Moet ook gewoon trainen dus moet gewoon weg, maar ik dacht jullie hebben ook geen zin meer in mij dus dan ga ik maar wat eerderquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:01 schreef lucina het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor![]()
blijf maar lief hier![]()
nee hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Moet ook gewoon trainen dus moet gewoon weg, maar ik dacht jullie hebben ook geen zin meer in mij dus dan ga ik maar wat eerder
Moet er half 9 zijn, kwart over bij een vriend van me, woont hier 5 minuten vandaan, dus 10 overquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:03 schreef lucina het volgende:
[..]
nee hoor.. hoelaat moet je gaan dan?
had ook gewoon 10 kunne zeggen hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Moet er half 9 zijn, kwart over bij een vriend van me, woont hier 5 minuten vandaan, dus 10 over
ja.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:01 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
was het vandaag nou beter met bart? dan gistern met mij?
bart ja.quote:
euhquote:
Ik had 10 kunnen zeggen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef lucina het volgende:
[..]
had ook gewoon 10 kunne zeggen hoor
maar okey..![]()
10 over bedoel ikquote:
Ah oke, maar ik ben nu dus wel pleite moet ook nog zwemtas etc pakken enzo tot ooitquote:
daaaggquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah oke, maar ik ben nu dus wel pleite moet ook nog zwemtas etc pakken enzo tot ooit![]()
INDUSTRIAL IS GEWOON ALLES!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik zo heel af en toe, bijna nooit
maar op feestjes is het geweldig!!![]()
quote:
Daar kan ik me beter in vinden, maar vind toch andere stijlen beterquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:06 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
INDUSTRIAL IS GEWOON ALLES!!!
beste muziek die er is
ja nietsquote:
hoi erikquote:
industrial hardcore he, geen metal shit enzoquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar kan ik me beter in vinden, maar vind toch andere stijlen betermaar alles beter dan terror
Metalquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:08 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
industrial hardcore he, geen metal shit enzo
Noem is een paar leuke liedjes... ik kan me alleen concentrere met m'n hw als ik trance luisterquote:
Liiszle is niet meer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lisszle![]()
BART BART ben je er ?
die ene van wesley.quote:
wie?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:08 schreef X-fi het volgende:
Hoe is het met liszle?
quote:
Metal schopt kont.quote:
DIE JA!quote:
ja jammer.quote:
heul niet.quote:
Iets met S & M, vraag Bart maar.quote:
hoi wesley.quote:
Het had zo gezellig kunnen zijn !quote:
Metalquote:
haiquote:
Ja hoi, welke film gaat er gekeken worden ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:23 schreef liiszle het volgende:
hoi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |