abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 maart 2007 @ 17:10:44 #151
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_47234030
niiiiiice!
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_47234146
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:24 schreef LocoRoco het volgende:

[..]

Die Gamma achter station Vlaardingen Centrum toch? Is het bij dat dijkje wel rustig?

Maargoed bedankt, zal ik daar van de week nog wel ff oefenen.
Jup. Bij het dijkje kan je bijna geen verkeer tegen komen, omdat het een zijweg is naar een boerderij is volgens mij. Of je moet pech hebben dat de boer een enorm groot feest geeft.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:08:36 #153
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_47236033
Hellingsproef was een makkie..
Volgende les is pas weer volgende week dinsdag..
Weer een hele lange week wachten
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
  Moderator dinsdag 13 maart 2007 @ 18:22:15 #154
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47236498
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:08 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Hellingsproef was een makkie..
Volgende les is pas weer volgende week dinsdag..
Weer een hele lange week wachten
Wat een rare volgorde? Ik deed de hellingproef gewoon bij een rustig stuk universiteitsterrein op een drempel Klinkt heel raar, maar daar leer je het gewoon goed
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:29:53 #155
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_47236741
Ik heb nu alles gehad..Nou moet ik alles verbeteren...Op het eind verneukte ik het wel goed door wat te snel te rijden...
  Moderator dinsdag 13 maart 2007 @ 18:35:01 #156
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47236910
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Ik heb nu alles gehad..Nou moet ik alles verbeteren...Op het eind verneukte ik het wel goed door wat te snel te rijden...
Oooh zo, maar dat doe ik tegelijkertijd al
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:35:33 #157
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_47236926
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:07 schreef Turbo_Diesel het volgende:

[..]

Jazeker.....Word je lekker gek van als je autogek bent net als ik.. Want je wilt het zo snel mogelijk hebben maar dan gaat de tijd toch zooooooo zwaaaar langzaaaaaammmmm:(
Autogek ja.
ZSM willen halen ja.

Lessen leuk? Mwoah. Zal wel komen doordat het me allemaal te lang duurt. Als je net als ik bij een auto bedrijf werkt wil je verdomme rijden!
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
pi_47238801
Vorige week mn eerste auto gehaald Een Suzuki Swift 1.3 GL uit 1992, 136.000 op de teller, prima staat, ik ben de derde eigenaar en dat allemaal voor slechts 650 euro !

Hij rijdt echt zo relaxed ik heb in een week tijd ruim 600 km gereden... en 50 euro benzine

[ Bericht 2% gewijzigd door Pino_666 op 13-03-2007 19:38:44 ]
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_47242058
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:01 schreef Eveli het volgende:
Yeah, zojuist theorie rijbewijs B gehaald, 0 fouten.
Netjes!
pi_47242131
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:27 schreef Pino_666 het volgende:
Vorige week mn eerste auto gehaald Een Suzuki Swift 1.3 GL uit 1992, 136.000 op de teller, prima staat, ik ben de derde eigenaar en dat allemaal voor slechts 650 euro !
[afbeelding]

Hij rijdt echt zo relaxed ik heb in een week tijd ruim 600 km gereden... en 50 euro benzine
Mooie auto! * Twisted_Logic is nog opzoek naar een leuke auto voor als ik straks mijn rijbewijs heb .
  Moderator dinsdag 13 maart 2007 @ 20:51:32 #161
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47242301
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:27 schreef Pino_666 het volgende:
[afbeelding]

Ik moet zeggen dat k liever een stapje hoger zal gaan als ik mijn rijbewijs heb
pi_47242999
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat k liever een stapje hoger zal gaan als ik mijn rijbewijs heb
Aan welke auto denk je dan? En gelijk kopen als je je rijbewijs hebt, of nog even wachten?
  Moderator dinsdag 13 maart 2007 @ 21:26:50 #163
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47243504
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Aan welke auto denk je dan? En gelijk kopen als je je rijbewijs hebt, of nog even wachten?
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=54408938&p_type_lijst=RL&o_id=4104388
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=54408938&p_type_lijst=RL&o_id=3991846

etc. Gewoon een slagje duurder - ik weet niets van techniek, en wanneer ik een uit 1992 heb dan dén k ik dat wanneer er wat mee mis is dat ik weinig kan doen en misschien veel onkosten krijg
pi_47245775
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:23 schreef Mathijz het volgende:
Waar is die user die rijinstructeur is als je hem nodig heb grmbl!
Meldt! Niet dat je er nu wat aan hebt, maar toch......
Sylvana had het goede antwoord al gegeven:
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee hoor, is niet verplicht als je hem niet gehaald hebt, en volgens mij staat het nu ook wel allemaal in die pda's voor ze, krijg je tegenwoordig geen eens formulier meer mee
Het zou pas lullig zijn als je wél je vrijstelling zou hebben maar dat niet aan kan tonen.
In jouw geval maakte dat dus niet uit, je moest sowiezo de bijzondere verrichtingen nog doen.

@Sylvana: tegenwoordig krijg je nog wél een formulier mee en daarnaast wordt de uitslag met de PDA naar het CBR gestuurd.
Het is wel de bedoeling dat het in de toekomst zonder papier gaat, maar nu is het nog een overgangsfase.
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 09:08 schreef Mathijz het volgende:
Nou gezakt, terrecht overigens. Paar keer net de verkeerde beslissing genomen en pof, ingreep. Rij een hoek om, zie een andere lesauto aankomen die moet stoppen, rijden we tegelijk op en ik krijg je ingreep... Ja, ik had schappelijk kunnen wachten maar hij ook , Daarnaast ging file parkeren niet goed, maar straatje keren en inparkeren wel goed Verder nog lopen etteren op een smalle weg met allemaal fietsers die je in moet halen.
Ach ja, de wereld vergaat niet en van de week belt mijn instructeur op voor een nieuwe datum
Ik denk niet dat je op die ingreep bent gezakt.
Het zal eerder een optelsommetje van dingen zijn geweest:

Dat het fileparkeren niet goed ging: jammer, maar niet dodelijk. Je hebt een herkansing gehad door een 3e bijzondere verrichting te moeten doen en dat ging wel goed.
Besluitvaardigheid/inzicht bij dat verhaal met die fietsers was misschien niet goed als je er te lang achter bleef, of inzicht was wat minder als je ze juist voorbij wou rijden als het eigenlijk niet kon. Of je reed er te dicht achter, of niet voldoende ruimte met inhalen.........wat zei hij er precies over?
Wát je hebt gedaan weet ik natuurlijk niet, maar ik vermoed dat het zoiets is geweest.
Plus het kijken tijdens de hele rit KAN niet optimaal zijn geweest, blijkt toch heel lastig te zijn voor het merendeel.

Per stuk genomen hoeven deze dingen niet tot zakken te leiden, maar het is een optelsommetje.
Ik wil er wel even bij zeggen dat ik afga op wat er meestal gebeurt, ik heb jouw rit niet zelf meegemaakt natuurlijk maar wellicht herken je iets in dit.

Heel veel succes de volgende keer!
pi_47251182
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:26 schreef Renesite het volgende:

[..]

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=54408938&p_type_lijst=RL&o_id=4104388
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=54408938&p_type_lijst=RL&o_id=3991846

etc. Gewoon een slagje duurder - ik weet niets van techniek, en wanneer ik een uit 1992 heb dan dén k ik dat wanneer er wat mee mis is dat ik weinig kan doen en misschien veel onkosten krijg
Ik wil dit juweeltje:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=53927402&p_type_lijst=RL&o_id=4076348

pi_47251226
Ik begin donderdag!

of iig eerst een gesprek met die rijinstruscteur ofzoiets...en hij laat de auto zien
ik heb der wel zin in!
Ik doe niet meer aan een signature
pi_47251507
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef vannelle het volgende:

Ik denk niet dat je op die ingreep bent gezakt.
Het zal eerder een optelsommetje van dingen zijn geweest:

Dat het fileparkeren niet goed ging: jammer, maar niet dodelijk. Je hebt een herkansing gehad door een 3e bijzondere verrichting te moeten doen en dat ging wel goed.
Besluitvaardigheid/inzicht bij dat verhaal met die fietsers was misschien niet goed als je er te lang achter bleef, of inzicht was wat minder als je ze juist voorbij wou rijden als het eigenlijk niet kon. Of je reed er te dicht achter, of niet voldoende ruimte met inhalen.........wat zei hij er precies over?
Wát je hebt gedaan weet ik natuurlijk niet, maar ik vermoed dat het zoiets is geweest.
Plus het kijken tijdens de hele rit KAN niet optimaal zijn geweest, blijkt toch heel lastig te zijn voor het merendeel.

Per stuk genomen hoeven deze dingen niet tot zakken te leiden, maar het is een optelsommetje.
Ik wil er wel even bij zeggen dat ik afga op wat er meestal gebeurt, ik heb jouw rit niet zelf meegemaakt natuurlijk maar wellicht herken je iets in dit.

Heel veel succes de volgende keer!
Ja krijg van de week wel een telefoontje met nieuwe datum en plannen. Maja om kwart over 8 langs 3 scholen en 4 schoolroutes rijden is niet bepaald makkelijk

Kreeg idd commentaar op besluitvaardigheid met kijken, maar ik ken die weg alleen met een paar fietsers, en geen 200 vanuit alle kanten komende. Tegen de tijd dat ik in mn afrijplaats ben tijdens mij lessen is net iedereen weg

Btw die examinatoren hebben bij elke persoon ookal staan of diegene hun theorie heeft gehaald, dus eig is dat certificaat meenemen ook onzin
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 07:01:08 #168
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47254206
quote:
SOrry maar maar maar !!!
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 09:39:39 #169
43556 miss_dynastie
pi_47256075
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:15 schreef sandertjuh het volgende:
Ik moest het ook op gevoel doen, maar soms drukte ik de versnellingspook niet genoeg naar buiten waardoor je van ze 4 naar ze 3 ging, en dan trapte hij dus al gelijk de koppeling in
Maar waarom mag dat niet dan? Da's toch alleen maar goed, dat je merkt dat je het fout doet, zeg maar? Nou heb ik een instructeur die wat minder voorzichtig is dan gemiddeld (en da's dan ook wel weer beangstigend hoor, daar niet van, voelt best als een zware verantwoordelijkheid), maar die laat je echt klooien waar het kan en zal pas op de allerlaatste seconde ingrijpen.
quote:
@Sylvana: tegenwoordig krijg je nog wél een formulier mee en daarnaast wordt de uitslag met de PDA naar het CBR gestuurd.
Het is wel de bedoeling dat het in de toekomst zonder papier gaat, maar nu is het nog een overgangsfase.
Nou, mijn vriendje anders niet hoor
pi_47256110
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 07:01 schreef Renesite het volgende:

[..]

SOrry maar maar maar !!!
Welkom op FOK!
pi_47257394
quote:

ik heb geen papiertje meegekregen hoor. alleen de opmerking, vanaf morgen kan je bij het gemeentehuis je rijbewijs aanvragen.

tot nu toe, gisteren en eergisteren 's avonds gereden. gaat op zich wel goed, optrekken met een benzine gaat toch wel wat langzamer dan dat ik deed met een diesel, maar dat is ook maar ervaring. en heb gisteren stukje snelweg gedaan bij deventer. waar je 120 mag. even kijken of ik dat in een redelijk snelle tijd haal, en dat lukte wel, zodra ik aan het rollen was

vanmiddag met de trein richting enschede. en dan bij mijn zus even eten, en haar kindjes zien. en dan samen met vriendje (die voor een weekje in enschede moet werken) naar huis toe, en dan mag ik rijden kijken of snelweg rijden in het pikke donker ook nog goed gaat
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_47257679
quote:
Nope
Ben in januari afgereden en kreeg niks mee.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_47257754
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:40 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Nope
Ligt denk ik ook aan welk CBR het is.
pi_47268153
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:40 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Nope
Ik heb ook niks meegekregen, ze noteerde wat in haar PDA en toen kon ik weer weg, toen we die kamer binnen liepen kreeg ik een hand met gefeliciteerd en toen ik weer oprotten
pi_47272994
ik kreeg ook niets mee
wat ik eigenlijk raar vond wat wat nu als er iets mis gaat met de computers dan heb je geen bewijs dat je geslaagd bent
pi_47273637
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
ik kreeg ook niets mee
wat ik eigenlijk raar vond wat wat nu als er iets mis gaat met de computers dan heb je geen bewijs dat je geslaagd bent
dan zou je nog met cbr kunnen bellen denk ik
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 19:57:24 #177
43556 miss_dynastie
pi_47276116
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
ik kreeg ook niets mee
Dan zou die PDA uit moeten vallen, het centrale systeem, je examinator én je instructeur
Zou wel pech zijn
pi_47281596
Na je examen krijg je ook niks mee, ik had het over de TTT.

Dat met die PDA werkt best goed: vorige week was er een leerlinge van me geslaagd en aangezien ik nog wel wat tijd over had zijn we direkt naar het gemeentehuis gereden om het rbw aan te vragen.
De gegevens waren daar toen (kwartiertje na het examen) al bekend. Werkt best goed!
Maar wát een gezeik met de eisen die ze aan de pasfoto's stellen zeg...........
pi_47282084
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:11 schreef vannelle het volgende:
Na je examen krijg je ook niks mee, ik had het over de TTT.

Dat met die PDA werkt best goed: vorige week was er een leerlinge van me geslaagd en aangezien ik nog wel wat tijd over had zijn we direkt naar het gemeentehuis gereden om het rbw aan te vragen.
De gegevens waren daar toen (kwartiertje na het examen) al bekend. Werkt best goed!
Maar wát een gezeik met de eisen die ze aan de pasfoto's stellen zeg...........
Ja, ook al die lompe nameetinstrumentjes voor de oorhoogtes en voorhoofd en enus en mond, slaat helemaal nergens meer op
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_47282288
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ja, ook al die lompe nameetinstrumentjes voor de oorhoogtes en voorhoofd en enus en mond, slaat helemaal nergens meer op
gewoon een kadertje op het schermpje van de camera hoor..

wel dom dat je niet meer mag lachen enzo op de foto
pi_47282406
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Ja krijg van de week wel een telefoontje met nieuwe datum en plannen. Maja om kwart over 8 langs 3 scholen en 4 schoolroutes rijden is niet bepaald makkelijk
Hopelijk kun je het snel weer proberen en dan graag op een andere tijd. De tijd is al niet de makkelijkste en als je dan ook nog eens langs scholen en schoolroutes wordt gestuurd is het gewoon wachten op problemen. Maar eerlijk is eerlijk: je zou het wel moeten kunnen. Toch?
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef Mathijz het volgende:Kreeg idd commentaar op besluitvaardigheid met kijken, maar ik ken die weg alleen met een paar fietsers, en geen 200 vanuit alle kanten komende. Tegen de tijd dat ik in mn afrijplaats ben tijdens mij lessen is net iedereen weg
Hou er dus goed rekening dat omstandigheden telkens veranderen, ook al heb je die weg weet ik hoe vaak gereden. Juist het op routine rijden maakt het gevaarlijk. Blijf altijd alert, ook al ben je er al 100.000 keer geweest.
Verkeer is nou eenmaal dynamisch.
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef Mathijz het volgende:Btw die examinatoren hebben bij elke persoon ookal staan of diegene hun theorie heeft gehaald, dus eig is dat certificaat meenemen ook onzin
Tsja....hier heb ik niet echt een antwoord op eerlijk gezegd. ik kán me voorstellen dat ze het (nog) gebruiken als controlemiddel. In het verleden is er nogal gefraudeerd met de theorieexamens zoals je misschien wel weet. De foto op een certificaat laat iig zien dat JIJ degene bent die z'n theorie heeft gehaald.
Andere gedachte: door het mee moeten nemen van je certificaat moet jij er ook moeite voor doen ipv. dat zij alles regelen, die controle maakt ze gelukkig denk ik.
Als ze niet met papieren kunnen schuiven en controleren worden ze depressief volgens mij.
pi_47282529
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Nikki Lauda mag blij zijn dat hij zijn rbw niet in Nederland hoeft te verlengen.....
pi_47295069
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:29 schreef vannelle het volgende:

Hopelijk kun je het snel weer proberen en dan graag op een andere tijd. De tijd is al niet de makkelijkste en als je dan ook nog eens langs scholen en schoolroutes wordt gestuurd is het gewoon wachten op problemen. Maar eerlijk is eerlijk: je zou het wel moeten kunnen. Toch?
[..]
Klopt, maar tis er alleen 's ochtend zo druk, 's middags heb je de spreiding.
quote:
Als ze niet met papieren kunnen schuiven en controleren worden ze depressief volgens mij.
pi_47295312
Net eerste rijles gehad
Vanaf volgende week 2x per week
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:10:35 #185
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_47296389
Ging het goed?
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:34:20 #186
57434 Marloes
Digital Love
pi_47297107
Rijden in een grote auto is wel heel anders dan in een kleine auto!!
Bij smalle straatjes rij ik er met goed geluk langs in de hoop dat ik geen krasjes op de auto maak.. Ook een parkeerplek zoeken is veel lastiger (vooral als je niet kan parkeren, zoals ik). Maar het zit wel veel fijner
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_47297369
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:34 schreef Marloes het volgende:
Rijden in een grote auto is wel heel anders dan in een kleine auto!!
Bij smalle straatjes rij ik er met goed geluk langs in de hoop dat ik geen krasjes op de auto maak.. Ook een parkeerplek zoeken is veel lastiger (vooral als je niet kan parkeren, zoals ik). Maar het zit wel veel fijner
Heb ik nu ook. Eigen auto is veel groter dan de lesauto waar ik in moest lessen. Wat ik sowieso vaak doe is de auto wat verder bij de ingang vandaan zetten. Er zijn zat mensen die lui genoeg zijn om hun auto per se zo dicht mogelijk neer te zetten bij een ingang of betaalautomaat dat er verderop (misschien 50-100 meter) genoeg ruimte is waardoor je de auto veel ruimte heeft en je niet altijd per se naast een ander hoeft te staan. Scheelt wellicht weer wat deuken door openslaande deuren bijv. Daarnaast heb ik er een hekel aan om dichtbij te staan, tig keer te moeten steken om de auto in een plek te zetten waar een muis al amper horizontaal kan liggen dat ik liever verderop ga staan, aan kom rijden en zo kan parkeren. Uiteindelijk kost het allemaal net zoveel tijd.

Verderop staan is meer lopen maar sneller parkeren, dichtbij is tig keer steken en krap staan maar minder lopen. Net wat je liever hebt.
pi_47298251
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:10 schreef matthendriks het volgende:
Ging het goed?
Joah, wel aardig. Wel veel informatie in 1x maarja.
Heb op een afgelegen stuk wat gereden, koppeling enzo en schakelen, de intro dus zegmaar
Nog even wennen hoor met de koppeling en alles
  Moderator donderdag 15 maart 2007 @ 13:22:43 #189
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47298680
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:09 schreef Omaha het volgende:

[..]

Joah, wel aardig. Wel veel informatie in 1x maarja.
Heb op een afgelegen stuk wat gereden, koppeling enzo en schakelen, de intro dus zegmaar
Nog even wennen hoor met de koppeling en alles
Ach, komt wel
pi_47298690
Renesite
Welkom op FOK!
  Moderator donderdag 15 maart 2007 @ 13:26:41 #191
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47298828
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:22 schreef Zosk het volgende:
Renesite
pi_47298857
iedereen ff succes wensen

dus bij deze
Welkom op FOK!
pi_47308640
Ik meld me hier maar eens, binnenkort begin ik met mijn theorie, en in de zomervakantie alvast wat lessen op het terrein van Veronica Verkeersscholen, dan in oktober snel de weg op
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:30:37 #194
127748 Rosu
Nu mét rijbewijs!
pi_47311249
Als je in oktober pas echt gaat rijden, waarom ga je dan nu al theorie doen? Theorie is maar een jaar geldig.
PRESTON: "I need more chickens."
CRISTINA: "No more chickens. Okay? It’s bad enough that Meredith is dating a vet, I am not dating a chicken surgeon."
pi_47311733
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:30 schreef Rosu het volgende:
Als je in oktober pas echt gaat rijden, waarom ga je dan nu al theorie doen? Theorie is maar een jaar geldig.
Care, ik haal hem heus wel binnen een half jaar, makje, ik weet alles van auto's/theorie, alleen ff dat gevoel krijgen.
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:48:19 #196
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_47311862
Heb nu al bijna een half jaar mijn rijbewijs! Iedereen hier nog veel succes.

(dat wilde ik even zeggen )
Dreams do come true
pi_47312026
ik wil binnenkort met mn motorrijbewijs beginnen.

mag ik hier ook meekijken?
pi_47312056
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:52 schreef Dizzee het volgende:
ik wil binnenkort met mn motorrijbewijs beginnen.

mag ik hier ook meekijken?
Daar is het topic ook voor
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:59:59 #199
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_47312283
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:30 schreef Rosu het volgende:
ik haalde hem ook pas vlak voor het examen,
maar als je hem vlak na het beginnen van lessen gaat halen, dan weet je ook iets meer over voorang etc..

dat kan het aantal lessen wat je nodig hebt natuurlijk wel verkleinen
  donderdag 15 maart 2007 @ 22:27:44 #200
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_47317912
Mathijz, ik zag dat je een ingreep kreeg, toen je tegenover een andere lesauto kwam te staan, en jullie tegelijk optrokken! Jij zegt dat hij fatsoenlijk ook had kunnen stoppen!

Aan welke kant van de weg stonden de voertuigen? Aan jou kant of aan de andere kant?
Mijn instructrice leerde mij namelijk, dat aan de kant waar de "Obstakels" staan die kant altijd moet stoppen, en de andere kant voor mag! (zo had ze mij uitgelegd)!
Dus als de auto's aan kant van je tegenligger stonden, dan heb jij iig een beetje onterechte ingreep gehad!

Hoop jij mij nog iets snappuh
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_47318379
Morgenvroeg weer rijles
pi_47318403
hoelang hebben jullie over je motorrijbewijs gedaan?

ik wil em namelijk zo snel mogelijk.

autorijbewijs had ik ook binnen 3 weken.
  donderdag 15 maart 2007 @ 22:37:14 #203
127748 Rosu
Nu mét rijbewijs!
pi_47318405
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:59 schreef Devilnl het volgende:

[..]

ik haalde hem ook pas vlak voor het examen,
maar als je hem vlak na het beginnen van lessen gaat halen, dan weet je ook iets meer over voorang etc..

dat kan het aantal lessen wat je nodig hebt natuurlijk wel verkleinen
Ja dat klopt, ik heb die van mij ook gehaald toen ik eeuhm.. 2 weken onderweg was met lessen. Maar oktober is niet vlak na maart.. vandaar. Maar ik zie nu dat hij in oktober pas 18 wordt, dus dan kan hij dan pas theorie examen doen.
PRESTON: "I need more chickens."
CRISTINA: "No more chickens. Okay? It’s bad enough that Meredith is dating a vet, I am not dating a chicken surgeon."
  Moderator donderdag 15 maart 2007 @ 22:44:19 #204
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47318769
IK WIL RIJDEN
  donderdag 15 maart 2007 @ 22:49:42 #205
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_47319028
Ik ook.......Volgende les is pas dinsdag
  donderdag 15 maart 2007 @ 22:50:39 #206
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47319075
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:37 schreef Dizzee het volgende:
hoelang hebben jullie over je motorrijbewijs gedaan?

ik wil em namelijk zo snel mogelijk.

autorijbewijs had ik ook binnen 3 weken.
Dat is snel.
De bus kwam vandaag niet opdagen. dus ging ik met de auto naar school. was wel relaxt
pi_47319172
Vandaag is mijn toekomstige rij-instructeur langsgeweest....
hij heeft een heleboel uitgelegd over de gang van zaken....
zaterdag over 2 weken pas de eerste echte les
duurt nog wel een tijdje maar ach
  donderdag 15 maart 2007 @ 22:54:48 #208
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47319276
Ik hoorde trouwens vandaag iemand uit me klas die 50 euro per uur betaald voor een les, waren er maar 2 in zijn dorp, de andere was 70 euro per uur

echt belachelijk
pi_47320207
idd
ik betaal 33.50 per les...
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:19:36 #210
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_47320386
goedkoop...
pi_47320599
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoorde trouwens vandaag iemand uit me klas die 50 euro per uur betaald voor een les, waren er maar 2 in zijn dorp, de andere was 70 euro per uur

echt belachelijk
Hoelang duurt 1 les daar dan?

Ik betaal trouwens 21,50 per les (pakket 30 lessen + praktijkexamen ¤840). 50 min per les
pi_47324188
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Mathijz, ik zag dat je een ingreep kreeg, toen je tegenover een andere lesauto kwam te staan, en jullie tegelijk optrokken! Jij zegt dat hij fatsoenlijk ook had kunnen stoppen!

Aan welke kant van de weg stonden de voertuigen? Aan jou kant of aan de andere kant?
Mijn instructrice leerde mij namelijk, dat aan de kant waar de "Obstakels" staan die kant altijd moet stoppen, en de andere kant voor mag! (zo had ze mij uitgelegd)!
Dus als de auto's aan kant van je tegenligger stonden, dan heb jij iig een beetje onterechte ingreep gehad!

Hoop jij mij nog iets snappuh
Zelfs ik met mijn ladderzatte kop op dit moment snapt nog wat jij bedoeld

Klopt, obstakels lagen niet aan mijn kant, Was op een 90 graden hoek en ik kijk, en zeg nog tegen mijn examinatrice, als he goed is stopt rijschool paul en ik rij 5 meter door voordat ze op de rem trapt. Ja hij reed wél door. Ja mijn instructeur zou me doorlaten gaan, en met een grijns gaan zeggen, hij rijdt maar terug...
pi_47324194
Google earth plaatje laat ik morgen wel zien, nu geen zin in
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 07:38:57 #214
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47325644
ik 27 euro per 45 minuten
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:39:30 #215
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_47327134
Vanmiddag om 17:00 weer, dan vraagt hij ook praktijk aan.
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
pi_47327273
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Dat is snel.
ja was met ANWB.

Maar verder niemand voor motor bezig? Daar heb je volgens mij veel minder lessen voor nodig, aangezien je toch al de verkeersregels en situaties kent van je ervaringen in de auto. Of je moet eerst je motorrijbewijs gehaald hebben en dan pas daarna je auto, maar dat heb ik nog nooit iemand zien doen.
pi_47330285
Geslaagd voor praktijk
pi_47330732
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:28 schreef BLADEZZ het volgende:
Geslaagd voor praktijk
Gefeliciteerd!
pi_47330940
Congratz!
pi_47331142
gefeliciteerd

word zenuwachtig voor vanavond, ga ik zelf van deventer naar rotterdam rijden. gisteren voor het eerst een klein stukje alleen in de auto gezeten en dat ging wel goed, gelukkig.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_47332668
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:44 schreef Dizzee het volgende:

[..]

ja was met ANWB.

Maar verder niemand voor motor bezig? Daar heb je volgens mij veel minder lessen voor nodig, aangezien je toch al de verkeersregels en situaties kent van je ervaringen in de auto. Of je moet eerst je motorrijbewijs gehaald hebben en dan pas daarna je auto, maar dat heb ik nog nooit iemand zien doen.
Nee, gebruikelijk is eerst auto en daarna motor. Ik ga denk ik volgend jaar beginnen met mijn motor (of op mijn 21e pas).

Eerst even rijbewijs B
pi_47336777
Ik heb trouwens een dvd "Rijden in de Praktijk" kunnen bemachtigen , dat is echt fucking handig. Dat is gewoon dvd met regels ed. (netals in de theorieboek), dit blijft beter hangen omdat je gewoon die situaties ziet en ook ziet wat er fout kan gaan als je je er neiet aan houdt. (Of als je net als mij geen theorieboek hebt )
pi_47336924
Argh, wil een nieuwe datum weten. Grmbl....
pi_47337379
morgen weer 2 uur crossen.
ik heb te horen gekregen dat mijn vaste instructeur niet meekan tijdens mijn examen en er dus iemand anders mee gaat.
nu zit ik te twijfelen of ik hem mee laat gaan tijdens mijn examen of hem daar aan de koffie laat zitten
no reason to live but i like it that way
pi_47337408
Ik weet een datum, maar dat ga ik lekker niemand aan z'n neus hangen.

Is althans het voornemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')