Hier moet je wel mee uitkijken: ook door de wolken heen kun je verbranden. Als de bewolking niet al te dik is komt er dus (beetje logisch ook wel) toch nog wat straling doorheen. Als je dan veel buiten bent is het wel aan te raden om in te smeren.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Je moet wolken ook zien als een soort filter, dan is zonnebrandcreme echt niet nodig. Gewoon als de zon schijnt en je veel buiten bent zou ik gaan smeren.
En dan nu:quote:Op woensdag 18 april 2007 18:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heeft Solar Expertise (L'Oréal) ook aftersun?
quote:Op donderdag 26 april 2007 07:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan nu:
Alle Garniers, L'Oréals, voor:
Tadaaaaaaaaaaaaaa
3,99 bij de Zeeman!
Uhuh..UV straling is er alleen als de zon schijnt.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Je moet wolken ook zien als een soort filter, dan is zonnebrandcreme echt niet nodig. Gewoon als de zon schijnt en je veel buiten bent zou ik gaan smeren.
Dat zeg ik ook helemaal niet. Alleen de UV straling is gewoon minder als het bewolkt is. Zelfs stof en andere deeltjes in de lucht kunnen de hoeveelheid UV verminderen.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Uhuh..UV straling is er alleen als de zon schijnt.
![]()
straling is straling en jij weet nooit hoeveel straling er in de lucht is.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet. Alleen de UV straling is gewoon minder als het bewolkt is. Zelfs stof en andere deeltjes in de lucht kunnen de hoeveelheid UV verminderen.
Oke.quote:Op donderdag 26 april 2007 07:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan nu:
Tadaaaaaaaaaaaaaa
3,99 bij de Zeeman!
bedankt voor het postenquote:Op donderdag 26 april 2007 07:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan nu:
Tadaaaaaaaaaaaaaa
3,99 bij de Zeeman!
Dan moet ik wel heel extreem veel beschadiging hebben door me nooit in te smeren.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:44 schreef SHE het volgende:
[..]
straling is straling en jij weet nooit hoeveel straling er in de lucht is.
je moet dus hoe dan ook, smeren.
Op je snuffert, ook als het bewolkt is.
ja.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel extreem veel beschadiging hebben door me nooit in te smeren.
Nouja het is toch zo? Ik heb altijd uuuuurenlang, onbeschermd in de tuin liggen zonnen (als de zon scheen uiteraard).quote:
nouja, ik weet niet, maar zoals altijd..? overdrijf je het wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nouja het is toch zo? Ik heb altijd uuuuurenlang, onbeschermd in de tuin liggen zonnen (als de zon scheen uiteraard).
Nee echt, ik had er t/m vorig jaar dan een obsessie voor, ik word zo langzaam bruin dat ik zoú en móést verkleuren. Ik heb zo vaak zo lang in de zon gelegen en altijd onbeschermd dat ik toch wel beschadiging moet hebben lijkt me.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nouja, ik weet niet, maar zoals altijd..? overdrijf je het wel.
Ieder zijn mening natuurlijk, maar persoonlijk vind ik dat een beetje onzin. Als je echt veel buiten bent, zou ik inderdaad wel even wat opsmeren. Maar als je niet al te lang buiten bent, vind ik het een beetje overdreven om te gaan smeren (als het bewolkt is dan).quote:Op donderdag 26 april 2007 17:44 schreef SHE het volgende:
[..]
straling is straling en jij weet nooit hoeveel straling er in de lucht is.
je moet dus hoe dan ook, smeren.
Op je snuffert, ook als het bewolkt is.
Volgens mijn vrijwel rimpelvrije omoe niet hoor; en ik geloof haarquote:Op donderdag 26 april 2007 18:14 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ieder zijn mening natuurlijk, maar persoonlijk vind ik dat een beetje onzin. Als je echt veel buiten bent, zou ik inderdaad wel even wat opsmeren. Maar als je niet al te lang buiten bent, vind ik het een beetje overdreven om te gaan smeren (als het bewolkt is dan).
Haha, dat is net zoiets als: 'Mijn opa heeft altijd als een ketter gerookt en toch ook nog 90 geworden.'quote:Op donderdag 26 april 2007 18:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mijn vrijwel rimpelvrije omoe niet hoor; en ik geloof haar![]()
Dan heb je ook wel eens pittige brandwonden opgelopen lijkt me, als je echt een lichte huid hebt?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nouja het is toch zo? Ik heb altijd uuuuurenlang, onbeschermd in de tuin liggen zonnen (als de zon scheen uiteraard).
ambvre solaire factor 30 meegenomen voor maar 4 euroquote:Op donderdag 26 april 2007 07:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan nu:
Tadaaaaaaaaaaaaaa
3,99 bij de Zeeman!
Nou dat verbrandde gevoel ken ik wel ja.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:18 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dan heb je ook wel eens pittige brandwonden opgelopen lijkt me, als je echt een lichte huid hebt?
Ooit huilend van de pijn/irritatie in bed gelegen, of bij de dokter gezeten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |