Nee nog nietquote:
WB heeft weer werkquote:
Wat een monsterquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef Tomash het volgende:
Ducati![]()
hoewel ik het design van de 1098 niet echt geslaagd vind, maakt het motorisch gedeelte een hoop goed.
luister even hiernaar:
http://youtube.com/watch?v=DQUIh9UAIJ8
1098S met termi's
Spaghettiracersquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:52 schreef Tomash het volgende:
goh hoe origineel :p
het is jammer dat hij op een rijstracer rijdt, als hij nou zou kiezen voor ducati...![]()
Al reed hij op een chopperquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:52 schreef Tomash het volgende:
goh hoe origineel :p
het is jammer dat hij op een rijstracer rijdt, als hij nou zou kiezen voor ducati...![]()
Het is de liefde voor Ducati die je blind maaktquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef Tomash het volgende:
Ducati![]()
hoewel ik het design van de 1098 niet echt geslaagd vind, maakt het motorisch gedeelte een hoop goed.
luister even hiernaar:
http://youtube.com/watch?v=DQUIh9UAIJ8
1098S met termi's
ja hoor, wat een dom figuur. Daar had hij wel eens eerder aan mogen denken voor hij hem kocht. Het gaat hem dus kennelijk slechts om de snelheid/sprintjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is de liefde voor Ducati die je blind maakt
Er zijn zelfs mensen die na 3 weken hun net aangeschafte 1098 verkopen omdat ze het afgelegd hebben tegen een ZX-10R
Bron
En Rossi is de beste rijder, geen twijfel mogelijk
Zeer vermakelijk topic om te lezenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:15 schreef Tomash het volgende:
[..]
ja hoor, wat een dom figuur. Daar had hij wel eens eerder aan mogen denken voor hij hem kocht. Het gaat hem dus kennelijk slechts om de snelheid/sprintjes.
Voor snelheid alleen hoef je geen dure ducati te kopen. Voor de helft van het geld heb je een japanner die even snel is.
Vorig jaar waren de Duc's wel het meest spectaculair in de race. Zeker op het eind als de banden aan het slijten warenquote:en over rossi: dit ontken ik niet
uhuh ik support ducati puur om de machinesquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zeer vermakelijk topic om te lezen
Ik vind het een hele mooie fiets en verwacht zelfs dat de lamp-unit in andere vorm terugkomt bij de concurrentie.
[..]
Vorig jaar waren de Duc's wel het meest spectaculair in de race. Zeker op het eind als de banden aan het slijten waren
Alleen jammer dat het altijd "net_ff_te_mini_bikes" zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:31 schreef Tomash het volgende:
[..]
uhuh ik support ducati puur om de machines
ik houd me niet echt bezig met de coureurs, ze zijn in principe gewoon allemaal goed, met enkele uitzonderingen (rossi bijv, is gewoon enorm goed).
maar als ik die L-4cilinder hoor janken krijg ik gewoon kippenvel
http://www.ducati.com/doc(...)osedici_straight.mp3
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:31 schreef Tomash het volgende:
[..]
uhuh ik support ducati puur om de machines
ik houd me niet echt bezig met de coureurs, ze zijn in principe gewoon allemaal goed, met enkele uitzonderingen (rossi bijv, is gewoon enorm goed).
maar als ik die L-4cilinder hoor janken krijg ik gewoon kippenvel
http://www.ducati.com/doc(...)osedici_straight.mp3
mini bike? leg uitquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het altijd "net_ff_te_mini_bikes" zijnaltans.... voor mij
Kun je van kleine Japanners ook zeggen ..quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef Tomash het volgende:
ah op die manier. ja ze zijn vrij klein idd (voor de kleine italiaantjes)
quote:
Uh.. jah... zoiets jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zijn 3e been past niet op een Duc ..
Neuhquote:
Ja, ik had het gehoord. Gelukkig gaat het met hem een stuk beter. Het had zeker anders af kunnen lopen met een geperforeerde longquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:20 schreef TataK het volgende:
Rib-i, weet je nog dat ik je een tijdje terug fopte met die ZX12-R die je van me kon kopen? Die is een paar weken geleden total-los gereden.De koekblikker had 'm natuurlijk niet gezien (het bekende verhaal dus). Ook was 'ie uit een eenrichtingsstraat komen rijden waar hij helemaal niet uit had mogen komen. De eigenaar van de ZX12-R (was ik dus niet) heeft een gebroken schouder, 4 gebroken ribben en een rib was zijn long binnengedrongen.
Gaat inmiddels al weer beter met 'm.
![]()
Doen we zondag @ Spijkenissequote:Op donderdag 8 maart 2007 07:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
WB zit bij om de hoek Rib..geen gebakje meegegeten gister![]()
Ik moest even googlen, een Ducati Monster '07quote:Op donderdag 8 maart 2007 07:36 schreef Tomash het volgende:
[..]
nog niets maar als ik mijn rijbewijs heb (binnen paar maanden) een ms2r800 (@25kw)
Op 't laatste momentquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:28 schreef worldpimber het volgende:
KankerAgis, wanener storten ze nou mijn no-claim terug![]()
Hoi
:^quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:28 schreef worldpimber het volgende:
Hoi
idd, maken ze je blij dat je geld terugkrijgt zeggen ze niet wanneerquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:28 schreef worldpimber het volgende:
Hoi
Op zijn voet gevallenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:58 schreef Rib-i het volgende:
25 Kw ZX-6R 1999
3500 euro
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/161363
Als je een week lang niet meer op ze hebt lopen zeuren en vloeken ????quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:28 schreef worldpimber het volgende:
Hoi
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:06 schreef bvvt het volgende:
Niemand die je zo stoort in je middag slaapje.
Hey, zit jij mij hier een beetje wakker te houden?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
ik heb vandaag misschien al wel voor een half uurtje werk gedaan
![]()
![]()
ioemand moet toch de honeurs waarnemen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:13 schreef Roderick2085 het volgende:
nog niet... woensdag kom ik ff terug.... de zaterdag daarna ga ik weer...
jij hebt ook niks te doen dat je maar op fok zit?
ik heb eigenlijk wel wat te doen, maar geen zin dus ben lekker met andere dingen bezig![]()
en dus offer jij je opquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:16 schreef bvvt het volgende:
[..]
ioemand moet toch de honeurs waarnemen?
vooral nu WB weer aan het werk is - "de broertjes" ergens anders mee bezig zijn, Rib druk is met zijn sillicitaties, -XX- druk bezig is met d'r studie of zo en de rest niet op FOK lijkt te zitten............
yepquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moest even googlen, een Ducati Monster '07
Wel erg goedkoop, vaag + MF'ers is vast weer zo een oplichter met een dubbele moraalquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:58 schreef Rib-i het volgende:
25 Kw ZX-6R 1999
3500 euro
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/161363
Kenkerlijers, zitten gewoon rente te trekken... wat een flikkers.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:10 schreef bvvt het volgende:
Als je een week lang niet meer op ze hebt lopen zeuren en vloeken ????
![]()
quote:Oproep
Welke chauffeur wil graag avond/nacht dienst draaien.
Wij zijn op zoek naar voltijd of deeltijd chauffeurs voor deze diensten.
Het voordeel is dat het dan niet zo druk is op de weg.
Aanmelden bij de planning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef BazzieK het volgende:
Vanmorgen ME training gehad.
Hehe, wtf... je sliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wieso mi bitch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:27 schreef -XX- het volgende:
Wtf, whats happening wp?
Onderuit gegaan?!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En terecht natuurlijk
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Wanneer ga je een pic van je nieuwe torso posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hehe, wtf... je slikt![]()
[..]
Wieso mi bitch?![]()
Als het volgende week zaterdag goed weer is spreken we wel wat afquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:13 schreef Roderick2085 het volgende:
nog niet... woensdag kom ik ff terug.... de zaterdag daarna ga ik weer...
jij hebt ook niks te doen dat je maar op fok zit?
ik heb eigenlijk wel wat te doen, maar geen zin dus ben lekker met andere dingen bezig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door een meisje van 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist jij dat nietquote:![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
gister dvd-tje gekeken, Crankmoest bij 1 scene denken aan Bazzie [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet goed kijken als je het hertje wil zienquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:20 schreef -XX- het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=4212biker_vs_deer.wmv
Wooot !
Als de directeur zich even wil meldenquote:
Kenker het is dat ik je negeer maar andersquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hehe, wtf... je slikt![]()
[..]
Wieso mi bitch?![]()
Nein, puur eigen initiatief. Doel is jou binnen 3 jaar fatsoenlijk van deze aarbodem te kunnen laten verdwijnen door middel van jiujitsu + plisie contactenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef worldpimber het volgende:
Is dat jojotsu trouwens onderdeel van de opleiding ofzo
Houd je wel van de straat computer
Toffe filmquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
gister dvd-tje gekeken, Crankmoest bij 1 scene denken aan Bazzie [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan best wat posten maar van onregelmatig eten, sporten en slapen word ik niet echt dunner zegmaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wanneer ga je een pic van je nieuwe torso posten?![]()
quote:
quote:[..]
Door een meisje van 13
quote:[..]
Wist jij dat niet
Over 2 jaar en 28 wekenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wanneer mag jij je collega's in elkaar rammen
Laat mij eens beslissen dan!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan best wat posten maar van onregelmatig eten, sporten en slapen word ik niet echt dunner zegmaar![]()
quote:
Als het geen leasebak is is het veelquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
oja, blik is weer voor een jaar apk-goedgekeurdvorig jaar 40dkm op de klok gezet
is dat veul
Is je velg niet breed genoegquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wadde poobws kan er geen 180 op mijn 170 velg gezet worden
gaat ie bol staan ofzo
dan zou ik weer terug moeten naar:
[afbeelding]
maar dan in het zwartigomruilen kan iig altijd
dus ja..wat te doen
minder spaken met 170 of meer spaken met 180
![]()
180 moet ie minimaal zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:35 schreef Rib-i het volgende:
Is je velg niet breed genoeg
Wat is de standaard maat band die om jouw velg hoort? Volgens mij hoort daar toch een 180 onder. Er zit een marge in de velgbreedte waardoor je mogelijk toch een 180 op zou kunnen zetten
Omg zo lieffquote:
Volgens mij moet dat kunnenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
180 moet ie minimaal zijn![]()
en std maat op deze vfr velg is 170
![]()
wat is die marge doorgaansmooiste zou natuurlijk op de huidige velg een 180er plempen
ok, thxquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef Rib-i het volgende:
Volgens mij moet dat kunnenik zal het morgen nog eens navragen maar een 180 op een 170 wordt normaliter gedaan indien er ruimte genoeg is tussen de band en de ketting
De motorzaak waar ik zelf mag klussen. Morgen ga ik, onder begeleiding, kijken of ik iets aan mijn vering kan doenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok, thxhoor graag wat het advies zal zijn
(waar ga je eigenlijk heen
)
Wil best even oefenen met op jou schieten heurquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Omg zo lieffPliezie met handgeweer in de zakken en usmc M93 op scherp, en dan zo'n lief katje aaien!
![]()
![]()
![]()
Bazzie, mag uwe al oefen met schieten?
![]()
Hows your aim mennnnn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:57 schreef Rib-i het volgende:
De motorzaak waar ik zelf mag klussen. Morgen ga ik, onder begeleiding, kijken of ik iets aan mijn vering kan doen
Ben toevallig net klaar met Snatchquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
gister dvd-tje gekeken, Crankmoest bij 1 scene denken aan Bazzie [[url=http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/smileys/pig.png]afbeelding][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaan we de doordraaierrrrrrrrrrrrrrrrrr van Worldbeater eens verkennenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
okstel maar lekker stug af voor de rit voor zondag
![]()
Ehz, wtf... martiestiloquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef BazzieK het volgende:
Kenker het is dat ik je negeer maar anders
Nou, dan zou ik toch eens wat harder trainen als ik jou was, en wellicht nog wat assistentie uit het buitenland vragenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:57 schreef BazzieK het volgende:
Nein, puur eigen initiatief. Doel is jou binnen 3 jaar fatsoenlijk van deze aarbodem te kunnen laten verdwijnen door middel van jiujitsu + plisie contacten
wedde p00bquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wadde poobws kan er geen 180 op mijn 170 velg gezet worden
gaat ie bol staan ofzo
dan zou ik weer terug moeten naar:
[afbeelding]
maar dan in het zwartigomruilen kan iig altijd
dus ja..wat te doen
minder spaken met 170 of meer spaken met 180
![]()
Ik tank 95 altijd, Hicham volgens mij V-powert (Pepijn ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
welke peut pleuren jullie erin
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wil best even oefenen met op jou schieten heur
Dat is zooo leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeiemorgen![]()
![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door -XX- op 09-03-2007 10:18:35 ]Sowieso schrijf je zo.
Ik merk idd met 95 dat je een gom aanslag krijgt - met 98 (of Vpower) lost dat een beetje op.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
welke peut pleuren jullie erin
Probeer dan ook slaolie en frituurvetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:39 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Ik heb gisteren 98 geprobeerd, ging best goedNu ga ik het met diesel proberen :&
Eerst LPGquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Probeer dan ook slaolie en frituurvetschijnt ook te werken
Bij het tanken het gat dan wel goed afdekken met de hand, anders verdampt er een boel de lucht in... eeuwig zondequote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja hoor! eerste kawa vliegt de bocht al weer uitvast zijn voorremleiding stuk
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:41 schreef worldpimber het volgende:
Oh ik meet de komende 3 maanden ook ff niet![]()
![]()
![]()
![]()
Kweenie, volgende week ofzo.quote:
Neh, das alleen omdat ik ff andere bezigheden heb momenteel ... twijfel alleen nog over de "grote meetings" ZX-6R meet en Megameetofzoquote:
Heb je hem nou al gebracht?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:00 schreef koffiekoekje het volgende:
Mensen die een terugroep actie niet serieus nemen![]()
Je gaat op toernee met de stuntclubquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, das alleen omdat ik ff andere bezigheden heb momenteel ... twijfel alleen nog over de "grote meetings" ZX-6R meet en Megameetofzo![]()
Stannah ... ook geen tijd voor gehad afgelopen paar maandenquote:
Om 1 uur ga ik weg. Op dat moment in het 't rustigst op de weg en heb ik de voorrem niet of nauwelijks nodig. (hier zijn overigens dagen "kuddedieren gedrag studie" aan vooraf gegaan). Als mijn berekeningen kloppen, wordt 't alleen spannend voor de deur bij de dealer. Alles hangt dan af van de laatste dot gas en uitloop snelheid. Hoop dat ik dan wind tegen hebquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:08 schreef koffiekoekje het volgende:
Om 1 uur ga ik weg. Op dat moment in het 't rustigst op de weg en heb ik de voorrem niet of nauwelijks nodig. (hier zijn overigens dagen "kuddedieren gedrag studie" aan vooraf gegaan). Als mijn berekeningen kloppen, wordt 't alleen spannend voor de deur bij de dealer. Alles hangt dan af van de laatste dot gas en uitloop snelheid. Hoop dat ik dan wind tegen heb
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stannah ... ook geen tijd voor gehad afgelopen paar maandenHelaas
![]()
Mail, get your info as soon and incognito as possible [afbeelding]
Heb je in je berekeningen ook de verminderde wrijvingsweerstand van het natte wegdek meegenomenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Om 1 uur ga ik weg. Op dat moment in het 't rustigst op de weg en heb ik de voorrem niet of nauwelijks nodig. (hier zijn overigens dagen "kuddedieren gedrag studie" aan vooraf gegaan). Als mijn berekeningen kloppen, wordt 't alleen spannend voor de deur bij de dealer. Alles hangt dan af van de laatste dot gas en uitloop snelheid. Hoop dat ik dan wind tegen heb
Zolang ik geen "niet ingecalculeerde vogelpoepjes" tegen kom is er niks aan de handquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je in je berekeningen ook de verminderde wrijvingsweerstand van het natte wegdek meegenomen
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zolang ik geen "niet ingecalculeerde vogelpoepjes" tegen kom is er niks aan de hand
:^quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Liffing on thie edsj![]()
![]()
Het ga jullie goed
![]()
Misschien tot later
das +20mmquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:39 schreef worldpimber het volgende:
wedde p00b
Mejeh, kan makkelijk volgens mijMijn standaard maat is 160 en er ligt een 180'er om. Geen problem buenos noches
Heb ik altijd al mee rond gepwned.
ik altijd 95, vermogenswinst boeit me weinigquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:41 schreef worldpimber het volgende:
Ik tank 95 altijd, Hicham volgens mij V-powert (Pepijn ook) Al een hoop '98er stemmers. Wat jullie hier?
wedde p00bquote:Oh ik meet de komende 3 maanden ook ff niet![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:35 schreef Geerd het volgende:
Je zult vandaag maar vrij zijn dan baal je zeg
Wie/wat is frits??quote:
Frits zit in de boom heequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Waarom een motor lenenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:54 schreef koffiekoekje het volgende:
En weer terugWhat a journey
thuis zijn is ok
![]()
Heen weg ging perfectAlleen het hekje door komen achter het huis was een spektakel
een achter knipper getotaled
klote hekje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de leen motor = ..... [afbeelding] ..... een Honda NVT650![]()
Terugweg was nog gevaarlijker dan de heen weg met een so called "evt defecte remleiding". Wat een hok
Ik dacht dat je dit jaar meer tijd zou besteden aan inlezenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waarom een motor lenen?
Is jou fiets weggggggggg!![]()
Owwww vandaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit jaar meer tijd zou besteden aan inlezen![]()
Motor is naar de dealer voor terugroep actieen nu meteen ook voor een knipperlichtje
Wrom niet naar St. Oedenrodequote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
das +20mmok thx
ga sowieso ook ff bij Sabra navragen
daar mogen ze em der namelijk opleggen
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:16 schreef -XX- het volgende:
Bijlezen doe ik alleen bij bazzie zijn postst je weet toch![]()
Typo trouwensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owwww vandaar
Ik zat even te kijken naar een foto van Honda NVT650 , maar die is toch best vet![]()
[afbeelding]![]()
WoootBijlezen doe ik alleen bij bazzie zijn postst je weet toch
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:45 schreef worldpimber het volgende:
Ehehe, wtf.. hoe krijg ik mijn polsen weer dicht![]()
wà hè je nauw weer gedaan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:45 schreef worldpimber het volgende:
Ehehe, wtf.. hoe krijg ik mijn polsen weer dicht![]()
Dat was een plotwendingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:58 schreef bvvt het volgende:
wà hè je nauw weer gedaan?
quote:
Deze jongen mag morgen gewoon nog even een dagje door werkenquote:
Zo te lezen is het geen verplichtingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Deze jongen mag morgen gewoon nog even een dagje door werken![]()
ken ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:32 schreef hicham het volgende:
Wrom niet naar St. Oedenrode
Voor jou ongeveer 15 km meer rijden en rond de 30 euro goedkoper
Voor die 30 euro kun je 500 km meer rijden
maar ben altijd geinteresseerd in goedkopere adressenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef BazzieK het volgende:
Overigens OPM, TataK had ook een goedkoop bandenadresje gevonden, zal hem wel even laten posten als ie thuis is.
Het is puur hobby iddquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zo te lezen is het geen verplichting
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die heeft:"vrouwen poepen niet" wel heeeel letterlijk genomen.
welkom in mijn motorwereldquote:Juupke schreef op 09 maart 2007 @ 20:31
Ik heb even met een ingekorte BOS demper rond gereden op mijn Bandit 1200. Het geluid was echt mooi maar toen langs de weg spontaan kleine meisje begonnen te huilen, oude dames een kruis sloegen en boertjes naar de lucht keken of het onweerde, heb ik toch maar weer de iets stillere Laser onder gezet.
Haha kenker, wtfquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:30 schreef -XX- het volgende:
Haha![]()
![]()
Ik ben er trots op, wat jullie er ook van vinden![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik lijk hier wel 1.50 meter mennn![]()
Keeh, dan gewoon voor het gemak gaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ken ookSabra is wel om de hoek bij me werruk
velgjes mee en omleggen maar
Zag een advertentie op internetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haha kenker, wtfSerieus
Hoezo inene toch gedaan?
Vette patta's trouwensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:30 schreef -XX- het volgende:
Haha![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
JE ziet een beetje rozequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:30 schreef -XX- het volgende:
Haha![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Netjes hoor, kontje had wel wat strakker gekundquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:30 schreef -XX- het volgende:
Haha![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Netjes hoor, kontje had wel wat strakker gekund
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:30 schreef -XX- het volgende:
Haha![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
OPM is dus op zoek naar een goedkoop adres voor motorbanden. Ik weet natuurlijk niet wat je goedkoop vindt, maar ik ga morgen naar Ligt-banden in Oisterwijk. Daar hebben ze tot eind maart een aktie op motorbanden:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef BazzieK het volgende:
Overigens OPM, TataK had ook een goedkoop bandenadresje gevonden, zal hem wel even laten posten als ie thuis is.
Wel tof, denk ik ... weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:08 schreef -XX- het volgende:
Wtf, me bericht kan ik niet wijzigen.
Dan maar zo.
Liefhebbers!?!?!?
http://www.knmv.nl/index.php?view=portal&catID=motorsport§ion=deep&storyID=826
Nu echt
quote:
Je lijkt wel 1,50 en je hebt worstvingersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:30 schreef -XX- het volgende:
Haha![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel netjes inrijden de nieuwe bandenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:43 schreef TataK het volgende:
Ik ga toch maar eens plat (morgen liever niet met m'n nieuwe bandjes).![]()
![]()
![]()
Onvoorstelbaar dat ze voor zulke prijzen de banden kunnen leverenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:21 schreef TataK het volgende:
[..]
OPM is dus op zoek naar een goedkoop adres voor motorbanden. Ik weet natuurlijk niet wat je goedkoop vindt, maar ik ga morgen naar Ligt-banden in Oisterwijk. Daar hebben ze tot eind maart een aktie op motorbanden:
http://www.ligt-banden.nl/aktie2007.html
Ik laat morgenavond of zondag wel even weten hoe het me daar bevallen is en misschien kan ik dan ook vertellen hoe m'n nieuwe BT021-ers op de FJR bevallen.OF
??!!
iddquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef Rib-i het volgende:
Onvoorstelbaar dat ze voor zulke prijzen de banden kunnen leveren![]()
quote:Zondag, na het optrekken van de lokale mist en lage wolken, een stralende lentedag met veel zon en maxima tot maar liefst 15 graden. Er waait een zwakke of matige zuidwestenwind, kracht 3 tot 4, aan zee misschien vrij krachtig, 5 Bft.
Uitgedroogde banden betekend sneller lekrijden, minder goed weggedrag etc.... Mijn banden zitten er al 7 jaar opquote:Op zaterdag 10 maart 2007 06:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
@Tatak: thxmaar ga toch maar voor gemak
[..]
iddhadden we 't laatst over op de meet..wat kan het nadeel zijn van uitgedroogde banden die > een jaar op de plank liggen
![]()
zo een actie is ideaal om van je oude zooi af te komen
![]()
Interezzantquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:08 schreef -XX- het volgende:
Wtf, me bericht kan ik niet wijzigen.
Dan maar zo.
Liefhebbers!?!?!?
http://www.knmv.nl/index.php?view=portal&catID=motorsport§ion=deep&storyID=826
Nu echt
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:02 schreef worldpimber het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/11263/6dc9399d/index.html![]()
![]()
![]()
Tjeh, heb ik de laatste tijd wel vakerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je in bed geplast
Wèh zedde gij vruuug wakkerrrrrr
Ik weets... ik kijk vanaaf wel hoe Rossi iedereen inmaakt, nu naar Den Boschquote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:40 schreef BazzieK het volgende:
Dalijkintroductieqatar125ccrace250ccraceendanhetgrotespectakeldemotogprace!
Naar Den Boschquote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weets... ik kijk vanaaf wel hoe Rossi iedereen inmaakt, nu naar Den BoschLatersZsz
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis triest genoeg dat pepijn weer van de wagen is gevallen [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
....wrom dat nou voor mijn deur moet
![]()
Ik betwijfel of er hier sprake is van overjarige banden. De banden die ik er op laat leggen (Bridgestone BT021) zijn pas vanaf januari op de markt. Kunnen dus hooguit 2-3 maanden oud zijn!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 06:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
@Tatak: thxmaar ga toch maar voor gemak
[..]
iddhadden we 't laatst over op de meet..wat kan het nadeel zijn van uitgedroogde banden die > een jaar op de plank liggen
![]()
zo een actie is ideaal om van je oude zooi af te komen
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je lijkt wel 1,50 en je hebt worstvingers
Wtf, het is em nog ook!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis triest genoeg dat pepijn weer van de wagen is gevallen [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
en hij is net weer terug met jawel...weer één heel nieuw blikjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wtf, het is em nog ook!![]()
Wat doet dat op een fiets dan
![]()
EHehehehequote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:02 schreef worldpimber het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/11263/6dc9399d/index.html![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis triest genoeg dat pepijn weer van de wagen is gevallen
![]()
die kunnen dan niet uitgedroogd zijn iddquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:50 schreef TataK het volgende:
Ik betwijfel of er hier sprake is van overjarige banden. De banden die ik er op laat leggen (Bridgestone BT021) zijn pas vanaf januari op de markt. Kunnen dus hooguit 2-3 maanden oud zijn!Toch kost het er met opleggen, balanceren etc. maar ¤268, - voor beide banden. Bij de meeste andere bedrijven zo tussen de ¤340,- en ¤390,- Ik houd dus toch behoorlijk wat geld in de zak zo.
Laat jullie nog wel weten hoe het bedrijf bevalt.![]()
Haha![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:33 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die gele hand uit je plafond, is dat normaal![]()
Ok dan is het goed, ik was het ff bang dat het een chinese vluchteling was die naar je kont aan het graaien wasquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is me spongebob!![]()
![]()
![]()
En ik had em nog wel zo goed weg gedouwd mennn...![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok dan is het goed, ik was het ff bang dat het een chinese vluchteling was die naar je kont aan het graaien was![]()
Ff douchen![]()
Vermogen, nvtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:43 schreef Geerd het volgende:
Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk PEUGEOT
Handelsbenaming 206; 1.4 3DRS
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1360 cm3
Vermogen 55 KW
Aantal zitplaatsen 5
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Roetfilter N.v.t.
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar
Massa leeg voertuig 925 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig 1.450 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM ¤ 2434
Datum eerste afgifte Nederland 21-02-2000
Datum eerste toelating 21-02-2000
Datum aanvang tenaamstelling 01-09-2006
Vervaldatum APK 01-09-2007
Wacht op keuren Nee
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 510 kg
- geremd 1.100 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Alleen voor brom- en snorfietsen:
Maximale constructiesnelheid N.v.t.
Vermogen N.v.t.
Was ermeequote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:43 schreef Geerd het volgende:
Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk PEUGEOT
Handelsbenaming 206; 1.4 3DRS
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1360 cm3
Vermogen 55 KW
Aantal zitplaatsen 5
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Roetfilter N.v.t.
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar
Massa leeg voertuig 925 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig 1.450 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM ¤ 2434
Datum eerste afgifte Nederland 21-02-2000
Datum eerste toelating 21-02-2000
Datum aanvang tenaamstelling 01-09-2006
Vervaldatum APK 01-09-2007
Wacht op keuren Nee
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 510 kg
- geremd 1.100 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Alleen voor brom- en snorfietsen:
Maximale constructiesnelheid N.v.t.
Vermogen N.v.t.
Ahhh op die fiets, die Geerd, wat een vlegelquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik had dat kenteken kunnen wegsoepenis maar van een of andere buur
![]()
Als Rossi op dezelfde gereden hadquote:
Inderdaad!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:51 schreef BazzieK het volgende:
Maarjeh, Rossi pwnde de poep, het motortje had er alleen niet zo'n zin in
Die flapdrol lag er ook weer naastquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:51 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry? onderbouw dit eens...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jammer dat alle wegmotoren van ducati snelheid tekort komen op de japanners
Ducati 1098 moet het afleggen in zowel acceleratie als topsnelheid tegen bijvoorbeeld de ZX10R 2005 en dat is dan met 2 jaar ontwikkeling en 100cc meer.quote:
Tja... onbetrouwbare voorremleidingen hequote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die flapdrol lag er ook weer naast
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Tja... onbetrouwbare voorremleidingen hedan krijg je dat
Zie evt het 1098 verkooptopic @ MFquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:06 schreef Tomash het volgende:
ok 3 dingen:
1 ik geef als voorbeeld de SBK. dit is toch een goede indicatie van een gelijkwaardige strijd tussen productiemotorfietsen. hier heeft ducati met de 999 vorig jaar met gigantische voorsprong gewonnen met een 2 (!!) cilinder.
2 kijk hier even
http://www.ducati.com/en/(...)family=DesmosediciRR
3 De rode zijn sneller![]()
ja en? ik heb het nu toch niet over de 1098quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zie evt het 1098 verkooptopic @ MF
Nee idd, je had het over de Ducatie GP machine. En toen werd er verteld dat de bij de normale wegmotoren de 1098 het aflegt tegen een kawa ZX10R 2005, Welke toch "beter" is dan de 999. En toen had jij het over de 999SBK welke het heel goed doet. Maar dat heeft weer vrij wijnig te maken met "normale" weg motoren gezien de tuning ed die niet op de straat gebruikt mag worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:33 schreef Tomash het volgende:
[..]
ja en? ik heb het nu toch niet over de 1098
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |