Kan je nagaan hoeveel emoties dat streamen toch bij mensen kan oproepen met zo'n gebeurtenis, kan het me wel goed voorstellen je gaat toch een beetje met die mensen "meeleven" en krijgt er ook een band mee...ik voelde het verdriet gewoon in de posts en kreeg ook even licht branderige ogenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had de streams niet eens aan, maar hier live meelezend was het al triest genoeg. Ik werd er verdrietig van.
http://www.youtube.com/watch?v=0tc7QVlzofEquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, erg jammer dat ik het niet zelf had gezien, maar door alle reacties hier was het toch nog een beetje alsof ik het live had meegemaaktWas helaas te moe gisteren en ging net naar bed toen iets later de brief werd gelezen door Sylvia
En een beschermde diersoort dus zijn ze gewoon strafbaar als ze er mee lopen klieren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Daar gaan ze gelukkig actie tegen ondernemen, enne die Salamanders zijn ook echt he EN levend![]()
THNXquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=0tc7QVlzofE
Ja van het ene uiterste naar het andere, het was heel heftig allemaal. Ik had Huub en Sylvia nog niet zo lief samen gezien en na 10 minuten ging Sylvia helemaal kapotquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:38 schreef Crush65 het volgende:
Wat ik vooral schokkend vond, is dat je het ene moment Syl en Huub nog lief naar elkaar ziet kijken en het volgende Syl helemaal kapot gaat ....in zo'n 10 minuten tijd....
Toen het Huub te veel werd op de bank begon ik ook gewoon. Kon het niet laten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel emoties dat streamen toch bij mensen kan oproepen met zo'n gebeurtenis, kan het me wel goed voorstellen je gaat toch een beetje met die mensen "meeleven" en krijgt er ook een band mee...ik voelde het verdriet gewoon in de posts en kreeg ook even licht branderige ogen
Onzin, dat helpt nooit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan ligt het mss aan je PC, ff alle temp.files legen van je browser (cookies etc) kijken of dat helpt?
Check ff je PM please.quote:
Het werkt bij mij idd nog niet helemaal. Of eigenlijk helemaal niet.quote:
Amanda acteert helemaal niet, ze leest dr tekst verveeld op, het is een aanfluiting maar grappig dat jij dat anders ziet. Alleen dat zoenen gooit ze haar ziel en zaligheid inquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:48 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda acteert beter dan Huub, het komt bij haar natuurlijker over.
Heee Peter !!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:48 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda acteert beter dan Huub, het komt bij haar natuurlijker over.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heee Peter !!!
Hoeveel % had Huub ook alweer ???
lolquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heee Peter !!!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heee Peter !!!