Nee, die van jouquote:
Enkele swingarm ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:36 schreef oshiro het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf hem cool vinden... hebben hebben HEBBEN![]()
![]()
Nou als dit het niveau is van vandaagquote:
Sorryquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou als dit het niveau is van vandaag![]()
Nee gek, monovork rij je zo kapotquote:
Prijs?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:36 schreef oshiro het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf hem cool vinden... hebben hebben HEBBEN![]()
![]()
quote:
Hoor ik nog...quote:
Hoiquote:
quote:
quote:
Hoest met u?quote:
Maar je hebt er ook veel an verbouwd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:43 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hoor ik nog...
Maar de mijne gaat nu dus misschien weg, als ik er 2000 voor kan krijgen...
goed en met jou?quote:
Wel blijquote:
hallowquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:49 schreef X-fi het volgende:
Hey Lucina!
Bijna vrijdagquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:49 schreef X-fi het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed hoorBijna weeeeekend!!
Klopt, maar een 250 rijdt standaard al erg lekker, veel bredere powerbandquote:
Logisch.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Klopt, maar een 250 rijdt standaard al erg lekker, veel bredere powerband
gezellig tochquote:
stille hintquote:
En wanneer ben je 18?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef hardcorebass het volgende:
yeeee chill !!! me pa gaat een bmw kopen oud model, voor erbij... en als ik dan me rijbewijs heb is de wagen voornamelijk voor mij bedoelt
ben ik al een tijdjequote:
Ga maar door. anders wordt het niets.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:59 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ben ik al een tijdjesinds oktober... me rijbewijs hoop ik ook binnen 2 maandjes mee klaar te zijn, maarja dat ligt nu ff stil omdat ik heel druk ben met school... dus moet eigenlijk weer snel gaan lessen
Truequote:
Poe poequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:59 schreef oshiro het volgende:
[..]
True. Best veel vermogen, 55 a 60 PK
Snap hem alquote:
ja ik weet het, moet er niet te veel tijd tussen laten komenquote:
was het vandaag nou beter met bart? dan gistern met mij?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef liiszle het volgende:
HOI!. bart is er.
Bart?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef liiszle het volgende:
HOI!. bart is er.
dat hoeft niet hoorquote:
Die examinatoren gaan je laten zakken, let maar op. Die geld-aso'squote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ja ik weet het, moet er niet te veel tijd tussen laten komenmaar was eerst al goed bezig, is nog maar 2 weken geleden ofzo
reed al heel goed enzo en binnekort weer ff nieuwe afspraken maken, hij zou me zo opgeven voor de TTT dus dat komt wel goed
Moet ook gewoon trainen dus moet gewoon weg, maar ik dacht jullie hebben ook geen zin meer in mij dus dan ga ik maar wat eerderquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:01 schreef lucina het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor![]()
blijf maar lief hier![]()
nee hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Moet ook gewoon trainen dus moet gewoon weg, maar ik dacht jullie hebben ook geen zin meer in mij dus dan ga ik maar wat eerder
Moet er half 9 zijn, kwart over bij een vriend van me, woont hier 5 minuten vandaan, dus 10 overquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:03 schreef lucina het volgende:
[..]
nee hoor.. hoelaat moet je gaan dan?
had ook gewoon 10 kunne zeggen hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Moet er half 9 zijn, kwart over bij een vriend van me, woont hier 5 minuten vandaan, dus 10 over
ja.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:01 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
was het vandaag nou beter met bart? dan gistern met mij?
bart ja.quote:
euhquote:
Ik had 10 kunnen zeggen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef lucina het volgende:
[..]
had ook gewoon 10 kunne zeggen hoor
maar okey..![]()
10 over bedoel ikquote:
Ah oke, maar ik ben nu dus wel pleite moet ook nog zwemtas etc pakken enzo tot ooitquote:
daaaggquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah oke, maar ik ben nu dus wel pleite moet ook nog zwemtas etc pakken enzo tot ooit![]()
INDUSTRIAL IS GEWOON ALLES!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik zo heel af en toe, bijna nooit
maar op feestjes is het geweldig!!![]()
quote:
Daar kan ik me beter in vinden, maar vind toch andere stijlen beterquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:06 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
INDUSTRIAL IS GEWOON ALLES!!!
beste muziek die er is
ja nietsquote:
hoi erikquote:
industrial hardcore he, geen metal shit enzoquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar kan ik me beter in vinden, maar vind toch andere stijlen betermaar alles beter dan terror
Metalquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:08 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
industrial hardcore he, geen metal shit enzo
Noem is een paar leuke liedjes... ik kan me alleen concentrere met m'n hw als ik trance luisterquote:
Liiszle is niet meer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lisszle![]()
BART BART ben je er ?
die ene van wesley.quote:
wie?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:08 schreef X-fi het volgende:
Hoe is het met liszle?
quote:
Metal schopt kont.quote:
DIE JA!quote:
ja jammer.quote:
heul niet.quote:
Iets met S & M, vraag Bart maar.quote:
hoi wesley.quote: