit wanneer ze er uitligt, dan is ze voor mij de grote winnaar van DGK.
zeker weten?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:38 schreef GothaP het volgende:
Siert hem toch niet....
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:40 schreef Soury het volgende:
[quote]Op woensdag 7 maart 2007 22:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heb je geholpen?![]()
[/quote
Brief van zussie... Spullen zijn op straat gezet. Tis al weer lang geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |