Nee nog nietquote:
WB heeft weer werkquote:
Wat een monsterquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef Tomash het volgende:
Ducati![]()
hoewel ik het design van de 1098 niet echt geslaagd vind, maakt het motorisch gedeelte een hoop goed.
luister even hiernaar:
http://youtube.com/watch?v=DQUIh9UAIJ8
1098S met termi's
Spaghettiracersquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:52 schreef Tomash het volgende:
goh hoe origineel :p
het is jammer dat hij op een rijstracer rijdt, als hij nou zou kiezen voor ducati...![]()
Al reed hij op een chopperquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:52 schreef Tomash het volgende:
goh hoe origineel :p
het is jammer dat hij op een rijstracer rijdt, als hij nou zou kiezen voor ducati...![]()
Het is de liefde voor Ducati die je blind maaktquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef Tomash het volgende:
Ducati![]()
hoewel ik het design van de 1098 niet echt geslaagd vind, maakt het motorisch gedeelte een hoop goed.
luister even hiernaar:
http://youtube.com/watch?v=DQUIh9UAIJ8
1098S met termi's
ja hoor, wat een dom figuur. Daar had hij wel eens eerder aan mogen denken voor hij hem kocht. Het gaat hem dus kennelijk slechts om de snelheid/sprintjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is de liefde voor Ducati die je blind maakt
Er zijn zelfs mensen die na 3 weken hun net aangeschafte 1098 verkopen omdat ze het afgelegd hebben tegen een ZX-10R
Bron
En Rossi is de beste rijder, geen twijfel mogelijk
Zeer vermakelijk topic om te lezenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:15 schreef Tomash het volgende:
[..]
ja hoor, wat een dom figuur. Daar had hij wel eens eerder aan mogen denken voor hij hem kocht. Het gaat hem dus kennelijk slechts om de snelheid/sprintjes.
Voor snelheid alleen hoef je geen dure ducati te kopen. Voor de helft van het geld heb je een japanner die even snel is.
Vorig jaar waren de Duc's wel het meest spectaculair in de race. Zeker op het eind als de banden aan het slijten warenquote:en over rossi: dit ontken ik niet
uhuh ik support ducati puur om de machinesquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zeer vermakelijk topic om te lezen
Ik vind het een hele mooie fiets en verwacht zelfs dat de lamp-unit in andere vorm terugkomt bij de concurrentie.
[..]
Vorig jaar waren de Duc's wel het meest spectaculair in de race. Zeker op het eind als de banden aan het slijten waren
Alleen jammer dat het altijd "net_ff_te_mini_bikes" zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:31 schreef Tomash het volgende:
[..]
uhuh ik support ducati puur om de machines
ik houd me niet echt bezig met de coureurs, ze zijn in principe gewoon allemaal goed, met enkele uitzonderingen (rossi bijv, is gewoon enorm goed).
maar als ik die L-4cilinder hoor janken krijg ik gewoon kippenvel
http://www.ducati.com/doc(...)osedici_straight.mp3
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:31 schreef Tomash het volgende:
[..]
uhuh ik support ducati puur om de machines
ik houd me niet echt bezig met de coureurs, ze zijn in principe gewoon allemaal goed, met enkele uitzonderingen (rossi bijv, is gewoon enorm goed).
maar als ik die L-4cilinder hoor janken krijg ik gewoon kippenvel
http://www.ducati.com/doc(...)osedici_straight.mp3
mini bike? leg uitquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het altijd "net_ff_te_mini_bikes" zijnaltans.... voor mij
Kun je van kleine Japanners ook zeggen ..quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef Tomash het volgende:
ah op die manier. ja ze zijn vrij klein idd (voor de kleine italiaantjes)
quote:
Uh.. jah... zoiets jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zijn 3e been past niet op een Duc ..
Neuhquote:
Ja, ik had het gehoord. Gelukkig gaat het met hem een stuk beter. Het had zeker anders af kunnen lopen met een geperforeerde longquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:20 schreef TataK het volgende:
Rib-i, weet je nog dat ik je een tijdje terug fopte met die ZX12-R die je van me kon kopen? Die is een paar weken geleden total-los gereden.De koekblikker had 'm natuurlijk niet gezien (het bekende verhaal dus). Ook was 'ie uit een eenrichtingsstraat komen rijden waar hij helemaal niet uit had mogen komen. De eigenaar van de ZX12-R (was ik dus niet) heeft een gebroken schouder, 4 gebroken ribben en een rib was zijn long binnengedrongen.
Gaat inmiddels al weer beter met 'm.
![]()
Doen we zondag @ Spijkenissequote:Op donderdag 8 maart 2007 07:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
WB zit bij om de hoek Rib..geen gebakje meegegeten gister![]()
Ik moest even googlen, een Ducati Monster '07quote:Op donderdag 8 maart 2007 07:36 schreef Tomash het volgende:
[..]
nog niets maar als ik mijn rijbewijs heb (binnen paar maanden) een ms2r800 (@25kw)
Op 't laatste momentquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:28 schreef worldpimber het volgende:
KankerAgis, wanener storten ze nou mijn no-claim terug![]()
Hoi
:^quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:28 schreef worldpimber het volgende:
Hoi
idd, maken ze je blij dat je geld terugkrijgt zeggen ze niet wanneerquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:28 schreef worldpimber het volgende:
Hoi
Op zijn voet gevallenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:58 schreef Rib-i het volgende:
25 Kw ZX-6R 1999
3500 euro
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/161363
Als je een week lang niet meer op ze hebt lopen zeuren en vloeken ????quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:28 schreef worldpimber het volgende:
Hoi
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:06 schreef bvvt het volgende:
Niemand die je zo stoort in je middag slaapje.
Hey, zit jij mij hier een beetje wakker te houden?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
ik heb vandaag misschien al wel voor een half uurtje werk gedaan
![]()
![]()
ioemand moet toch de honeurs waarnemen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:13 schreef Roderick2085 het volgende:
nog niet... woensdag kom ik ff terug.... de zaterdag daarna ga ik weer...
jij hebt ook niks te doen dat je maar op fok zit?
ik heb eigenlijk wel wat te doen, maar geen zin dus ben lekker met andere dingen bezig![]()
en dus offer jij je opquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:16 schreef bvvt het volgende:
[..]
ioemand moet toch de honeurs waarnemen?
vooral nu WB weer aan het werk is - "de broertjes" ergens anders mee bezig zijn, Rib druk is met zijn sillicitaties, -XX- druk bezig is met d'r studie of zo en de rest niet op FOK lijkt te zitten............
yepquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moest even googlen, een Ducati Monster '07
Wel erg goedkoop, vaag + MF'ers is vast weer zo een oplichter met een dubbele moraalquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:58 schreef Rib-i het volgende:
25 Kw ZX-6R 1999
3500 euro
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/161363
Kenkerlijers, zitten gewoon rente te trekken... wat een flikkers.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:10 schreef bvvt het volgende:
Als je een week lang niet meer op ze hebt lopen zeuren en vloeken ????
![]()
quote:Oproep
Welke chauffeur wil graag avond/nacht dienst draaien.
Wij zijn op zoek naar voltijd of deeltijd chauffeurs voor deze diensten.
Het voordeel is dat het dan niet zo druk is op de weg.
Aanmelden bij de planning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef BazzieK het volgende:
Vanmorgen ME training gehad.
Hehe, wtf... je sliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wieso mi bitch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:27 schreef -XX- het volgende:
Wtf, whats happening wp?
Onderuit gegaan?!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En terecht natuurlijk
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Wanneer ga je een pic van je nieuwe torso posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hehe, wtf... je slikt![]()
[..]
Wieso mi bitch?![]()
Als het volgende week zaterdag goed weer is spreken we wel wat afquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:13 schreef Roderick2085 het volgende:
nog niet... woensdag kom ik ff terug.... de zaterdag daarna ga ik weer...
jij hebt ook niks te doen dat je maar op fok zit?
ik heb eigenlijk wel wat te doen, maar geen zin dus ben lekker met andere dingen bezig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door een meisje van 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist jij dat nietquote:![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
gister dvd-tje gekeken, Crankmoest bij 1 scene denken aan Bazzie [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet goed kijken als je het hertje wil zienquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:20 schreef -XX- het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=4212biker_vs_deer.wmv
Wooot !
Als de directeur zich even wil meldenquote:
Kenker het is dat ik je negeer maar andersquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hehe, wtf... je slikt![]()
[..]
Wieso mi bitch?![]()
Nein, puur eigen initiatief. Doel is jou binnen 3 jaar fatsoenlijk van deze aarbodem te kunnen laten verdwijnen door middel van jiujitsu + plisie contactenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef worldpimber het volgende:
Is dat jojotsu trouwens onderdeel van de opleiding ofzo
Houd je wel van de straat computer
Toffe filmquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
gister dvd-tje gekeken, Crankmoest bij 1 scene denken aan Bazzie [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan best wat posten maar van onregelmatig eten, sporten en slapen word ik niet echt dunner zegmaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wanneer ga je een pic van je nieuwe torso posten?![]()
quote:
quote:[..]
Door een meisje van 13
quote:[..]
Wist jij dat niet
Over 2 jaar en 28 wekenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wanneer mag jij je collega's in elkaar rammen
Laat mij eens beslissen dan!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan best wat posten maar van onregelmatig eten, sporten en slapen word ik niet echt dunner zegmaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |