abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47026858
FIA WORLD TOURING CAR CHAMPIONSHIP 2007


Kalender
1. 11 maart Curitiba (BRA)
2. 5 mei Zandvoort (NED)
3. 20 mei Valencia (SPA)
4. 3 juni Pau (FRA)
5. 17 juni Brno (CZE)
6. 8 juli Porto (POR)
7. 29 juli Anderstorp (SWE)
8. 26 augustus Oschersleben (GER)
9. 23 september Brands Hatch (GBR)
10. 7 oktober Monza (ITA)
11. 17 november Macau (MAC)

Fabrikanten
BMW 320si


SEAT Leon


Chevrolet Lacetti


Alfa Romeo 156


Deelnemers:
#1 Andy Priaulx (GBR) - BMW Team UK - BMW 320si
#2 Jorg Muller (GER) - BMW Team Germany - BMW 320si
#3 Augusto Farfus (BRA) - BMW Team Germany - BMW 320si
#4 Alessandro Zanardi (ITA) - BMW Team Italy-Spain - BMW 320si
#5 Felix Porteiro (ESP) - BMW Team Italy-Spain - BMW 320si
#6 Robert Huff (GBR) - Chevrolet Racing - Chevrolet Lacetti
#7 Nicola Larini (ITA) - Chevrolet Racing - Chevrolet Lacetti
#8 Alain Menu (SUI) - Chevrolet Racing - Chevrolet Lacetti
#9 Jordi Gene (ESP) - SEAT Sport - SEAT Leon
#10 Michel Jourdain (MEX) - SEAT Sport - SEAT Leon
#11 Gabriele Tarquini (ITA) - SEAT Sport - SEAT Leon
#12 Yvan Muller (FRA) - SEAT Sport - SEAT Leon
#15 James Thompson (GBR) - N.Technology - Alfa Romeo 156
#16 Olivier Tielemans (NED) - N.Technology - Alfa Romeo 156
#19 Roberto Colciago (ITA) - SEAT Sport Italia - SEAT Leon (*)
#18 Tiago Monteiro (POR) - SEAT Sport - SEAT Leon (**)
#20 Tom Coronel (NED) - GR Asia - SEAT Leon
#21 Emmet O'Brien (IRL) - GR Asia - SEAT Leon (*)
#23 Pierre-Yves Corthals (BEL) - Exagon Engineering - SEAT Leon (*)
#26 Stefano D'Aste (ITA) - Wiechers Sport - BMW 320si (*)
#30 Luca Rangoni (ITA) - Proteam Motorsport - BMW 320si (*)
#31 Sergio Hernandez (SPA) - Proteam Motorsport - BMW 320si (*)
#?? Miguel Freitas (POR) - Racing for Belgium - Alfa Romeo 156 (*) (**)
* Deelnemers Yokohama Independents Trophy
** Nemen niet deel aan race 1 & 2

TV Coverage
Kwalificatie en races live op Eurosport 1 en/of Eurosport 2

Links
FIA WTCC
Eurosport
BMW Motorsport
SEAT Sport
Chevrolet Racing
N.Technolgy
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:47:17 #2
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_47026920
Wat een gaten in die kalender! Kunnen ze echt niet meer circuits vinden ?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_47027350
Oh tof 5 mei zandvoort? Dat zet ik in mijn agenda
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_47027491
Ik mis Duncan Huisman. Of rijdt hij dit jaar geen WTCC ?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_47027584
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:47 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een gaten in die kalender! Kunnen ze echt niet meer circuits vinden ?
Het gat tussen Curitiba en Zandvoort komt doordat de wagens per boot naar Europa verplaatst worden. De race op Zandvoort is de vervanger van Puebla (Mex). Macau vind altijd plaats in november en veroorzaakt al jaren een gat in de kalender. Door het toevoegen van meer races worden de kosten natuurlijk aanzienlijk verhoogt.
pi_47027659
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:59 schreef sasquatsch het volgende:
Ik mis Duncan Huisman. Of rijdt hij dit jaar geen WTCC ?
Ik denk het niet, al verwacht ik eigenlijk dat hij tijdens de race op Zandvoort wel meedoet.
pi_47027696
Race 1 & 2, Curitiba (BRA), 11 maart 2007


Zaterdag 10 maart, 19:00u, Eurosport 1 - Kwalificatie (live)
Zondag 11 maart, 16:00u, Eurosport 1 - Race 1 (live)
Zondag 11 maart, 19:00u, Eurosport 1 - Race 2 (live)
pi_47045925
Ben naar de test op Zandvoort van 22 februari geweest, er komt een leuk geluid uit die BMW's en Seat's!

6 mei ben ik zeker aanwezig in de duinen!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_47106165
Goed begin voor Coronel:
quote:
Lokale held Augusto Farfus was met een rondetijd van 1.25,895 minuten de snelste man tijdens de test van het FIA WTCC op het circuit van Curitiba. De Braziliaan bleef zijn Duitse BMW-teamgenoot Jorg Muller met drie duizendsten van een seconde voor. De beide BMW-rijders legden elk 16 ronden af en waren daarmee het productiefst. Tom Coronel reed met 1.26,219 minuten de derde tijd en was de snelste SEAT-rijder in het 21 auto's tellende veld. Olivier Tielemans reed zijn eerste echte meters met de Alfa Romeo 156 van het N-Technology-team en beëindigde de test op de twintigste plaats. Zijn rondetijd bedroeg 1.28,941 minuten.
...
Tom Coronel was bijzonder tevreden met zijn prestatie, al had hij zelf ook niet helemaal een verklaring voor zijn snelheid: "Het ging echt hard, ik weet ook niet waarom. Met oude banden, een setje dat ik al in Macau gebruikt had, reed ik al een prima tijd en met een set nieuwe banden was ik zelfs het snelst, ondanks dat ik twee fouten maakte op die ronde. Als ik me iets beter geconcentreerd had, had ik ook aan het eind nog bovenaan gestaan", zei de Huizenaar. Nu moest hij uiteindelijk de beide Schnitzer-BMW-teamgenoten Farfus en Muller voor zich dulden, maar hij hield wel alle andere SEAT-rijders achter zich. Tweede SEAT-coureur was Yvan Muller, die negende werd. Chevrolet deed het goed met de vierde plaats voor Alain Menu.
...
De test moest een halve minuut eerder dan gepland worden afgebroken, nadat de beide SEAT-rijders Roberto Colciago en Michael Jourdain jr. hard met elkaar in botsing gekomen waren. Eerst raakte Colciago van de baan en reed achterwaarts de bandenstapel in, vervolgens werd zijn auto hard geraakt door die van Jourdain. Flinke schade was het gevolg en het duurde enige tijd voor Colciago uit zijn auto kon worden gehaald. Hij werd voor controle overgebracht naar het ziekenhuis van Curitiba.
http://www.autosport.nl/actueel/news.php?id=4751&rubriek=int
pi_47133505
Kwalificatie
N° Driver Laps Time GAP

1 2 Jorg MULLER (BMW 320si ) 10 00:01:24.769 156.92 km/h
2 3 Augusto FARFUS (BMW 320si ) 10 00:01:24.824 + 0.055
3 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 11 00:01:24.974 + 0.205
4 5 Felix PORTEIRO (BMW 320si ) 12 00:01:25.149 + 0.380
5 11 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 8 00:01:25.173 + 0.404
6 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 8 00:01:25.328 + 0.559
7 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 8 00:01:25.479 + 0.710
8 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 12 00:01:25.512 + 0.743
9 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 8 00:01:25.549 + 0.780
10 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 13 00:01:25.775 + 1.006
11 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 8 00:01:25.820 + 1.051
12 23 Pierre-Yves CORTHALS (SEAT Leon ) 9 00:01:25.857 + 1.088
13 30 Luca RANGONI (BMW 320i ) 11 00:01:25.857 + 1.088
14 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 11 00:01:25.864 + 1.095
15 15 James THOMPSON (Alfa Romeo 156 ) 5 00:01:25.937 + 1.168
16 31 Sergio HERNANDEZ (BMW 320i ) 11 00:01:25.965 + 1.196
17 10 Michel JOURDAIN (SEAT Leon ) 10 00:01:26.155 + 1.386
18 16 Olivier TIELEMANS (Alfa Romeo 156 ) 14 00:01:26.763 + 1.994
19 26 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 12 00:01:26.765 + 1.996
20 21 Emmet O'BRIEN (SEAT Leon ) 13 00:01:27.032 + 2.263
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:32:01 #11
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_47133561
Niet slecht van Coronel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_47140074
Sterker nog, hij start als 7e, want de snelste tijd van Yvan Muller is komen te vervallen:
quote:
De snelste tijd van SEAT-rijder Yvan Muller, oorspronkelijk zesde in de startopstelling, is geschrapt door de sportcommissarissen, omdat de Fransman tijdens zijn snelste ronde een stuk zou hebben afgesneden. "Hij heeft de baan verlaten en is niet op hetzelfde punt op de baan teruggekomen", heet het in de officiële verklaring. Daarmee valt Muller terug naar de tiende plaats in de startopstelling van de race van morgen, waardoor de rijders op de plaatsen zes tot en met tien, waaronder Tom Coronel, allemaal een plaatsje opschuiven. Coronel start daarmee morgen als zevende.
bron
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  zondag 11 maart 2007 @ 19:42:47 #13
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_47165190
BMW toch wel oppermachtig vandaag op Curitiba. Twee keer een volledig podium. Mooi dat Farfus voor eigen publiek de tweede race won!

Coronel heeft het ook netjes gedaan. Zesde in de eerste race, achtste in de tweede race.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_47165301
Dat BMW voor deze race 15 kg ballast mocht verwijderen is echt onbegrijpelijk.

Race 1 was saai, race 2 was ok.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 13:29:00 #15
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_47226659
coronel heeft het prima gedaan. Maar hij is toch niet officieel seat coureur?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_47228890
Semi-fabrieks is GR Asia toch?
pi_47238359
Inderdaad semi-fabrieks. In het WTCC (of beter gezegd Super2000 reglement) is er niet zoveel verschil tussen wagens van fabrieksteams en priveteams. Voor een privecoureur is er met wat geluk top 6 te rijden en zelfs te winnen (zie Rangoni vorig seizoen).
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:10:46 #18
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47702827
Jammer dat Cortonel niet meer mee kan doen in het privateers kampioenschap. Desondanks verwacht ik hem wel regelmatig in de subtop
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47727443
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:10 schreef sanger het volgende:
Jammer dat Cortonel niet meer mee kan doen in het privateers kampioenschap. Desondanks verwacht ik hem wel regelmatig in de subtop
Zeker in Zandvoort...
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:32:47 #20
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47738875
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47911088


De FIA World Touring Car Championship is 5 en 6 mei te Zandvoort.

Programma is nog niet bekend, maar de volgende support races zijn tot nu toe bekend:

BMW 130i Cup (seizoensstart)
Seat Cupra Cup
Chevrolet Kalos Challenge



Ticketprijzen (alleen volwassenen prijzen voor de zondagen, meer variaties op de link)
http://www.circuit-zandvoort.nl/events/2007/wtcc/tickets/

  • Duinen Volwassenen - Zondag 6 Mei ¤ 18,00
  • Zilver Volwassenen - Zondag 6 Mei ¤ 38,00
  • Goud Volwassenen - Zondag 6 Mei ¤ 43,00


    Tom Coronel in z'n opvallende oranje-zwarte Seat zal uiteraard opvallen en wellicht weer een kleine oranje gekte op de tribunes zoals bij de A1GP





    BMW en Chevrolet hebben getest op Zandvoort (ergens in Februari)


    .


    Gaan er nog mensen heen?
    Iemand een idee wat het verschil tussen Zilver en Gold is? Gokje Gold is hoofdtribune en Zilver de resterende tribunes?
  •   maandag 2 april 2007 @ 10:05:07 #22
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_47916957
    Ik ga waarschijnlijk beide dagen.

    Zanardi
    That's history. I say history because it happened in the past.
    Murray Walker
    pi_47919463
    Zo, en of ik heen ga! Ben ook naar de tests op Zandvoort geweest en ik kan je melden, dat was niet verkeerd...
    Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
      maandag 2 april 2007 @ 14:31:19 #24
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_47925223
    Mooie OP

    Eens kijken of ik nog wat kaarten kan ritselen.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_48110327
    *bump*
      dinsdag 10 april 2007 @ 09:13:34 #26
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_48167451
    Ligt eraan of ik de 5de op een verjaardag verwacht word anders wilt ik naar CPZ!!
      woensdag 2 mei 2007 @ 21:50:11 #27
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_48943347
    *kuch*
    That's history. I say history because it happened in the past.
    Murray Walker
    pi_48997372
    Ik ga ook, alleen de zonda though
    -AJAX AMSTERDAM-
    pi_49015877
    Yup, voor mij ook alleen de zondag. Vind het bijprogramma niet dusdanig da'k morgen ook heen wil gaan. Jammer dat ze geen geluidsdagen kunnen opmaken dit weekend, had er nog mooi een herriemakende klasse bij gekund.
    Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
    pi_49017641
    Test session
    N° Driver Laps Time GAP

    1 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 12 00:01:47.424 144.33 km/h
    2 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 14 00:01:48.493 + 1.069
    3 18 Tiago MONTEIRO (SEAT Leon ) 14 00:01:48.508 + 1.084
    4 3 Augusto FARFUS (BMW 320si ) 15 00:01:48.625 + 1.201
    5 11 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 10 00:01:48.642 + 1.218
    6 19 Roberto COLCIAGO (SEAT Leon ) 12 00:01:48.733 + 1.309
    7 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 12 00:01:48.768 + 1.344
    8 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 12 00:01:48.876 + 1.452
    9 5 Felix PORTEIRO (BMW 320si ) 15 00:01:48.904 + 1.480
    10 2 Jorg MULLER (BMW 320si ) 14 00:01:48.916 + 1.492
    11 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 12 00:01:48.959 + 1.535
    12 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 12 00:01:49.262 + 1.838
    13 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 13 00:01:49.277 + 1.853
    14 15 James THOMPSON (Alfa Romeo 156 ) 16 00:01:49.297 + 1.873
    15 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 12 00:01:49.429 + 2.005
    16 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 13 00:01:49.610 + 2.186
    17 10 Michel JOURDAIN (SEAT Leon ) 10 00:01:49.657 + 2.233
    18 23 Pierre-Yves CORTHALS (SEAT Leon ) 13 00:01:50.648 + 3.224
    19 21 Emmet O'BRIEN (SEAT Leon ) 13 00:01:50.770 + 3.346
    20 33 Miguel FREITAS (Alfa Romeo 156 ) 12 00:01:51.399 + 3.975
    21 26 Stefano D'ASTE (BMW 320si ) 15 00:01:52.100 + 4.676
    22 16 Olivier TIELEMANS (Alfa Romeo 156 ) 5 00:01:52.450 + 5.026
    23 50 Lev FRIDMAN (BMW 320i ) 14 00:01:53.788 + 6.364
    24 52 Viktor SHAPOVALOV (BMW 320i ) 11 00:01:56.286 + 8.862
    25 51 Evgeny ZELENOV (BMW 320i ) 11 00:01:56.611 + 9.187


    Practice 1
    N° Driver Laps Time GAP

    1 18 Tiago MONTEIRO (SEAT Leon ) 6 00:01:48.972 142.28 km/h
    2 19 Roberto COLCIAGO (SEAT Leon ) 10 00:01:49.178 + 0.206
    3 3 Augusto FARFUS (BMW 320si ) 12 00:01:49.412 + 0.440
    4 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 13 00:01:49.613 + 0.641
    5 5 Felix PORTEIRO (BMW 320si ) 14 00:01:49.766 + 0.794
    6 15 James THOMPSON (Alfa Romeo 156 ) 12 00:01:49.781 + 0.809
    7 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 14 00:01:49.789 + 0.817
    8 2 Jorg MULLER (BMW 320si ) 14 00:01:49.943 + 0.971
    9 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 12 00:01:50.189 + 1.217
    10 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 12 00:01:50.237 + 1.265
    11 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 14 00:01:50.350 + 1.378
    12 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 12 00:01:50.581 + 1.609
    13 11 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 13 00:01:50.629 + 1.657
    14 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 12 00:01:50.744 + 1.772
    15 10 Michel JOURDAIN (SEAT Leon ) 3 00:01:50.778 + 1.806
    16 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 11 00:01:51.118 + 2.146
    17 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 13 00:01:51.179 + 2.207
    18 23 Pierre-Yves CORTHALS (SEAT Leon ) 14 00:01:51.544 + 2.572
    19 21 Emmet O'BRIEN (SEAT Leon ) 12 00:01:51.608 + 2.636
    20 33 Miguel FREITAS (Alfa Romeo 156 ) 7 00:01:51.681 + 2.709
    21 26 Stefano D'ASTE (BMW 320si ) 15 00:01:52.171 + 3.199
    22 16 Olivier TIELEMANS (Alfa Romeo 156 ) 14 00:01:53.023 + 4.051
    23 50 Lev FRIDMAN (BMW 320i ) 11 00:01:53.054 + 4.082
    24 52 Viktor SHAPOVALOV (BMW 320i ) 13 00:01:53.937 + 4.965
    25 51 Evgeny ZELENOV (BMW 320i ) 16 00:01:56.488 + 7.516
    pi_49040456
    Practice 2
    N° Driver Laps Time GAP

    1 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 12 00:01:48.610 142.76 km/h
    2 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 11 00:01:48.717 + 0.107
    3 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 13 00:01:48.743 + 0.133
    4 3 Augusto FARFUS (BMW 320si ) 14 00:01:48.997 + 0.387
    5 16 Olivier TIELEMANS (Alfa Romeo 156 ) 14 00:01:49.076 + 0.466
    6 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 14 00:01:49.277 + 0.667
    7 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 13 00:01:49.323 + 0.713
    8 18 Tiago MONTEIRO (SEAT Leon ) 16 00:01:49.328 + 0.718
    9 11 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 13 00:01:49.339 + 0.729
    10 5 Felix PORTEIRO (BMW 320si ) 14 00:01:49.416 + 0.806
    11 2 Jorg MULLER (BMW 320si ) 15 00:01:49.584 + 0.974
    12 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 12 00:01:49.702 + 1.092
    13 19 Roberto COLCIAGO (SEAT Leon ) 12 00:01:49.712 + 1.102
    14 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 11 00:01:49.851 + 1.241
    15 23 Pierre-Yves CORTHALS (SEAT Leon ) 11 00:01:50.160 + 1.550
    16 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 13 00:01:50.165 + 1.555
    17 15 James THOMPSON (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:50.229 + 1.619
    18 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 14 00:01:50.231 + 1.621
    19 26 Stefano D'ASTE (BMW 320si ) 13 00:01:50.374 + 1.764
    20 10 Michel JOURDAIN (SEAT Leon ) 12 00:01:50.513 + 1.903
    21 21 Emmet O'BRIEN (SEAT Leon ) 12 00:01:50.663 + 2.053
    22 33 Miguel FREITAS (Alfa Romeo 156 ) 13 00:01:50.792 + 2.182
    23 52 Viktor SHAPOVALOV (BMW 320i ) 12 00:01:52.600 + 3.990
    24 50 Lev FRIDMAN (BMW 320i ) 13 00:01:53.350 + 4.740
    25 51 Evgeny ZELENOV (BMW 320i ) 16 00:01:56.073 + 7.463

    Kwalificatie
    N° Driver Laps Time GAP

    1 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 9 00:01:47.044 144.84 km/h
    2 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 9 00:01:47.201 + 0.157
    3 3 Augusto FARFUS (BMW 320si ) 11 00:01:47.519 + 0.475
    4 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 10 00:01:47.679 + 0.635
    5 18 Tiago MONTEIRO (SEAT Leon ) 10 00:01:47.738 + 0.694
    6 5 Felix PORTEIRO (BMW 320si ) 11 00:01:47.825 + 0.781
    7 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 9 00:01:47.877 + 0.833
    8 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 11 00:01:47.916 + 0.872
    9 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 9 00:01:47.969 + 0.925
    10 19 Roberto COLCIAGO (SEAT Leon ) 9 00:01:47.984 + 0.940
    11 2 Jorg MULLER (BMW 320si ) 11 00:01:48.103 + 1.059
    12 15 James THOMPSON (Alfa Romeo 156 ) 9 00:01:48.121 + 1.077
    13 11 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 8 00:01:48.192 + 1.148
    14 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 10 00:01:48.261 + 1.217
    15 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 11 00:01:48.312 + 1.268
    16 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 9 00:01:48.328 + 1.284
    17 23 Pierre-Yves CORTHALS (SEAT Leon ) 9 00:01:48.330 + 1.286
    18 10 Michel JOURDAIN (SEAT Leon ) 11 00:01:48.821 + 1.777
    19 16 Olivier TIELEMANS (Alfa Romeo 156 ) 14 00:01:49.376 + 2.332
    20 26 Stefano D'ASTE (BMW 320si ) 12 00:01:49.717 + 2.673
    21 33 Miguel FREITAS (Alfa Romeo 156 ) 12 00:01:50.279 + 3.235
    22 21 Emmet O'BRIEN (SEAT Leon ) 11 00:01:50.474 + 3.430
    23 52 Viktor SHAPOVALOV (BMW 320i ) 9 00:01:52.415 + 5.371
    24 50 Lev FRIDMAN (BMW 320i ) 8 00:01:52.616 + 5.572

    Twee Chevy's op de 1e rij had ik niet verwacht.
    Tom Coronel jammer genoeg tegenvallend.
    Monteiro is goed bezig.
    pi_49055200
    Ben benieuwd wat tom gaat doen vandaag..
    hopelijk een leuke inhaal race
      maandag 7 mei 2007 @ 11:34:36 #33
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_49094074
    Weer terug uit Zandvoort. Zaterdag leek het wel uitgestorven, er was bijna niemand op het circuit. Kan ik ook wel begrijpen, want naast de WTCC stond er niet veel boeiends op het programma (BMW cup en Seats...). Aangezien het zo rustig was, waren de WTCC-coureurs makkelijk te benaderen.
    Zondag was wel erg gaaf. Mooie races gezien en de pitwalk was zeker de moeite waard. Bovendien voelden we ons op zondag niet zo alleen. Jammer dat Coronel veel pech had dit weekend, maar desalniettemin was het de moeite waard.
    That's history. I say history because it happened in the past.
    Murray Walker
    pi_49102521
    Kolere, wat was het koud!
    Jammer dat die races van de WTCC zo kort duren. Dat pauzenummer met die Kalosjes was alleen maar irritant, die gasten gooiden alleen maar zand op de baan in de Audi S. Daarnaast waren de pauzes te lang, maar door de geluidsnormen is het natuurlijk lastig een mooi programma samen te stellen.
    Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
    pi_49235615
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 15:20 schreef Sersjee het volgende:
    Kolere, wat was het koud!
    Jammer dat die races van de WTCC zo kort duren. Dat pauzenummer met die Kalosjes was alleen maar irritant, die gasten gooiden alleen maar zand op de baan in de Audi S. Daarnaast waren de pauzes te lang, maar door de geluidsnormen is het natuurlijk lastig een mooi programma samen te stellen.
    Zeker koud ja! Ik vond die drifters wel geweldig om te zien, zat naast het rechte stuk(stuk voor de tarzanbocht) 2 Skylines knalde recht voor me neus op elkaar.
    -AJAX AMSTERDAM-
      donderdag 10 mei 2007 @ 20:55:17 #36
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_49241238
    Nog wat fotootjes...


    Tiago Monteiro


    Jörg Müller


    Olivier Tielemans


    Een van de 'Russische beren', in dit geval Shapovalov


    Alessandro Zanardi


    De Seat Leon van Jordi Gene


    Miguel Freitas mag niet klagen


    De tweede race: Tarquini op weg naar de zege, voor Farfus en Rangoni

    Wel weer genoeg foto's, de rest staat gewoon op mijn site
    That's history. I say history because it happened in the past.
    Murray Walker
    pi_49243621
    4-elements, deden die 'Russische beren' voor spek en bonen mee ofzo? In de 2e race werd er zelfs een op een ronde gezet en de andere 2 van het team reden telkens achteraan op 40seconde van de nummer 1.(ondanks dat had die BMW wel een mooi geluid)
    -AJAX AMSTERDAM-
      donderdag 10 mei 2007 @ 22:26:51 #38
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_49246764
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef MakaveliTheDon het volgende:
    4-elements, deden die 'Russische beren' voor spek en bonen mee ofzo? In de 2e race werd er zelfs een op een ronde gezet en de andere 2 van het team reden telkens achteraan op 40seconde van de nummer 1.(ondanks dat had die BMW wel een mooi geluid)
    Het was de eerste keer dat ze meereden in de WTCC. Bovendien hebben ze alleen ervaring in het Russische toerwagenkampioenschap, en daar rijden nou niet echt de grootste talenten rond. Ze moeten nog wat wennen, maar voor de langzaamste Rus zie ik weinig hoop dat hij ooit van de laatste plaats komt met deze snelheid.
    That's history. I say history because it happened in the past.
    Murray Walker
    pi_49298910
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 22:26 schreef 4-elements het volgende:

    [..]

    Het was de eerste keer dat ze meereden in de WTCC. Bovendien hebben ze alleen ervaring in het Russische toerwagenkampioenschap, en daar rijden nou niet echt de grootste talenten rond. Ze moeten nog wat wennen, maar voor de langzaamste Rus zie ik weinig hoop dat hij ooit van de laatste plaats komt met deze snelheid.
    Het was zelfs zo erg dat elke keer dat die laatste auto langs kwam de helft van het publiek ging lachen
    -AJAX AMSTERDAM-
    pi_49339739
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 13:56 schreef MakaveliTheDon het volgende:

    [..]

    Het was zelfs zo erg dat elke keer dat die laatste auto langs kwam de helft van het publiek ging lachen
    Hij gaat dan ook niet mee met die twee anderen naar Valencia. Terecht, want hij kwam niet eens in de buurt van z'n eigen teammaats...
    Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
    pi_49340105
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 19:12 schreef Sersjee het volgende:

    [..]

    Hij gaat dan ook niet mee met die twee anderen naar Valencia. Terecht, want hij kwam niet eens in de buurt van z'n eigen teammaats...
    Zijn afwezigheid heeft overigens niets te maken met zijn prestaties op Zandvoort. Voor Zandvoort heeft men reeds aangekondigd dat men met 2 wagens deel zal nemen op Valencia.


    Startlijst Valencia (nieuwe deelnemers onderstreept)
    # Driver Team Car
    1 Andy Priaulx (GBR) BMW Team UK (Racing Bart Mampaey) BMW 320si
    2 Jorg Muller (GER) BMW Team Germany (Schnitzer Motorsport) BMW 320si
    3 Augusto Farfus (BRA) BMW Team Germany (Schnitzer Motorsport) BMW 320si
    4 Alessandro Zanardi (ITA) BMW Team Italy-Spain (ROAL Motorsport) BMW 320si
    5 Félix Porteiro (ESP) BMW Team Italy-Spain (ROAL Motorsport) BMW 320si
    6 Robert Huff (GBR) Chevrolet Racing (Ray Mallock Ltd) Chevrolet Lacetti
    7 Nicola Larini (ITA) Chevrolet Racing (Ray Mallock Ltd) Chevrolet Lacetti
    8 Alain Menu (SUI) Chevrolet Racing (Ray Mallock Ltd) Chevrolet Lacetti
    9 Jordi Gene (ESP) SEAT Sport SEAT Leon
    10 Michel Jourdain (MEX) SEAT Sport SEAT Leon
    11 Gabriele Tarquini (ITA) SEAT Sport SEAT Leon
    12 Yvan Muller (FRA) SEAT Sport SEAT Leon
    15 James Thompson (GBR) N.Technology Alfa Romeo 156
    16 Olivier Tielemans (NED) N.Technology Alfa Romeo 156
    18 Tiago Monteiro (POR) SEAT Sport SEAT Leon
    19 I Roberto Colciago (ITA) SEAT Sport Italia SEAT Leon
    20 Tom Coronel (NED) SEAT Team Holland (GR Asia) SEAT Leon
    21 I Emmet O'Brien (IRL) GR Asia SEAT Leon
    22 I Maurizio Ceresoli (ITA) GR Asia SEAT Leon
    23 I Pierre-Yves Corthals (BEL) Exagon Engineering SEAT Leon
    26 I Stefano D'Aste (ITA) Wiechers Sport BMW 320si
    30 I Luca Rangoni (ITA) Proteam Motorsport BMW 320si
    31 I Sergio Hernandez (SPA) Proteam Motorsport BMW 320si
    33 I Miguel Freitas (POR) Racing for Belgium Alfa Romeo 156
    34 I Massimiliano Pedala (ITA) SEAT Sport Italia SEAT Leon
    36 I Maria De Villota (ESP) Chevrolet Espana (Maurer Motorsport) Chevrolet Lacetti

    50 I Lev Fridman (RUS) Russian Bears Motorsport BMW 320i
    52 I Viktor Shapovalov (RUS) Russian Bears Motorsport BMW 320i
      zondag 13 mei 2007 @ 21:03:03 #42
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_49343178
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 19:12 schreef Sersjee het volgende:

    [..]

    Hij gaat dan ook niet mee met die twee anderen naar Valencia. Terecht, want hij kwam niet eens in de buurt van z'n eigen teammaats...
    Zijn handtekening gaat nog waardevol worden als het bij dit ene optreden blijft

    Al denk ik juist het tegenoversgestelde, aangezien hij niet bekend zal worden.
    That's history. I say history because it happened in the past.
    Murray Walker
    pi_49578311
    Race 2 vandaag was prachtig
      woensdag 8 augustus 2007 @ 10:33:33 #44
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_52190896
    Kickje om zichtbaar te maken onder filter
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')