hahaha! ja, dat kan inderdaad wel een nadeel zijn. Nu fit, maar morgen ubber brak.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dank je wel, maar als ik dat nu zou gaan drinken slaap ik vannacht nietEn dan ben ik morgen weer moe
![]()
Toch bedankt
In het algemeen, of in deze reeks?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
D.Rose zal wel bovenaanstaan, met afstand
uuuhhm, ik hou het wel bij een kleintje cola light.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
redbull is nie tlekker, golden powerheb er nu ook eentje
moet nog wel ff
In het algemeen.quote:
Ligt eraan wanneer het tegenvalt, en wanneer het meevaltquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:42 schreef ChatGirl het volgende:
In deze reeks zal het ook niet tegenvallen hoor D.Rose
Da's algemeenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
Met een 6e plaats in de top 500 zie ik net
In deze reeks zal het plaats 1 denk ik wel zijnquote:
Nou, dat weet ik niet, wel een top 5 gok ikquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In deze reeks zal het plaats 1 denk ik wel zijn
okay! die heb je dan ook zeker gerequest?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:51 schreef D.Rose het volgende:
oja Hans,
Ik heb Bones van Tiga nog een teruggeluisterd en vind 'm nog steeds lekker klinken hoor
Nee, want die 'kent' Michiel nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
okay! die heb je dan ook zeker gerequest?
oooh, dat is neit zo mooi mien jong.quote:
Bekendere muziek aanvragen wil vaak wel helpen. En ze moeten niet net een paar uur geleden al gedraaid zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:56 schreef IedeK. het volgende:
Grr, er is nog nooit een request van me gedraait.
Wat doe ik fout?
Waarom dan pas?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oooh, dat is neit zo mooi mien jong.![]()
Helaas, mijn request is deze keer niet gedraaid. Over twee weken zal ik een nieuwe poging wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |