abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47271909

Geld voor seks met een vriend... ah dat is nou mijn prins op het witte paard! De man van mij dromen. Die mij verkoopt aan andere vrienden... .

Iemand enig idee wat deze meisjes nou zien in deze slechtgemanierde Marokkaanse kanslozen? Bij verliefdheid snap ik het nog wel, maar waarom worden ze in Godsnaam zovaak verliefd op Marokkanen dan?
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:30:59 #282
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47273042
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:53 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Geld voor seks met een vriend... ah dat is nou mijn prins op het witte paard! De man van mij dromen. Die mij verkoopt aan andere vrienden... .

Iemand enig idee wat deze meisjes nou zien in deze slechtgemanierde Marokkaanse kanslozen? Bij verliefdheid snap ik het nog wel, maar waarom worden ze in Godsnaam zovaak verliefd op Marokkanen dan?
1. de jongens zijn juizzt niet zo kansloos. hebben een mooie auto en kopen (waarschijnlijk krijgen ze het van roof magoed) dure cadeautjes. ze zien er ook vaak niet onaantrekkelijk uit.
2. de meisejs die vallen voor dit soort jongens zijn erg onzeker, slechte thuissituatie, pubertijd, whatever en klampen zich vast aan een romantisch goedgebekte jongen die zegt dat zij de mooiste van alle sterren in het helal is.

je snapt toch hopelijk wel dat meisjes op die leeftijd erg beïnvloedbaar zijn als ze denken dat ze alleen op de wereld staan.
.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47273386
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

1. de jongens zijn juizzt niet zo kansloos. hebben een mooie auto en kopen (waarschijnlijk krijgen ze het van roof magoed) dure cadeautjes. ze zien er ook vaak niet onaantrekkelijk uit.
2. de meisejs die vallen voor dit soort jongens zijn erg onzeker, slechte thuissituatie, pubertijd, whatever en klampen zich vast aan een romantisch goedgebekte jongen die zegt dat zij de mooiste van alle sterren in het helal is.

je snapt toch hopelijk wel dat meisjes op die leeftijd erg beïnvloedbaar zijn als ze denken dat ze alleen op de wereld staan.
.
Oh, ik wist niet dat jongens met strafblad tegenwoordig aantrekkelijk waren? Die zijn toch juist afstotelijk?
En romantisch, wat moet ik me daarbij voorstellen? Ze kunnen vaak niet eens een beetje normaal Nederlands. Ik vind die typische gangsta-mocro accentjes zwaar afstotelijk en al helemaal niet romantisch.
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:42:28 #284
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47273416
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:41 schreef pberends het volgende:

[..]

Oh, ik wist niet dat jongens met strafblad tegenwoordig aantrekkelijk waren? Die zijn toch juist afstotelijk?
En romantisch, wat moet ik me daarbij voorstellen? Ze kunnen vaak niet eens een beetje normaal Nederlands. Ik vind die typische gangsta-mocro accentjes zwaar afstotelijk en al helemaal niet romantisch.
je weet dat die gasten niet alleen een dubbel paspoort hebben maar ook een dubbel accent?
pi_47273447
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je weet dat die gasten niet alleen een dubbel paspoort hebben maar ook een dubbel accent?
Ah, ze kunnen wel normaal Nederlands? Nooit wat van gemerkt.
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:46:17 #286
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47273545
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:43 schreef pberends het volgende:

[..]

Ah, ze kunnen wel normaal Nederlands? Nooit wat van gemerkt.
ik wel
  Eindredactie Games woensdag 14 maart 2007 @ 19:19:31 #287
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_47274754
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:10 schreef Nielsch het volgende:

"Volgens Freek Salm, Wallenmanager in Amsterdam, weten de meeste vrouwen waarvoor zij hier komen.
En dit was dan nog maar de eerste site waarop ik keek, dus (http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Prostitutie/migrant.html).
het is dus niet allemaal zo erg als jezelf beweerd. Daarbij heeft je "bron" ook zelf een strafblad van hier tot tokyo. Daarnaast zijn de wallen niet het probleem, maar daarom heen, en daar komen de meeste toeristen niet...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_47292344
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:19 schreef donald_dick het volgende:

[..]

het is dus niet allemaal zo erg als jezelf beweerd. Daarbij heeft je "bron" ook zelf een strafblad van hier tot tokyo. Daarnaast zijn de wallen niet het probleem, maar daarom heen, en daar komen de meeste toeristen niet...
Het is wel zo erg als ik beweer. Steek jij maar lekker je kop in het zand en hou jezelf vooral voor dat mensenhandel en gedwongen prostitutie alleen buiten de Wallen voorkomen. Doe vooral geen research, dag lutser
pi_47292556
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het is wel zo erg als ik beweer. Steek jij maar lekker je kop in het zand en hou jezelf vooral voor dat mensenhandel en gedwongen prostitutie alleen buiten de Wallen voorkomen. Doe vooral geen research, dag lutser
Denk dat op de Wallen voor de politie wel een stuk gemakkelijker is te controleren dan in een afgelegen club die helemaal afgesloten is voor de buitenwereld. Heb vaker gelezen dat de jonge en illegale meisjes juist vaak daar zitten.
pi_47292968
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In Nederland. En het zijn hier geboren en getogen entiteiten. Heeft Nederlander blijkbaar een hoop fout gedaan.
wat is er gebeurd met "ergens boven staan" en "je hand in eigen boezem steken"?
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:23:51 #291
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47293023
Nou als ze een beetje geduld hebben, krijgen ze straks nog een snoepreisje naar Marokko. Betaalt door de brave burger die zich netjes aan de regels houdt
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47293952
quote:
hoe verzinnen ze het
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:52:02 #294
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47295750
quote:

ik begin steeds meer te voelen voor een opkomst van mensen die zich bundelen en geen belasting meer betalen totdat dit soort achterlijke ambtenaren stoppen met andermans geld ridicuul uit te geven.
pi_47296303
Kon natuurlijk niet uit blijven:
http://www.nu.nl/news/100(...)ltige_reizen%27.html
pi_47296440
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:23 schreef teamlead het volgende:

[..]

jij kent het verschil tussen schuld en verantwoordelijkheid niet? Geeft niet hoor, maar reageer dan gewoon niet.

Het is te simplistisch om alleen maar te focussen op de loverboys. Er moet ook gekeken worden naar de dames: waarom trappen ze hier in? Wat gebeurt er met zo iemand? vraag de gemiddelde 15 jarige breezer of ze de hoer wil spelen en ze zegt nee, vertel haar dat je van haar houdt en een groot huis voor haar wilt bouwen in verweggistan en ze doet het toch. Ergens tussen die 2 uitersten ligt de oplossing van dit probleem.
Waar zijn de ouders van de dames in dit hele verhaal? Wat gaat er mis, waardoor die ouders geen invloed meer hebben op hun eigen kind?

Maar dat vraagt geen mens hier zich af. Gewoon uitzetten die kutmarokanen en het probleem verdwijnt. Newsflash: dit probleem verdwijnt dan dus niet. Of dacht je dat de gemiddelde autochtone Nederlandse looser dit kunstje niet ook onder de knie heeft? Of de Poolse, duitse, Franse, Tsjechische, Chinese, Vietnamese, Zuidwestmongolische jeugd?
euh en jij bent mod?
Wat kortzichtig, die reacties van je !
Verdiep je er eens in zoek even via Google hoe die lui hun gang kunnen gaan met meisjes!
Misschien dat je dan iets duidelijk wordt? Zo simpel als jij het stelt zo werkt het natuurlijk niet!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:13:51 #297
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47296467
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:07 schreef Triggershot het volgende:
Kon natuurlijk niet uit blijven:
http://www.nu.nl/news/100(...)ltige_reizen%27.html
en in dit soort gevallen wel begrijpelijk.
pi_47296503
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en in dit soort gevallen wel begrijpelijk.
Wordt ook vrij standaard, helaas.
pi_47296749
Ik zie Loverboys niet als een probleem.
Die vieze sletten hebben een dergelijk leven verdiend.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_47296815
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:22 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik zie Loverboys niet als een probleem.
Die vieze sletten hebben een dergelijk leven verdiend.
Tot het je eigen fam overkomt?
Ziek gast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')