Als dat gebeurt dan zullen er iig ook flinke buien bij zitten. Vooral op zo'n frontensysteem waarbij het in de bovenlucht hard waait.quote:
een ding is duidelijk, het gaat weer onstabieler wordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan zullen er iig ook flinke buien bij zitten. Vooral op zo'n frontensysteem waarbij het in de bovenlucht hard waait.
Kan voor hele leuke maar gevaarlijke situaties leiden jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan zullen er iig ook flinke buien bij zitten. Vooral op zo'n frontensysteem waarbij het in de bovenlucht hard waait.
liever niet.. dit weer bevalt me wel..quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:24 schreef Frutsel het volgende:
Wat doen jullie nu???
Wel sneeuw, niet sneeuw en nu weer wel sneeuw..![]()
Iedereen maakt me belachelijk hier omdat ik zeg dat er sneeuw kan komen
Nu wil ik het ook nog meer
Jij zult er dan waarschijnlijk het meeste van mee maken. Jij woont in het hoge noordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kan voor hele leuke maar gevaarlijke situaties leiden ja
Camera en al staat klaar, alleen de adaptor van mijn filmcamera kan ik niet vindenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:46 schreef Party_P het volgende:
[..]
Jij zult er dan waarschijnlijk het meeste van mee maken. Jij woont in het hoge noorden
Heerlijk hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:11 schreef Jodelaar het volgende:
vies weer en gelijk weer koudvolgende week 850 hpa temps van -6 / -7 en 500 hpa temps van -35
![]()
dat ligt er natuurlijk wel aan hoor!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:46 schreef -skippybal- het volgende:
18.000 voet
begin luchtdruk...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:56 schreef -skippybal- het volgende:
Uhm 18 gedeeld door 3 is![]()
.... 6!!
6 keer 1000 =.... 6000 meter![]()
Ja, ik baal er ook stiekem van dat het minder gaat wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:08 schreef appelsientje het volgende:
Ik begon net te wennen aan het lekkere weer..
Over 3 weken krijgen we weer mooi weer hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, ik baal er ook stiekem van dat het minder gaat worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |